14.8.2013 1:44
 Jos jollakin olisi kuitenkin ylimääräisenä kytkinkahvarunko, virtalukko, penkki ja sähköt mittariston alle, niin minulle voi ilmoittaa sillä olen halukas ostamaan nuo osat.
      Jos jollakin olisi kuitenkin ylimääräisenä kytkinkahvarunko, virtalukko, penkki ja sähköt mittariston alle, niin minulle voi ilmoittaa sillä olen halukas ostamaan nuo osat.   
  Kulkupuolesta sen verran että Sylinteriksi tulossa perus Airsal 70cc jota vähän muokkailtu, 24mm dellorto, itsetehty putki (jos onnistuu). Välit ei ole vielä tiedossa eikä oikeastaan mikään muukaan.
   Kulkupuolesta sen verran että Sylinteriksi tulossa perus Airsal 70cc jota vähän muokkailtu, 24mm dellorto, itsetehty putki (jos onnistuu). Välit ei ole vielä tiedossa eikä oikeastaan mikään muukaan.  

14.8.2013 11:05
 Meinaatko laittaa alakertaan jotain vahvistusta noille vireille vai vakio kamoilla ajattelit ajella? Miten meinasit muokata tota airsalia sitten? Millasella budjetilla mopoa teet?
 Meinaatko laittaa alakertaan jotain vahvistusta noille vireille vai vakio kamoilla ajattelit ajella? Miten meinasit muokata tota airsalia sitten? Millasella budjetilla mopoa teet? 

14.8.2013 15:47
VinskiMo kirjoitti:Ihan mukavalta projektilta vaikuttaaMeinaatko laittaa alakertaan jotain vahvistusta noille vireille vai vakio kamoilla ajattelit ajella? Miten meinasit muokata tota airsalia sitten? Millasella budjetilla mopoa teet?
Kiva että joku tekee enska projektin kun kaikki tuntuu nykyään olevan supermotoja
Mutta ei mitään, seuraillaas tätäkin ja ota vaa yhteyttä facen puolella jos tarviit apuja

14.8.2013 22:39
 .
.

14.8.2013 22:41
Settis kirjoitti:Aluksi iski silmään että"sinikeltainen, mitä?" Kirkkaansininen ja keltanen ei sovi imo muutakun husseen, mutta tuo tummansinisen ja keltasen yhdistelmä vaikuttaa itseasiassa aika hyvältä, seuraillaan.

18.8.2013 5:48

19.8.2013 2:03
 ja kasasin toisen keewayn koneista, tiivisteitä vaille valmiiks.
 ja kasasin toisen keewayn koneista, tiivisteitä vaille valmiiks.  

19.8.2013 16:07
20.8.2013 10:28
VinskiMo kirjoitti:Noniin, mikäs pytty olis sit tulossa? Entäs muu setuppi tekniikan suhteen? Onko tarkotus mennä lujaa vai "alle verorajan" ?
Kuvat olis aina kivoja.
 Kuvia enkä mitään muutakaan ole oikein kerennyt tekemään kun pitäis saada oma skootteri toimimaan niin on mennyt siihen kaikki aika. :/
  Kuvia enkä mitään muutakaan ole oikein kerennyt tekemään kun pitäis saada oma skootteri toimimaan niin on mennyt siihen kaikki aika. :/

1.9.2013 15:02
 Tässä pari kuvaa:
 Tässä pari kuvaa: