Eihän se mikään mahdoton tehtävä ole. Hinta on useimmille se este.
Onhan Suomessakin varmaan jo kymmenen (no ainakin kaksi) Parmakittiä. Eikä se ole (omasta mielestäni) edes "highendein" sylkkä mitä näihin saa (Bidalotin 88/94,
Katrace yms.).
Silti se vaatii paljon enemmän kuin normaali pytyn vaihto. Koko koneen joutuu käyttämään auki ja koneistamaan/itse viilailemaan aukkoja ja säätämään squishit sun muut kohdalleen. Sähköt ja kaasari pitää säätää tarkasti oikein ettei kallis sylinteri mene pilalle.
Kestävyys onkin sitten ihan oma juttunsa, mäntää saa vaihtaa kerran kuukaudessa yms.
Ehkä vähän liioiteltu esimerkki mutta paljon monimutkaisempaa ja kalliimpaa on asentaa/huoltaa tuollainen highend-systeemi.