Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: The annoying orange Aerox | Etupumput maaleissa

11.7.2013 15:07

Kyllähän sen pohjakatteen saa irti ilman keskijalkaakin? sivujalalle vaan ja katteita irti.. sitten vaan ku kate on irti jo joka puolelta, roxi seinää vasten ja kääntelet sitä pohjakatetta niin että tulee se sivujalka siitä kolostaan.
Näin olen itse tehnyt monetkymmenet kerrat

Re: The annoying orange Aerox | Etupumput maaleissa

11.7.2013 18:25

Kukaanhan ei nyt puhunut siitä etteikö sitä saisi irti, vaan siitä kuinka ärsyttävä toi kate on irroittaa. Muutenkin, kun tuon katteen saa kerran paikalleen, on turvallisinta jättää se paikalleen.

Re: The annoying orange Aerox | Etupumput maaleissa

11.7.2013 19:31

Kyllä se paikalleen menee ihan hyvin kun pitää ne kiinnikkeet ehjänä.. Ei kumma kun ihmetellään kun katteet repsottaa yms. ja puolet kiinnikkeistä on rikki.

En tarkoita, että tässä olisi tai sudeella olisi. Yleistin vain.
Ei herneitä, siirryn seurannan puolelle :)

Re: The annoying orange Aerox | Etupumput maaleissa

11.7.2013 20:57

Éki kirjoitti:Kyllä se paikalleen menee ihan hyvin kun pitää ne kiinnikkeet ehjänä.. Ei kumma kun ihmetellään kun katteet repsottaa yms. ja puolet kiinnikkeistä on rikki.

En tarkoita, että tässä olisi tai sudeella olisi. Yleistin vain.
Ei herneitä, siirryn seurannan puolelle :)


Itellä ei oo vielä kiinnikkeet rikki ja yritän välttää niiden rikkomista. ;)
Ja tos DMP:n pohjakattees on viel se et pittää irrottaa kaikki katteet et sen saa irti. :)

Re: The annoying orange Aerox | Etupumput maaleissa

12.7.2013 10:27

Ekillä ei mun tietääkseni ollu tota Dempin pohjakatetta, mutta se jolla on, tietää mistä mä puhun. Aivan hirvittävä kate laittaa paikalleen, vaikka olisi kaikki kiinnikkeet ehjät. :D

Re: The annoying orange Aerox | Etupumput maaleissa

12.7.2013 14:03

Pakko vielä jatkaa.. Että on ollut.
DMP, Str8, Tnt ja vakio. kaikki ollut ihan hyviä niin kauan kun kiinnikkeet pysynyt ehjänä..

Re: The annoying orange Aerox | Etupumput maaleissa

12.7.2013 16:46

Ja nythän puhuttiin irroituksesta, ei laadusta..

STR8 & vakio noista parhaimmat, koska antavat periksi toisin kuin DMP, joka on todella kovaa muovia.

Re: The annoying orange Aerox | Etupumput maaleissa

23.7.2013 15:05

Reissujen takia jäänyt kirjoittelu vähän vähemmälle.
Projekti kuitenkin edistynyt hieman.

Kuva

Verkotin etukatteen. Laitoin ledeille katkaisijan ja kytkin ne.
Varikopan kannen kiilloitus on aloitettu. Yritin etsiä Nitromors maalinpoistoainetta useasta kaupasta, mutta se oli joka paikassa loppu. Tilalle suositeltiin Solmasterin MP maalinpoistajaa, joka toimi yllättävn hyvin. Suosittelen.

Kuva


Tässä tuoreempaa kuvaa Roxista.
Paikallaan oleva putki myytiin vakioputkena ja ulkonäön vuoksi en epäillyt mitään. Pienen tutkimisen jälkeen selvisi, että putki ei ole vakio vaa Technigassin Silent Pro tehari. :D Halvalla sain niin eipä tuo harmita.
Muuta en ole kerennyt tehdä. Moro :)

Re: The annoying orange Aerox | Etupumput maaleissa

23.7.2013 15:46

No tuohan putki nyt vastaa lähes kuritonta vakiooutkea, en tehariksi sanoisi. :D

Re: The annoying orange Aerox | Etupumput maaleissa

24.7.2013 3:18

Meinaatkos muuten peiliä tai ductailia vaihtaa? ;) Hienoa työtä tähän asti ja seuraillaan.

Re: The annoying orange Aerox | Etupumput maaleissa

24.7.2013 17:33

Atte1 kirjoitti:Meinaatkos muuten peiliä tai ductailia vaihtaa? ;) Hienoa työtä tähän asti ja seuraillaan.


Juu tarkotus ois Scooter Attackille laittaa tilausta menemään :)

Re: The annoying orange Aerox | Etupumput maaleissa

7.8.2013 0:51

nättiä ! Mulla on musta f1 peili jos kiinnostaa :) halvalla lähtee

Re: The annoying orange Aerox | Lampun tummennusta ja ledit

17.9.2013 11:21

Oon pahoillani kun en ole päivitellyt projektia, mutta oikein mitään ei ole kerennyt tapahtua kun roxi on jokapäiväisessä ajossa eikä sille voi tehdä isompaa remppaa.
Jotain kuitenkin on tapahtunut:

Kuva

Lampun tummennus jäi yritykseksi, luulin pesseeni ja kuivanneeni lampun kunnolla, mutta toisin kävi. Kerkesin lähes maalata lampun kokonaan kun maali alkoi keittää. Ei se auta kuin hakea uusi purkki maalia ja hioa ja maalata uudestaan.

Kuva
Kuva

Sain vihdoi otettua kuvat roxin tämän hetkisistä ledeistä, pohjakatteestakin ledit löytyy muttei niitä ole vielä kytketty.
Ei mulla tällähetkellä muuta, päivityksiä tuskin tulee hirveästi ennen talvea. :)

The annoying orange Aerox | Turkkipeltiä

27.9.2013 13:21

Paljon ei ole tapahtunut, mutta jotain kuitenkin.
Kuva

Dmp:n valmistamissa katteissa on yllättävän huono maali ja lakkapinta. Kaveri on ollut pari kertaa kyydissä ja muovi näkyy jo alta. Kyllähän se harmittaa, koska maksoin niistä ihan kiitettävästi.

Kuva

Innostuin tekemään Z-katteiden alaosaan turkkipellistä levyt suojaamaan maalipintaa ja samalla ostin turkkipeltiset astinlaudat. Miellyttää ainakin omia silmiä ;)
Mitä mieltä te olette?

Re: The annoying orange Aerox | Turkkipeltiä

27.9.2013 13:46

Annistania kirjoitti: Mitä mieltä te olette?


Minä henk. koht. että turkkipelti pitäis kieltää lailla...

Harjattu/kiillotettu rosteri + skeittilaudan gripistä askarrellut pito palat on enempi minun makuun mutta jokainen taaplaa tavallaan.