Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

4.12.2012 20:43

Hienon näköinen tarrasarja 8)

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

5.12.2012 19:34

Kuva

Tossa olis joku tommonen tekemisen puutteessa tehty hätänen muokkaus, josta pitäs vähä nähä millasta tulos.
Ainaki omaa silmää miellyttäis ;)
Lisäilin toho vielä fättiksen ja HP/Biltema lokarin

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

5.12.2012 20:22

Tulee kyllä komia!

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

5.12.2012 20:23

Samaa mieltä Yam4han kanssa :)

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

5.12.2012 21:01

Vielä jotain mustaa vanteisiin minun mielestä. Makuasiahan mutta itse lisäisin jotain mustaa vanteisiin ;)

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

5.12.2012 21:44

Porkola^^ kirjoitti:Kuva

Tossa olis joku tommonen tekemisen puutteessa tehty hätänen muokkaus, josta pitäs vähä nähä millasta tulos.
Ainaki omaa silmää miellyttäis ;)
Lisäilin toho vielä fättiksen ja HP/Biltema lokarin



Suuret kiitokset Porkolalle tuosta tuunauksesta! Tuollaista haetaan.
Pitää mallailla sopiiko tarrasarjan mukana tuleva lokasuoja tarra tuohon hp/biltema lokariin.
Tuo kuva oikeen painostaa jo tilaamaan tarvittavia osia,mutta ei viitsi tilata kaikkea kerralla,ettei jää postiin oottelemaan turhan pitkäksi aikaa

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

6.12.2012 15:22

Meinaatko maalauttaa pelkät kehät vanteisii, vai keskiöt myös? Maalaa viel t-palat vaik mustaks jos ei oo liikaa vaivaa :P

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

7.12.2012 4:48

Hienon näkönen tulossa! :) Ei tähän mitään uutta putkea ole tulossa? Jos ei niin itse ainakin vaihtaisin tuon änkän johonkin hienompaan koska omasta mielestä tuo DT:n vakioänkkä on kauhean ruma =D

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

7.12.2012 8:34

Miiggael kirjoitti:Meinaatko maalauttaa pelkät kehät vanteisii, vai keskiöt myös? Maalaa viel t-palat vaik mustaks jos ei oo liikaa vaivaa :P


...ja takahäkki orannsiks! :P

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

7.12.2012 10:43

Ablu kirjoitti:Hienon näkönen tulossa! :) Ei tähän mitään uutta putkea ole tulossa? Jos ei niin itse ainakin vaihtaisin tuon änkän johonkin hienompaan koska omasta mielestä tuo DT:n vakioänkkä on kauhean ruma =D


Mulla on Gianellin änkkä
Ja joo...itseäkin kuvottaa tuo vakio änkkä
Ja miiggael katotaan katotaan :)

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

7.12.2012 13:08

Jos olet vaihtamassa jossakin vaiheessa änkkää, niin tarjoa minulle sitten tuota sinun gianelliasi ;)

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

9.12.2012 13:55

Noniin.
Piti eilen tilata tuo oranssi v face mutta oli knobbyltä loppunut :paha:
Pitää kattella muualta. Piti tilata myös levyjarrulukkoja tuolta easypartsilta mutta ne sivut on ihan utopiaa ja tuotteiden kuvat kadonneet+ kuvia kadonnut,joten jäi tilaamatta.

Pitää takalippaa vielä etsiä,tai joudun repimään carbonit tuosta nykyisestä takalipasta :S

Tarrasarjan tilaan keskiviikkona ja vanteiden irrotusta ensi viikonloppuna?

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

9.12.2012 14:07

Tuolta löytyy ainakin jonkunlainen oranssi http://www.milkolehmus.fi/tuotteet.html?id=136/492 ;)

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

9.12.2012 14:15

Joo-o mutta kun vertaa että knobbyllä maksaa 50e ;)

Re: Yamaha DT goes Jagermeister

9.12.2012 14:22

Niin, mutta tuolla on noita varastossa ;)