Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

18.9.2013 21:17

Noni, tervehdys vaan motot.netin väki! Ajattelin nyt pitkän harkinnan jälkeen aloittaa kirjoittamaan projekti topicia... Ekalla kerralla sillon tein blogiin ekasta pyörästä ja viimeksi kaverin kanssa iha topic, mutta eihän siitä mitään tullut ku kaverin kanssa teki :D. Aattelin sillon kun derbiä projektoin, että teen tämmösen, mutta en sitä tehnytkään. Tuli projektoitua yksi harvinaisimmasta derbeistä (TNT Playbike carbon orange) moni varmaan tietää tämän :D. No nyt olisi tarkoitus aloittaa projentoimaan APRILIAA! Joka tuli derbiin vaihdossa. Näytti tältä kun pihaan astui:
Kuva

Tommosena tosiaan tuli ja enhän mä noista katteista nii piitannu nii laitoin jo automatkalla kotia uudet katteet tulemaan ja nytten näyttää tältä:
Kuva
Omaan silmään ihan hyvä :D Mutta sitten mitä tarkoituksena olisi tehdä tälle aprilialle. Eli tämähän on vuosimalliltaan 2007. Kilometrejä on entisen omistajan mukaan 13000 ja mäntä vaihdettu vasta. Sigma toimii mittarina. Mutta nytten vähä listaa mitä aidon tälle läjälle tehä:
- Penkin kiinnike ON
- Tarrasarja pitäisi teettää (jtn erikoista) ON
- Valomaski (hussen luultavasti) ON
- Kaikkee bensaletkuu, spiraalia EI OLE
- Tanko, raiserit, tupet ON
- Lohkojen ja kytkinkopan maalaus? EI OLE
- Ketjut ja rattaat ON
- Kaikkien pienten osien maalausta ja pienten osien ostamista ! EI OLE
Tässä jonkunlaista suunnitelmaa, varmaan muuttuu vielä jonkun verran. Sen verran, että värimaailmaa oon aatellu sitä Musta/punanen. Onhan se massa, mutta voi siellä valkostakin olla :D Värimaailmaa saa ehotella! Projekti etenee sen mukaan, että raha tilanne suosii millon mitäkin! ja toinen, ehto on se, että miten kerkeää. Talvella menee varmasti monia tunteja tämän projun kanssa eli sillon ainakin päivitellään :) JA se ehto on, että toivottavasti tämä proju kiinnostaa teitä ihmiset, jos ei niin sitten ei voi mitään projektoin silti. Eli tylsiä värejä tähän projuun ei ole tarkotus jättää! Ja jos jollain on jtn osaa halvalla, mieluiten otan vastaan fattista, fattisraisereita, hyvän näköstä peiliä, maskia ja kaikkea saa ehdotella kuhan on järkevää :D tehoputkuloita halvalla otan vastaan! Edistätte projua jos ostatte minulta osia!
http://www.motot.net/talli/kayttaja/121171
Sekä tilaat kanavani!
http://www.youtube.com/channel/UCdDKy2R0jjlqWHurTEXmTNA
Johon tulee joskus sitten videoo apikasta! Kiitän ja kuittaan!
Viimeksi muokannut McJuKo päivämäärä 9.4.2014 10:42, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

18.9.2013 22:11

Hyvältä kyllä kuulostaa ! Itelläkin nimittäin projekti talveksi :)

Re: Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

19.9.2013 0:16

Oisko sulla vielä noi valkoset katteet tallessa ja mistä ostit uudet (käytetyt?)? :D

Re: Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

19.9.2013 9:19

Valkoset katteet lähti valitettavasti eilen :/ ja noi ostin motot.netistä käytettynä:)
http://www.motot.net/talli/kayttaja/121171
muistakaa kahtoo mun ilmotuksii. sinne tulee aina vähä kaikkee ;)

Re: Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

25.9.2013 12:40

Värimaailma mieli vähän muuttunut ja nyt on tarrat laitettu tilaukseen ja tehtäväksi. Tarrojen tekijä on StuntFreaksTeam! Ja tässä kuva millaset olisi tulossa
Kuva
tommoset ne ovat :) Mitäs porukka mieltä?

Re: Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

29.9.2013 1:04

Ai saatana että tulee olemaan nättiä!

Re: Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

29.9.2013 1:15

Eiks noi oo kotarin tarrat?

Re: Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

30.9.2013 10:17

onhan noi kotarin tarrat, mutta muokkaavat apikkaan :3

Re: Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

12.10.2013 19:16

noni, onpas täällä hiljaista, noh tarrat tulivat ja niitä oon laitellu ja vielä uupuu maskin tarra ja takahaarukan tarrat. Mutta mitäs porukka on mieltä !? :)

Kuva

Re: Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

12.10.2013 20:14

Hyvin sopii noit tarrat, mutta itellä iskee toi penkki etenkin toi punanen osa silmään aika pahasti.
Ja sitten maalaisin takahaarukan, rungon ja vanteet mustaksi tai valkoiseksi, mieluummin ehkä valkoinen ;)

Re: Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

12.10.2013 22:20

Hienot on skyllä tarrat :D ajoit muute mua vastaa täs joitaki päiviä sitte, ni oikee hienot oli.

Re: Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

12.10.2013 22:29

Todella uniikin näkönen säxä, vielä kun maalailet osia mustalla tai jollain muulla ja vaihdat penkinpäällisen mustaan niin makia. :)

Re: Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

12.10.2013 22:29

aij ajoinko no kukas sie oot :DDD

Re: Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

13.10.2013 14:11

Et maha tuntee mua ku asun Pieksämäellä mutta oon päivät varkaudessa ku käyn koulua siellä. Mietin vaa että perkele! oon varmasti nähny jossai tollase apikan :D

Re: Aprilia SX 50 Projektointia uniikiksi!

5.11.2013 18:03

Miten sulla on patentoitu toi vakiomaski kiinni? Mulla on mittari rikki, niin sen vois heittää mäkeen nii sais maskin noin.