Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Black & Orange Derbi |USD| Kasausta... 11.6.2013|

15.6.2013 3:16

Juuh no ei voi mitään, onneks saatiin sentään sivu pystyyn!
Samille ilmottelinki jo sähköpostilla et mikä on ongelmana jne.

Re: Black & Orange Derbi |USD| Kasausta... 11.6.2013|

17.6.2013 0:09

Noniin, vihdoinki asia on korjattu ja kaikki viestitkin palautuivat!
Kiitoksia samille :)
Lähipäivinä varmaankin uutta päivitystä.

Re: Black & Orange Derbi |USD| Kasausta... 11.6.2013|

17.6.2013 21:17

Tänään tuli haettua uusi virtalukko kun vanha sanoi sopimuksen irti ja nyt siis ongelma on se ettei mopo käynnisty vaikka virrat on päällä.
Tuossa uudessa lukossa avaimen voi kääntää vain kolmeen asentoon eli 1:rattilukko 2:virrat pois (OFF) 3: virrat päälle (ON)
Entisessä virtalukossa taas oli neljä asentoa eli 1: rattilukko 2: virrat pois (OFF) 3: valot päälle
4: virrat päälle (on).
Tuosta entisestä virtalukosta tuli viisi johtoa jotka liitettin sitten tähän liittimeen jossa on viisi vastaanottavaa paikkaa:
Kuva
Nyt ongelmana on se että tästä uudesta virtalukosta tulee vain kolme johtoa tuohon viisipaikkaiseen liittimeen:
Kuva
Kertokaas nyt sähköinsinöörit siis että miten saan tuon uuden virtalukon toimimaan kunnolla.
Täytyykö tuosta viisipaikkaisesta liittimestä jotkin kaksi johtoa yhdistää yhdeksi johdoksi tms..?

Re: Black & Orange Derbi |USD| Kasausta... 11.6.2013|

17.6.2013 23:40

Selvisi myös ettei etu eikä takavalo toimi jostain syystä...

Re: Black & Orange Derbi |USD| Sähköt... 17.6.2013|

24.6.2013 0:43

Terveppä terve taas...
Nyt saatiin virtalukko toimimaan taas normaalisti ja samalla valo-ongelmakin korjaantui :)
Vklp aikana tuli maalattua tuo mg-koppa uusiksi.
Samalla ostin kaverilta 60 piikkisen takarattaan ja maalasin sen mustaksi, kuvaa:
Kuva
Juuri kun luulin saaneeni mopon sähköt toimimaan niin äsken kotiin ajaessa etu ja takavalo molemmat sammuivat samaan aikaan...
Pitääkin sitten lähteä niitä sähköjä setvimään.

Päivitystä varmaan heti kun sähköt kunnossa ja mopo kunnon säädöissä jolloin lyödään myös katteet paikalleen ;)
Viimeksi muokannut Vegemon päivämäärä 12.8.2013 0:41, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Black & Orange Derbi |USD| Sähköt... 24.6.2013|

24.6.2013 23:08

Ihan kaunista katseltavaa tulossa.. Tosin mielestäni alkaa tuo oranssi väri jo vähän menemään ylitte..
Mutta kysymykseni oli tosiaan että millä oot nuo vanteet ja rungon maalannu? ja Mitä se mahtoi suurinpiirtein maksaa?

Re: Black & Orange Derbi |USD| Sähköt... 24.6.2013|

25.6.2013 4:56

Kiitos.
Kaikki on ruiskulla maalattua ja maalauksen hinta ei ole vielä tiedossa.

Re: Black & Orange Derbi |USD| Sähköt... 24.6.2013|

29.6.2013 5:07

Heippa vaan taas.
Nyt on mopo suurinpiirtein "kasassa" mutta kyllä tosta vielä tehtävääkin löytyy...
Kuva:
Kuva

Sitten sain vihdoin ja viimein pitkän etsinnän jälkeen hankittua tuohon keulaan sen pirun mutterin! M24x1 = Maailman harvinaisin mutteri.
Kiitoksia paljon CNG house! Lähettivät vielä ilmaiseksi tuon.
Kuva:
Kuva

Tehtävääkin on kyllä vielä jäljellä:
Pumpunsuojien maalaus
Etujarrulle adapteri
Täydelliset säädöt
Tarrasarja`?

Tänään kuitenkin kävin testaamassa huiput ja oikeaa nopeutta päästiin 14-60 väleillä 88.
Varmaankin pidemmillä väleillä jaksaisi mennä 100 rikki.

Ensi päivitykseen!

Re: Black & Orange Derbi |USD| "Kasassa" |

29.6.2013 13:01

100 rikki vakiopytyllä ja vakioputkella? :lol: Et oo tosissas :lol:

Re: Black & Orange Derbi |USD| "Kasassa" |

29.6.2013 13:12

Jep, ei voi olla mahollista :lol: :lol:

Iha ok näkönen, mutta en tykkää edelleenkää noista oransseista etukatteista..

Re: Black & Orange Derbi |USD| "Kasassa" |

29.6.2013 14:18

Riippunee myös aika paljon siitä miten/kuinka paljon tota vakiopyttyä on viilailtu, onko lohkoihin koskettu, puhumattakaan siitä mitä aloitusviestissä mainittu "isompi alkukäyrä" merkitsee tässä tapauksessa.

Re: Black & Orange Derbi |USD| "Kasassa" |

29.6.2013 15:50

"Ei voi olla mahdollista"
Heittäkää nyt jätkät ees jotain perusteluja perään ettette vaikuta ihan pelleiltä.

Pakoa olisi vielä mahdollista viilata leveämmäksi, mutta ihan koneen kestävyyden takia en ala sitä tekemään.

Huuhteluista olen silotellut kaikki valuvirheet ja jäljet kanavista.

Tuolla "isommalla" imukaulalla tarkoitan tuolle kaasarille sopivaa ja tarpeeksi avaraa imukaulaa jottei se kuristaisi kaasuttimen toimintaa.
EDIT: se olikin isompi alkukäyrä :D
Eli siis tossa on turbokitin valmistama alkukäyrä joka on sitten laitettu tuohon putkeen.

En kiellä teitä kommentoimasta, mutta jos jotain kommentoitte niin muistakaa heittää myös perustelut perään!
Viimeksi muokannut Vegemon päivämäärä 30.6.2013 18:01, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Black & Orange Derbi |USD| "Kasassa" |

29.6.2013 16:07

Ok perustellaan ;)

Putki ei kierrä riittävästi, pytyssä saattaa resursseja isommille tehoille olla riittävästi, mutta nykyisellä putkella sitä tehoa ei kuitenkaan saada, koska pytyn ja putken tehoalueet ei mätsää ollenkaan. Vakioputki toimii parhaiten vakiopytyllä. Jos vaihtaisit tohon vaikka Arrowin/Giannellin+ viilaat pakoa voi se olla mahdollista, joskin epätodennäköistä. Nykysellä setupilla ei vaan voi onnistua, ellei sitte laita aavikkovälejä ja pääse myötätuuleen paukuttamaan. Kyllä itekki on kuitenki teharin kanssa menty se n. 90, muuten vakiolla pelillä.

Re: Black & Orange Derbi |USD| "Kasassa" |

29.6.2013 18:04

Maalaa toi tankinkate vai mikä onkaan mustaks. Muuten ihan komia. :)

Re: Black & Orange Derbi |USD| "Kasassa" |

30.6.2013 5:59

Heipähei taas.
Tänään tuli tehtyä tuolle etujarrulle tuo adapteri tohon keulaan.
Kuva:
Kuva
Vielä pitäisi jarru ilmata jotta saadaan se toimimaan.

Seuraavaksi varmaankin pumpunsuojien maalaaminen.
Suojat mustaksi vai oranssiksi?