Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: drag race bwsrox

18.10.2013 16:46

Pakkohan se on ainakin parhaan mukaan tehä loppuun kun sillä messuille pitäis yrittää päästä :D

Re: drag race bwsrox

19.10.2013 17:52

Mielenkiintoisen näkönen tulossa, tuo imukaula on vaan aika karmivan näkönen :D

Re: drag race bwsrox

19.10.2013 18:44

Joo menee vaihtoon kun tulee iso tilaus :D ja jospa tänään saisi kuvaa uudesta peränvenytyksestä

Re: drag race bwsrox

19.10.2013 18:51

Meinasikko muute keulaa madaltaa, ja kui pitkät jatkot meinasit tähä viel pistää? Osta tähä se s6 wigi. :)

Re: drag race bwsrox

20.10.2013 0:48

Ei tule varmaan madallusta keulasta muuten menee liian korkeaksi perästä koska lohkokin pitää saada kulmaan.Peräpaloilla pituutta 30cm.Mikä s6 wigi? :lol:

Re: drag race bwsrox

21.10.2013 0:47

Tämä, saat järkevästi takarenkaan päälle kaasuttimen.
Kuva

Re: drag race bwsrox

21.10.2013 16:57

Aattelin mielummin motorforcen verisiota kattoo ny.

Re: drag race bwsrox

3.11.2013 1:39

Nyt on taas tullu väsättyä eli pumppuja on nyt kiilloteltu ja uus venytys tehty.Samalla tuli ostettua 28mm syöppö :)

Re: drag race bwsrox

8.11.2013 1:44

Pitäs tännekkin jaksaa päivitellä mutta kun kuvat ei suostu tulemaan vanhalla menetelmällä niin pitänee jonku kuvanlataus sivuston kautta kokeilla.Tänään sitten hioin sisäkatetta ja mietin että mitä v***ua mä taas teen ja laitoin kuidut päälle niin saadaan siitä muotin pohja ja kokonaan itse tehty sisäkate lopuksi .Yamhan sisäkatteet meinaa olee tota "vaha" muovia nii ei pysy kitti eikä maali ja taas kun kokonaan kuidusta muoto on vapaa 8) Samalla aloitin pytyn kiillottamisen niin saa siistin yksityiskohdan ja hyvin kiiltää kuvia myöhemmin.

Re: drag race bwsrox

8.11.2013 13:17

kuulostaa vitun nätiltä projulta? :) oisko perävälejä myydä :)?

Re: drag race bwsrox

8.11.2013 17:12

kiitos kiitos :D mitäs perävälejä sä nyt haluut en ensiöitä haluis myydä ne mitkä myin jo sulle oli virhe jus katois scooter attackin tekemää roxii samal pytyl 130-140 niil stg6 väleillä :lol: nyt on ittel bws välit ja ne suorajakeiset uudet ensiöt mut niillä ei varmaa isoja nopeuksia saada :s

Re: drag race bwsrox

8.11.2013 17:14

Sattuisko kellään tätä lukevalta löytyy ylimääräsenä orkkis ankan etukatetta uuden mallista? voisin ottaa jos sais joitain mittoja että sais tohon ng katteisiin modattua :) maksan tietenkin.Löytyykö kellään halukkuutta ostaa stg6 hpc kampura bewessii ei klappia ja sitten stg6 pro replicaa hilari änkäl kiillotettu uniikki,dellorto 21mm hinnat:tarjoa

Re: drag race bwsrox

8.11.2013 21:10

juu eli täs pari kuvaa laittelen kohta lisää Kuva
Kuva
kuvat aika heikkoja kiitos lumian :|

Re: drag race bwsrox

8.11.2013 23:08

Hienolta näyttää ;)

Mun mielestä tohon ei kannata laittaa ankan etukatetta ku se on nii hirvittävä (minun mielipide) vaan vois modata esim roxin katteen tietysti runsaalla kuitu hifillä...

ps. tykki golffi taustal :nörtti:

Re: drag race bwsrox

9.11.2013 0:56

Eivaan just se ankan maski ja ehdottomasti vakiovalolla ja sille sellanen bad boy lippa. IMO