Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Keeway/Sr/rox projekti 70cc midrace setupilla!!

14.8.2013 23:55

Moro!

Tämä on minun ensimmäinen projekti topickki jonka tein ja katotaa mitä siitä nyt oikeen tulee :D

Mul on täs projektina tällänen keeway matrix joka ei näyttän mun mielest miltää hienolt alkuperäsil katteil :D siks aloin rakentaa siit jotaa erillaist ja meinasin tehhä siit sellasen et semmost ei ihan heti tuu vastaa joka paikas.
Pyörästä tehdään näyttely kuntonen!

Skootteri on ollut minulla uudesta saakka eli joku 4 vuotta :D
Skootteri on 2009 vuosimallia.

Kuva

siin on sen kunto ennenku alotin rakentaa siit toisenlaist.

tän hetkinen kunto onkii jo toisenlainen.

Kuva

ton näkönen siit suunnillee tulee et ei ihan mikää tavallinen enää :D

Tekniikkana toimii tällä hetkellä vm.03 aeroxin kone johon tullaa ostaa uutta palikkaa :)

uuet osat jota tekniikkaan tulee: (ja nekii on vähä kahen vaihel kummat ostan tohon, mut täs on vaihto ehot)

Sylinteri sarja: Stage6 Racing 70cc MK II (löytyy)
Kampura: Stage6 HPC (löytyy)
Laakerit: Stage6 C4 laakerit (löytyy)
Putki: Yasuni C21 (löytyy)
Kaasari: Motoforce PWK 24mm (löytyy)
Imukaula ja läppärunko: Intake spacer Stage6 R/T ja Stage6 V-force3 (löytyy)
Ilmanputsari: Stage6 Double Layer Large tai sit Stage6 drag-race(ei löydy vielä)
Variaattori: Stage6 R/T oversize vari paketti (löytyy))
Kytkin ja Kytkinkello: Stage6 Torque Control MKII ja Stage6 R/T(löytyy)
Sähköt: Italkitin kisasähköt(löytyy)

Nytten tekniikkaa on jo kasattu sen verran mitä osia löyty. Lista mitä siihen on tulossa.

Ulkonäköö taas parannellaa joillaa uusil osil joista listaa tässä:

Stage6 oversize jarrulevy (löytyy)
Jonkuu näkönen uus takaiskari
Joku mittaristo
Koropala
Jarrukahvat (Stage6 CNC Brake leverit)
Joku stonga
Stongan adapteri

Väri maailmaa en ole vielä päättänyt projektille! (väri ehdotuksia otetaan vastaa)
Minä itse ajattelin että jos maalais työn sellaseks neon keltaseks ja kiiltävän mustaksi murtta väri ehdotuksia saa annella!!

Ja eikun vain rakentelee lisää :D
kyllä siitä vielä joskus tulee jotaa.
Viimeksi muokannut JuPi päivämäärä 31.1.2014 13:16, muokattu yhteensä 8 kertaa

Re: Unique Keeway matrix!!

15.8.2013 1:50

Muokkasin kuvat näkyviin. Jos liität kuvia img-tageja käyttäen, älä kopio osoitetta selaimen osoiteriviltä vaan klikkaa kuvaa hiiren kakkospainikkeella ja kopioi kuvan url-osoite. Kannattaa myös hieman panostaa tuohon viestien kirjoitusasuun, tekstiä on silloin miellyttävämpi lukea.

Onnea projektiin.

Re: Unique Keeway matrix!!

15.8.2013 1:53

Jos värejä saa ehdottaa niin tämä on vain minun ehdotus mutta olis ihan pirun makeeta jos käyttäisit jotain "ambulanssi" värejä eli noita fluorisoivia, mitä niitä nyt onkaan. Muutenkin kun tosta tulee noin kisanen niin olis siisti nähdä jotain virtaviivaista maalausta ;)

Mahtavan näkönen sekotus tästä on tulossa.

Tekniikka vaikuttaa kivalta, seuraillaan ilomielin!

Re: Unique Keeway matrix!!

15.8.2013 23:12

Nonii nyt on joitaa katteit kuidutettu yhtee :)
Kuva
ja kaveri innotu piirtelee penkkiikii kirkkoveneit :D

Sit on saatu aikaseks keulan madalluskii :)
Kuva

keulan madallus oli 40mm ja tässä on lopputulos
Kuva

huomen sit alan kattoo millast underii alan tekee tohon mut veikkaan et teen tollasest roksin etukateest underin.

Re: Unique Keeway matrix!!

16.8.2013 11:01

Tämähän kuulostaa (ja näyttää) hyvältä! Itseltäni ääni ehdottomasti S6R kokoonpanolle, putkeksi Yasunia kehiin.

Väristä: En tiedä mikä tohon sopisi, mutta mielestäni edellä mainitut fluorivärit ei jostain syystä sovi. Palaan asiaan jos keksin mitkä tohon sopisi.

Re: Unique Keeway matrix!!

16.8.2013 17:01

Kiinnostavalta näyttää ja kuulostaa, joten seurantaan. :)

Re: Unique Keeway matrix!!

17.8.2013 18:20

Nonii nyt sit sain underiikii jotaa tehtyy elikkäs siit tulee suunnillee tämän näköinen.
Kuva
Ja sit itäis vaa käyä ostamas lisaa hartsi kovetetta nii pääsis jatkaa katteitten kuiduttamist :D
Ja vähä lisää tos väri ehdottelust et tost tulee 2 värinen :)

Re: Unique Keeway matrix!!

18.8.2013 11:58

Oranssi-sininen vois toimia?

Re: Unique Keeway matrix!!

22.8.2013 22:06

Kiitos väri ehdotuksista. Ja ihan kohta tulee lisää kuvia ja tekstiä mitä saatu aikaseks projektiin :)

Re: Unique Keeway matrix!!

23.8.2013 13:09

Nonii nyt pääsee taas kuiduttaa katteit ku tos kävi sellanen pien moka et menin ostaa vaa kovetint enkä muistan ostaa hartsii :D
Kuva
siin on vähä kuvaa tost underist jonka meinasin tehhä tohon.

Sit kysyn mielipidettä pitäiskö toi underi kuiduttaa noihin takakatteisii kiinni vai itäiskö siit tehhä semmonen et sen saa irtikii viel? itese en osaa päätää kummalla taval tekisin sen.

Re: Unique Keeway matrix!!

13.9.2013 13:32

Moro! Elikkäs sori kun ei ole tullut uusia päivityksiä tänne kun tietokone ei suostu lukemaan sd korttia.
Päivityksiä tulee vähän ajan päästä lisää.

Ja sitten tässä samalla on yksi toinenkin projekti käynnissä jota myös rakentelen mut ei siitä sen enempää.

Re: Unique Keeway matrix!!

9.12.2013 22:42

Moro! vähää aikaa en olekkaan päivittänyt tätä topickkia.
elikkäs semmonen ilmoitus luenteinen asia että skootterista tulee midrace setupilla oleva skoba.

Osia tuli tilattua tuossa just Scooter attackilta.
lisää päivityksii laitan heti ku saan sen paketin avattua :)

Re: Keeway/Sr/rox projekti 70cc midrace setupilla!!

31.1.2014 13:33

Moro! Pitkään aikaan en ole päivitysä tehnyt tänne kun en ole jaksanut tehdä.

Elikkäs mitä täs nyt on tullu tehtyy nii underin oon kuiduttanut takakatteisiin kiinni.
Moottori on kasassa mutta ei ole vielä käynnistetty kertaakaan ja tuli siten tehtyä subframeekin muutoksia. (näkyy kuvissa)
Sitten vielä johtosarjasta olen karsinut turhat pois.

Värityksest sen verran et ajattelin maalata ulkoapäin keltaseks (eli ulommat katteet) ja sisemmältä mustaksi (eli jalkatilan katteet).

Kuva

[imghttp://www.motot.net/galleria/kuvat/kayttaja/10/93236/20131220_180911.jpg][/img]

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Elikkä siin on kuvii siit mitä oon saanut aikaseksi. Vielä on tossakin tekemistä :D

Terveisin: JuPi

Re: Keeway/Sr/rox projekti 70cc midrace setupilla!!

31.1.2014 14:01

Siistiltä näyttää!