Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: The annoying orange Aerox | Pientä fiksausta

7.10.2013 11:58

Projekti edistyy pikku hiljaa, mutta hiljaa hyvä tulee.
Olen jättänyt ajamisen kokonaan ja siirtynyt projektoinnin puolelle.

Kuva

Roxini kytkinkahvat näyttivät ennen tältä, toinen oli harmaa ja toinen vihreä. Kamalan näköiset, vai? :D

Kuva

Kuva

Maalasin ne kiiltävän mustalla ja ainakin omasta mielestä paljon paremman näköiset. Samalla tein kauppaa kaverin kanssa ja tuli bongattua Stage 6 peili jonka vaihdoin ylimääräiseen pohjakatteeseen. Sopii hyvin väritykseltään Roksiin ja sain sen ruman vakio peilin pois.

Kuva

Nyt kun Roksi ei ole ajossa, olen vihdoin saanut aikaiseksi aloittaa osien kiillottelun.
Tältä näyttää vesipumpun koppa tällähetkellä. Variaattorin koppaakin olen alkanut työstämään.

Kuva

Tässä vielä fiilistely kuva Roksin nyky kunnosta.

Re: The annoying orange Aerox | Pientä fiksausta

7.10.2013 17:12

Komee o!

Re: The annoying orange Aerox | Pientä fiksausta

7.10.2013 18:27

CeePeeIii kirjoitti:Komee o!

Kiitoksia! Parannus ehdotuksia? :)

Re: The annoying orange Aerox | Pientä fiksausta

7.10.2013 19:10

Vanteiden kiillotus / maalaus?

Re: The annoying orange Aerox | Pientä fiksausta

7.10.2013 21:56

Ledinauha kirjoitti:Vanteiden kiillotus / maalaus?


Tarkotuksena ois kiillottaa vanteiden reunat ja maalata sisäosat mustaksi. Miltä kuulostaa?

Re: The annoying orange Aerox | Pientä fiksausta

8.10.2013 0:17

"Huulet" siis kiiltäviksi, puolat ja keskiöt/navat mustiksi? Hienot luulis tulevan. :D

Re: The annoying orange Aerox | Pientä fiksausta

11.10.2013 10:40

Mulla on hirveä kriisi. Kaveri yrittää houkutella kimppatilaukseen scooterattacille. Olen miettinyt jo pitkään valkoisten sisäkatteiden (polvikate, astinlaudat, akkukotelon luukku ja pieni kate sen takana) ostoa. Kumpi on teistä parempi oranssin kanssa: Musta vai valkoinen? Samalla pitäisi tilata muovinen ducktail.

Re: The annoying orange Aerox | Pientä fiksausta

11.10.2013 13:13

Mustana parempi. ;)

Re: The annoying orange Aerox | Pientä fiksausta

8.5.2014 13:08

Huomenta kaikille.
Roxi on nyt myyty pois, koska sain itseäni miellyttävän tarjouksen. Autoilu ikä on jo ovella, mutta saa nähdä käynkö hakemassa vielä yhden ennenkuin siirryn autoilemaan. Tämän saa lukottaa, tehdään mahdollisesti tulevasta roxista oma projekti pystyyn. ;)