Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Tummat valot & uus putsa

11.7.2013 23:12

Muuten on hyvän näkönen mutta noi vanhat nastarenkaat ei sovi ;)

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Tummat valot & uus putsa

11.7.2013 23:32

Juu hyvältä näyttää, vaikka yleensä tämän nimimerkin takana oleva velho ei rumia teekkään (: Juu mä kans nurisen noista kummeista, vähän turhan karkee kuvioiset tohon kokonaisuuteen nähden, ja meinasin tosta putkesta mainita mutta kun luin kaikki suomen aakkoset niin huomasin että parannusta tulossa ;)

Seurataan seurataan..

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Tummat valot & uus putsa

11.7.2013 23:53

Nonniiih, joo oon kyllä saanu palautetta millo mistäki suunnasta noista nastakumeista :D Ne siis on viel sen aikaa ku saan aloteltuu vanteiden hionnan ja sitte ku o hiottu nii vien renkaide vaihtoo ja maalaan punaseksi vanteet. :)

Nii tietääkö kukaa kuinka noi etupumput puretaan? xd pitäs jossaki välissä saada jousia lyhennettyy ja täyttö laitettuu site sinne ettei oo tyhjä siel. Mutta ku en saa noita purettuu nii vähä vaikee alkaa touhuilee :lol:

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Tummat valot & uus putsa

12.7.2013 0:03

Eti tietopankista Skootterin pumppujen madallus, sieltä löydät miten puretaan.

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Tummat valot & uus putsa

12.7.2013 0:05

Juu keula tonttiin vaan!

Tietopankissa on yhden käyttäjän tekemät erinomaiset ohjeet keulan laskuun ja purkuun, suosittelen!

Madallusohjeet on sellaiset, että pumput saa jatkossa myös takaisin vakiokorkeuteen!

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Tummat valot & uus putsa

12.7.2013 18:26

Jees kiitti! Täytyypä käydä viisastumassa siellä :D

Nonnii nyt muistin töistä tullessa ottaa vähä parempaa videoo missä kaasukahvasta kaasari aukee kokonaan ku edellisessä aukes vaa puoliks :s


:)

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Tummat valot & uus putsa

13.7.2013 22:28

Siistiltä näyttää tuo tummennettu valo ;) Ja aika sanotaanko erilainen ratkaisu toi ilmanputsari :lol:

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Tummat valot & uus putsa

13.7.2013 23:35

Kiitos, kyllä nyt o tosiaa parempi tummilla valoilla! ;)

Imuäänet vähä vaimeammat ku penkin sisään tulee putsari törisemää osittain, kato toi imukaula o mulla tollanen säädettävä nii kaasari on kunno kulmassa nii oli jo oikeestaa pakko penkin pohjaan väsätä reikä putsarille :lol: mut itseä ei haittaa vaikka penkin alla on nyt vähän vähemmän tilaa, harvoin siellä on muutaku ruuvari, tulppa avain, varatulppa, öljyä :lol:

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Tummat valot & uus putsa

16.7.2013 21:01

Hei!

Tänää tuli haettuu putki postista :p Vähä hioskelin ja näytin laikkaa nii rupes kiiltoo tulee sillee että ei näytä niin sakealta enään! Tehot on paljon paremmat nyt tuolla verrattuna tecnigasiin :lol: Ja onhan toi paljon paremman näköinenkin! ;)

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Tecnigasin voi ostaa nyt siis halvalla poisa, ja on nuita muitakin osia kauhee laatikko! :lol:

Miltäs näyttää? :)

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Yasuni R kiinni!

16.7.2013 21:08

Renkulat vaihtoon niin täydellinen, 5/5. 8)

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Yasuni R kiinni!

16.7.2013 22:02

Torstaina alkaa loma nii jospa perjantaina jo sais vaihettuu noi kesägummit alle ;)

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Yasuni R kiinni!

16.7.2013 22:59

Oisko keula mustaksi? Muuten kyllä nättiä ;)

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Yasuni R kiinni!

17.7.2013 8:52

Seuraillu olen kuten aijempiakin projujasi :)

Hemmetin hyvälle näyttää, ostit saman katesarjan ku itekki omaan nitro projuun sillon :D

Ostappa muovin hoitoainetta, niin noista sisäkatteista tulis melkein yhtä "mustat" kun noista mataksi maalatuista niin ei pistäs noin pahasti silmään tuo sävy ero.

Keep going!

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Yasuni R kiinni!

17.7.2013 17:08

Keula tosiaan ois iha siisti mustana! :) Täytyy tossa loppuviikosta alkaa taas värkkää tota.

Hyvä hyvä, oliko sullla Éki noissa katteissa jo valmiiks mitää virheitä maalipinnassa? Mulla o etukatteessa naarmui ja semmonen jälki mikä yleensä tulee jos märkänä osunu johonki, toisessa zetassa ja takakatteessa naarmuja/kolhuja.. En jaksanu alkaa palauttaa tota sarjaa ku ei ne mua nii suuresti haittaa vaikka vähä harmittaaki ku yleensä uudet osat on virheettömiä.... :itku:

Joo minäpä rupeen puunailee noit mustia katteita sitte loppu viikosta ku muitaki juttuja teen toho :lol:

KYSYMYS! Mikä tota vaivaa ku kelpaa muukin kuin bensa ja öljy, nimittäin tulppia syö iha hulluna, nyt oli kyllä jo ennätys tänää eli ajoin yhdellä tulpalla alle 10km... Juuri tänään oikein ihanana aamuna, vettä tulee ku mistäki ja töihin pitäs kiireellä mennä, mutta toi paska päätti pistää tulpan sekasi semmosen 1,5km ajon jälkee ja piti sitte kävellä sateessa töihi koko loppumatka. Myöhässäki olin sitte vähä reippaan 20min. Saatto mulla vähä tossa tankilla käydessä öljyy mennä liikaa bensan sekaa :D Puskee jo palanutta öljyy paisarin päälle vähä.

Re: MBK Nitro Stage6 70cc rojekti | Yasuni R kiinni!

21.7.2013 15:56

vaihappa eri lämpöarvoon. itellä beta söi tulppia kokoajan kun paikallaan oli ngk-r BR9es mutta vaihdoin champion 8904 ja siihen loppu tulppien syönti.