Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Myydään!

1.10.2013 0:17

Koomisia nää sun projektit , kun aina käypi jotahin :lol: viimekerralla palo ja nyt tämä.. joillekin sitä vaan sattuu :D

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Myydään!

1.10.2013 18:24

Paranemisia! :) Ostaisin tuon, jos ei olis jo tepsu 86cc mopoa alla >:(

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Myydään!

6.10.2013 14:38

Et olis myymäs pyörää osina? veikkaan että silloin ainakin menis paremmi mopo kaupaks

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Myydään!

9.10.2013 18:58

Enpä usko että ihan osina paremmin menis kaupaksi... =D

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Myydään!

12.11.2013 2:38

Nukkumatti teki oharit, niin tuli koko topicci lueskeltua. Aika paljon on tapahtunut.
Onkos tuo mopo missä kuosissa nykyisin ja mitä osia sulta löytyis myytäväks(jotain kaupittelit topicin alkupuolella)?
Ja missä kunnossa sä ite oot? :)

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Myydään!

12.11.2013 16:18

Jaa, en kyllä osaa sanoa mitä osia mulla olis nyt myydä, on mulla ainaki takahaarukka, -06 runko ja takahäkki, lokasuojia ja maskeja kans jonkuverran :roll:
Ja itehän oon tällä hetkellä Oulun Yliopistollisessa Sairaalassa kuntoutuksessa, ollu jo 4 viikkoa ja 4 viikkoa jäljellä, kyllähän sitä kovaa vauhtia jo kävellään, vielä pitäs jaksaa reenata niin pääsee käveleen ilman tukia :seko: Mutta stuntti ura taitaa jäädä meikäläiseltä, ellei innostuta jossakin vaiheessa :D sen verta rautaa tuolla selässä että ei oikein ole luottoa :D
Ja ensiviikonloppuna olis suunitelmissa saattaa tämä projekti loppuun, ainaki konehuoneen puolelta 8)

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Myydään!

13.11.2013 1:45

Mä koitan heittää sulla yv:tä noista osista joskus päivällä ;)
Aikaa hyvää vauhtia sä kuntoudut, luottoakin tulee varmaan ajan kanssa, niin pääset varmaan vielä joskus temppuilemaankin :)
Tuleeko silloin viikonloppuna kuvia koneen avauksesta tms? :D

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Myydään!

13.11.2013 21:34

Eiköhän, ja koitan muutenki laittaa kaikki pelittään, lämpömittarit yms johonki hyvään paikkaan jne.. Jos ei mee ennen kesää kaupaksi niin vois melkee koittaa repiä kunnon tehoja tosta 86 setistä irti, kun kavereilta jonkuverran nuita H-E osia löytyy :seko: