Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: ~ Yamaha Dt -07 Goes Black and Green ~ Videota s.2 ~

27.6.2013 22:04

Juu itekkin kattonut tota maskia on aika sexy.
Mutta tulevia suunnitelmia joita toteutan lähiaikoina
- Takahäkin maalaus
- Vanteiden maalaus
- Penkin verhoilu
- Jotain sponssi tarroja
Yam4han mahtava suunnitelma Detsistä vanteet on kylläkin tulossa vähän eri sävyllä.


Kuva
Viimeksi muokannut Hagsu päivämäärä 2.7.2013 13:20, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: ~ Yamaha Dt -07 Goes Black and Green ~

27.6.2013 22:26

Muuten näyttää hyältä, mutta ei kannata ainakaan monsterin tarroilla mopoa pilata. Jos täytyy laittaa jotain tarroja, laita jotain yksinkertaista/pientä mutta älä monsutarroja.

Ehkä et ollutkaan laittamassa toivottavasti :D, mutta varoitan vain, koska vihreä..

Ja noi maskiin piilotetut vilkut on kyllä omaan silmään komiat ;)

Re: ~ Yamaha Dt -07 Goes Black and Green ~

27.6.2013 23:03

aamojj_ kirjoitti:Muuten näyttää hyältä, mutta ei kannata ainakaan monsterin tarroilla mopoa pilata. Jos täytyy laittaa jotain tarroja, laita jotain yksinkertaista/pientä mutta älä monsutarroja.

Ehkä et ollutkaan laittamassa toivottavasti :D, mutta varoitan vain, koska vihreä..

Ja noi maskiin piilotetut vilkut on kyllä omaan silmään komiat ;)

Juu en ole laittamassa "monsu" tarroja, koska mielestäni on niin jonneista jonneinta laittaa monsutarroja.
Tuli mieleen yhtenä iltana, että tossa on juuri sopivat paikat vilkuille kokeillaanpa laitta siihen sitten puolentunnin työn ja kiroilun jälkeen vilkut olivat hyvässä kohdassa ja itekkiin tykkään kovasti, mutta kyllä mä uuden maskin hommaan jos jonkun hienon löydän.

Re: ~ Yamaha Dt -07 Goes Black and Green ~

29.6.2013 13:59

Kävin Motonetistä ostamassa Sponsoritarrapaketin ja wunderbaumin Detsiin.
Mutta onglemia tuli kun ajattelin tarroja laittaa underiin, mutta tarrat eivät pysy siellä mikä neuovoksi pitäisikö jotenkin hioa paskat sun muut pois??
Ja putki vuotaa vähän tällä hetkellä joten tulee katseita kääntäviä ääniä paisarin kohdalta :D

Re: ~ Yamaha Dt -07 Goes Black and Green ~

30.6.2013 22:16

Juu no jos tarroja underiin oot laittamassa niin suosittelen pesemään underin iha ekana. Itse suihkuttelin vaa saippuavettä, kuivasin ja annoin pari tuntii kuivuu iha rauhas. Sen jälkee menin liimailemaa tarrat ja hyvin on pysyny. Myös monet kerran ku näyttäny painepesuria :lol:

Videota :3

2.7.2013 13:19

-rampe- kirjoitti:Juu no jos tarroja underiin oot laittamassa niin suosittelen pesemään underin iha ekana. Itse suihkuttelin vaa saippuavettä, kuivasin ja annoin pari tuntii kuivuu iha rauhas. Sen jälkee menin liimailemaa tarrat ja hyvin on pysyny. Myös monet kerran ku näyttäny painepesuria :lol:

Juu sain laitettua tarrat underiin nätti tuli voin laittaa kuvia kohta, mutta asiaan eli kaverini ja minä kuvattiin flyby video jossa on Detsoni ja Näsäri :3 Kulki mittariin jotain 87 :3
http://www.youtube.com/watch?v=tHM10ve5Y2g

Re: ~ Yamaha Dt -07 Goes Black and Green ~

2.7.2013 15:12

Vähän fiilistelyä ja underi tarroissa :)

Kuva

Kuva