Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

12.7.2013 13:50

Mielenkiinnolla seurailen tätä projektia, itekki oon rakennellu betan rungosta lähtien. kannattaa tosiaan ostaa joku osapaketti eikä tilata jokaista osaa erikseen, ite oon omasta 6tkm ajetusta 08vuoden betasta maksanu yhteensä joku 700e joka ei sinänsä ole juuri mitään kun mukaan lasketaan aivan uusi pytty yms. Onnea projektiin!

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

12.7.2013 14:36

itekki aattelin tehdä samalla tavalla :D

kehtaisiko joku tehdä semmoisen luonnoksen jollain muokkaus ohjelmalla, mitä ite oon tekemässä tuosta?

ja projekti taas edistyy :) enään puuttuu vaan jonkin verran osia muuten muut osat jo varattu ens viikkoa oottamaan :D

enään pitäisi tilata

-maski
-loksu
-katteet
-tarrasarja
-vanteet
-jtn sähköosia
-maalit
:D

sekä kaikkea muuta mikä ei tule nyt ihan heti mieleen

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

13.7.2013 12:18

terve taas kaikille lukijoille :D mitäs mieltä porukat on täällä, että millä kannattaisi maalata runko, kun olisi tarkoitus hakea jo maaleja valmiiksi?

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

13.7.2013 13:20

Mattamustan ite laittaisin, muuten rungon väri hyppii liikaa silmille :)

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

13.7.2013 13:58

jukke96 kirjoitti:Mattamustan ite laittaisin, muuten rungon väri hyppii liikaa silmille :)


no kannattaako runko maalata pensselillä? ruiskulla? vai sprayllä?

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

13.7.2013 14:30

Pulveri olis kestävin. ;)

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

13.7.2013 14:34

varpaat_suussa kirjoitti:Pulveri olis kestävin. ;)


voi olla

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

13.7.2013 14:40

ite maalasin mattamustalla spraylla ja kiiltävällä lakalla. ei tullut liian kiiltävä ja maali kestää ihan hyvin, mutta jos spraylla maalaat niin älä ikinä päästä jarrunestettä siihen maalinpäälle :D

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

13.7.2013 15:05

The Eki kirjoitti:ite maalasin mattamustalla spraylla ja kiiltävällä lakalla. ei tullut liian kiiltävä ja maali kestää ihan hyvin, mutta jos spraylla maalaat niin älä ikinä päästä jarrunestettä siihen maalinpäälle :D


ite aattelin kans että sprayllä,kun ei jaksa mihinkään pulveriin viedä :D

millä vanteet kannattas maalata? :)

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

13.7.2013 16:17

Kannattaa kyllä viedä pulveriin koska eihä se paljoa maksa, vituttaa sitte alkaa purkamaan mopoa ku malit lähtee :lol:

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

13.7.2013 16:19

jukke96 kirjoitti:Kannattaa kyllä viedä pulveriin koska eihä se paljoa maksa, vituttaa sitte alkaa purkamaan mopoa ku malit lähtee :lol:

no se on tietenki

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

13.7.2013 17:30

projekti on edistynyt nyt sen verran että oon saanut jonkunlaisen suunnitelman tehtyä :)

edelliset suunnitelmat muuttuu siis vähän tälleen:

-temmin katesarja
-v-face
-mustat vanteet
-etupumppujen suojat sinisellä
-mattamusta runko
-kiiltävä änkkä
-kiiltävä takahaarukka

tuossa ensimmäinen suunnitelma

mielepiteitä kiitos ;)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

13.7.2013 19:00

Kylhän tosta varmaan tulis helvetin hieno jos vaan osaat modata kaiken kunnolla. ;)

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

13.7.2013 19:27

varpaat_suussa kirjoitti:Kylhän tosta varmaan tulis helvetin hieno jos vaan osaat modata kaiken kunnolla. ;)

kokeilemallahan se onnistuu ;)

Re: detsi romuläjästä rantakuntoon

13.7.2013 22:59

osaisko joku kertoa että mikä usdi menee suoraan detsiin kiinni? ite oon katellu aprilia rx -05 keulaa