Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Black and Yellow! ;)

28.12.2012 22:12

Juu, kaveri sai suostuteltua laittamaan topicci tänne, ni tulihan se nyt sitte laitettua. :D Kohteena olis Derbi senda X-race vuosimallia 2004.

Mopon historiaa:
Joo, mulle barbi tuli tossa toukookuun lopussa ja sillä oli ajeltu mukavat 27000 km, mut oli kuitenki 18000 kohdalla mäntäsarja vaihettu. Kun olin ostanu ja vähä kokeilin ni sitte koneesta alko kuulua kutosella sellanen ujellus. Sillon en jaksanu siitä ressata ja ajelin vain. Kesän lopulla tajusin et, ois kuitenkin mukava laittaa seuraavaks kesäks mopo kuntoo ni tuli sitte ostettua kaverilta samanlainen kone, mut vaa vähemmän ajettu. Valitettavasti en viel löytäny kuvaa alkutilanteest. Täytyy viel ettii.

Tarkotus olis vaihtaa kone parempikuntoseen, vaihtaa enskat smotoihin ja keula paiolista marzocchin keulaan tai usd:hen jota oon jo jonkin aikaa himoinnu. Myöskin vinkuvat jarrut olis tarkoitus korjata. Jarrusatulatin meinasin pistää uusii maaleihin. Tietääks kukaa mitää hyvää maalii niille jarruille. :) Jos kellään ois kohtuu hintaan smotoja tai USD-keulaa myynnissä ni olisin kiinnostunu! ;)

Kone on sellai ruskeen värinen ja oma sylinteri on harmaa. Meinasin kiillottaa pytyn ja kannen, mut ei kiillotu niin hyvi ku ei oo sellast hyvää "rättilaikkaa", ni taidanki maalata. Onks hyvii ideoita mikä väri sopis ruskeen alakerran kaa? :)

Nyt on keula purettu ja stefat vaihdan, mitäköhän öljyä tonne perus keulaan mennöö? :/
Viimeksi muokannut Derbi37 päivämäärä 19.2.2013 22:56, muokattu yhteensä 7 kertaa

Re: Derbi kunnostusprojekti!

28.12.2012 23:51

Ei ihan näin. Lue tämä ja katso muista projektitopikeista mallia aloitusviestin kirjoittamiseen. Lisää myös kuvia lähtökohdasta jos vain mahdollista.