Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Red 'n' White DT | 8.3. Valmis. Mielipiteitä? (:

9.3.2013 1:29

IceTrollKing kirjoitti:;), Kesäl maalaat viel rungo mustaks nii ah ;)

Mahdollisesti ;) Vois laittaa kesäl myyntikuntoo.

Re: Red 'n' White DT | 8.3. Valmis. Mielipiteitä? (:

9.3.2013 1:59

Millä tahnalla kiillotit noi katteet? :o
Iha kliini ja suht simppeli tuli, maski tosiaa vaihtoo vielä.

Re: Red 'n' White DT | 8.3. Valmis. Mielipiteitä? (:

9.3.2013 13:19

Vegemon kirjoitti:Millä tahnalla kiillotit noi katteet? :o
Iha kliini ja suht simppeli tuli, maski tosiaa vaihtoo vielä.

http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/602423/0 tuolla tahnalla vetäsin sen
puuvillalaikan kanssa :)

Re: Red 'n' White DT | 8.3. Valmis. Mielipiteitä? (:

9.3.2013 17:19

On kyllä törkiän näköne :lol: Värejä ja sävyjä varmaan kymmentä erilaista ja ympärikeulittu lippa ja tykitetty täyteen jotain sponssitarroja... Ja miksi ihmeessä punainen svingi? Hyh hyh :lol:

Re: Red 'n' White DT | 8.3. Valmis. Mielipiteitä? (:

9.3.2013 17:53

Kaikilla on oikeus mielipiteisiini, mutta mun mielestä ihan siistin näköne. värien määrä on pikemminkin hyvä juttu, eikä noi tarratkaan mitään rumia ole. (paitsi toi rockstar... :roll: ) Tuo "MOTUL" tarra swingissä on etenkin helevetin siisti mun silmään. ;)
Ja jotta vielä voisin olla erimieltä yhä useamman kanssa, niin mikä tossa maskissa mättää? Ite ei ainakaan tulis rahoja laitettua uuteen.
Kunnos enskanakit alle niin olisi vielä nätimpi. ;)

Kiitos ja anteeksi.

Re: Red 'n' White DT | 8.3. Valmis. Mielipiteitä? (:

9.3.2013 18:13

Samaa mieltä Teemun ja Sudeen kanssa, tämähän näyttää nyt sen kuntoiselta että olisi hyvä ALOITTAA se projektointi, ei herneitä. Tämä vain minun mielipide

Re: Red 'n' White DT | 8.3. Valmis. Mielipiteitä? (:

10.3.2013 3:26

Jepjep. Teemu, katoppa aikasempia kommentteja ni näät miks lippa on lyhyt. Oma mopo, sopii omaan silmään ni hyvä näin. Hommaan kyl kokonaa uudet takakatteet ja lipan. Suurin osa kuvista otettu salaman kanssa mikä vääristää värejä erittäin paljon. Ja p1ty. En mitää herneitä ookkaa vetämässä ;) Mielipiteitähän ite kysyinkin

Re: Red 'n' White DT | 8.3. Valmis. Mielipiteitä? (:

10.3.2013 3:36

Kuva

Lisäämpä nyt tähän tänään otetun kuvan ku sain laitettua sen uuden penkinpäällisen ja vedettyä katteet peileiksi. Korostan myös sitä, että kuvasta huomaa ettei sävyerot ole merkittävän suuria. Nyt olis vaan pesua ja uutta putkea vailla(gianelli) :s

Re: Red 'n' White DT | 8.3. Valmis. Mielipiteitä? (:

11.3.2013 16:51

hmm mitähä tähän nyt sanois :lol: kauheen sekavan oloinen kun on nii montaa väriä. En jaksanu ees laskee montako eriväriä tossaki on. Mut parannettavaa tos olis kyllä paljon, :roll:

Re: Red 'n' White DT | 8.3. Valmis. Mielipiteitä? (:

11.3.2013 17:02

Ei mitenkään pahalla, mutta tää näyttää enemmän projektoimisen lähtökohdalta kuin valmiista laitoksesta. :D

Re: Red 'n' White DT | 8.3. Valmis. Mielipiteitä? (:

11.3.2013 17:16

Rungossa tarran liimajälkiä, siitä ei saa pisteitä. Penkin päällystys ilman ryppyjä on toki hankalaa mutta olisi sen silti voinut tehdä oikein. Pakoputki karu valmistuneelle projektille enkä ymmärrä takalippaa.

Re: Red 'n' White DT | 8.3. Valmis. Mielipiteitä? (:

11.3.2013 21:13

Projektin lähtökohta on huomattavasti nykykuntoa parempi...

Sv: Red 'n' White DT | 8.3. Valmis. Mielipiteitä? (:

17.3.2013 3:56

pilasit hyvän mopon... ja ei dtn lippa ekalla kerralla poikkeakkaan! mulla kesti keulia ympöri yli 20kertaa :)

Re: Red 'n' White DT | 8.3. Valmis. Mielipiteitä? (:

17.3.2013 10:56

punanen ja valkone ei mun mielest sovi kovin hyvin yhtee mutta itsellesihän tätä mopoa teet.. koko moppe vaa jollai kunnon värillä ja sit muutama kliini krominen juttu väliin ;)