Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Metrakit prorace derbi

24.3.2013 18:23

Huomasin muuten ACS 2013 näyttelylehdestä, että tämä on siellä, oletko itse paikalla? :)

Re: Metrakit prorace derbi

25.3.2013 22:59

Pro race tarrat pois tosta haarukasta. Muuten on kyllä hieno mutta toi pistää silmään.

Re: Metrakit prorace derbi

25.3.2013 23:17

Joo otat pois, koska ei sovi väärin päin nuo. :lol: Tosiella puolella komiat!

Re: Metrakit prorace derbi

30.3.2013 0:14

Jäikö tää taas "kesken", niinkun sun projekteilla on ollut nyt lähiaikoina tapana, vai mikset tee tätä kunnolla loppuun? :roll:

Re: Metrakit prorace derbi

30.3.2013 0:18

Viikko sitte viimenen päivitys ja täällä ollaan ihan paniikissa, mitä helee :lol: Tossa yläpuolella lukee, että näytillä ACS 2013... vähän nyt heräilyä :D

Re: Metrakit prorace derbi

30.3.2013 19:09

Heräilepä itse.
miksuhh kirjoitti:Minun osalta rupee olemaan tämä kakku taputeltu muuten kaikin puolin valmis paitsi tekniikankanssa pitäisi viellä säätää pää- ja tyhjäkäynti suuttimia löytyy reilusti kylläkin..

Myyntiilmoituksessakin lukee että vielä on säädettävää. Jos ei jaksa mopoo säätää, vaan myy sellaisenaan, niin kyllä siinä mun mielestä jotain kesken jää. :roll:

Ja btw tosta acs jutusta, kun messuilla katselin tota pyörää, ihmettelin mitä se siellä tekee. Tällä nimenomaan tarkoitan viimeistelyn tasoa tässä mopossa. :lol:

Re: Metrakit prorace derbi

30.3.2013 19:24

No eipä koneen säätäminen oikeaksi sinänsä ole kovin suuri homma, että sen takia en lähtisi haukkumaan viimeistelyn tasoa. Itse nopeesti vilasin kun ACSssa ton ohi kävelin ja ihan hyvältä se näytti. Tiedä sitte, oliko siellä muka jotain suuria virheitä tehty? Mun mielestä ihan nättiä jälkeä.

Re: Metrakit prorace derbi

30.3.2013 19:42

Niimpä, jos se koneen säätö ei ole iso homma, niin miksi tämä on myynnissä säätämättömänä. Itse ihmettelen ainakin tätä suuresti.
Ja virheillä en tarkoittanut tätä, vaan sitä, että mm. muovien maalaukset oli maalattu päin persettä ja etujarruletku oli teipattu puoliksi jollain repaleisella sähköteipillä. Myöskin kulumaa ja halkeamia näky turhan paljon siihen nähden, että mopo on näytillä näyttelyssä.

Re: Metrakit prorace derbi

30.3.2013 21:42

En tiedä mikä on toukon tietämys taso 2-tahti moottorista, mutta se kuuluu säätää pääasiallisesti säätilan mukaan. Varsinkin mitä tehokkaampi kokoonpano niin sitä tarkempi säätämisestä. Ja oletus arvo varmasti on että mopolla pääasiallisesti ajetaan kesällä, niin nytten on aikalailla mahdotonta ruveta säätämään +15 keleille. Tai tiedä häntä, voihan rakentajakin olla vain niin laiskatapaus...

Re: Metrakit prorace derbi

30.3.2013 22:03

Oisit putsannu ees takavanteen sinne näyttelyyn..? Maski maalattu vesi sateessa ? 8o

Re: Metrakit prorace derbi

30.3.2013 22:21

[^lollero^] kirjoitti:En tiedä mikä on toukon tietämys taso 2-tahti moottorista, mutta se kuuluu säätää pääasiallisesti säätilan mukaan. Varsinkin mitä tehokkaampi kokoonpano niin sitä tarkempi säätämisestä. Ja oletus arvo varmasti on että mopolla pääasiallisesti ajetaan kesällä, niin nytten on aikalailla mahdotonta ruveta säätämään +15 keleille. Tai tiedä häntä, voihan rakentajakin olla vain niin laiskatapaus...


En ymmärrä sun viestis pointtia, miksei sitä voi säätää näille keleille kun kerran näillä keleillä sitä myydäänkin? Säätäminen onnistuu kyllä myös talvikelillä.

Re: Metrakit prorace derbi

31.3.2013 13:05

Joo, onhan toi helppo myyrä tollasena, säätäminen viä aikaa ja vaatii kärsivällisyyttä.
Ja kaasarin pystyy säätää vaikka sille +15 kelille kun kelit lämpee niin pääsuutinta laitetahan piänemmälle ja kattotaan neulan lovi kohrilleen jos tarve vaatii.

Re: Metrakit prorace derbi

1.4.2013 19:25

Jees kiitoksia hyvästä palautteesta hyvä homma, että sai Toukon ja kumppaneiden mielipiteen aina tänne asti. (:

Viimeiset kuvat tähän topikkiin koitetaan tällä viikolla säätää,kun aika sen sallii katsotaan miten käy, kiitokset kaikille seuraajille saa lukottaa.

Kuva

Kuva