Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Yamaha Dt New Look!

27.11.2012 15:59

ei mitään vitun hp mastereita tai hussemaskeja. Se massa v-face sopii aika hyvin detsiin. Se hp master ei näytä hyvältä jos vakiomittaristo on kiinni. Itellä olis myynnissä e-nox jos kiinnostaa :)

Re: Yamaha Dt New Look!

27.11.2012 16:15

Ei ole tullu aikasemmin kirjoteltua tänne nii saattaa kirjoittelu näyttää alottelijamaiselta :lol: :D

Re: Yamaha Dt New Look!

27.11.2012 16:43

SuolakurkkuJooseppi kirjoitti:ei mitään vitun hp mastereita tai hussemaskeja. Se massa v-face sopii aika hyvin detsiin. Se hp master ei näytä hyvältä jos vakiomittaristo on kiinni. Itellä olis myynnissä e-nox jos kiinnostaa :)



Niin ja hp master ei näytä hyvältä vakiokeulan kanssa, mutta usd:n kanssa näyttää paljon paremmalta.

Re: Yamaha Dt New Look!

28.11.2012 15:31

MetraKit on PASKA!! PUTKI !! :lol: jäi mun detsille mun kaveri ku detsit kummallakin vakio välit muuten mulla oli vaa 12 edessä ja kaverill 11 (vakio). otettii viivat kaveri jäi ku tikkuu paskaan!! älkää ostako metrakittii en suosittele! Ostakaa mielummin Giannelli, Arrow, LeoVince V6, ELIITI PUTKET ON PARHAAT!, Tg enox ON MYÖS OK VAIHTOEHTO:). mut ei metraaa!!?!?! :lol:

Re: Yamaha Dt New Look!

28.11.2012 15:46

voi riippua melko monesta muustakin asiasta se kiihtyvyys ku väleistä ja putkesta....... :roll:

Re: Yamaha Dt New Look!

28.11.2012 16:19

Jep, ja voi se metra olla myös hyvä putki ainakin keulimiseen. Eikä se leovincekään mikään kummonen putki ole.

Re: Yamaha Dt New Look!

28.11.2012 16:32

Jep, se leovince on varsinki turha putki. Minun kokemuksien mukaan metrakitti on oikein hyvä putkula.

Re: Yamaha Dt New Look!

28.11.2012 18:39

Kovempaa metralla pääsee ku leovinssillä

Re: Yamaha Dt New Look!

28.11.2012 19:22

Oma perseesikö niin kertoi vaiko kenties joku esson tutuista? :lol:

Molemmat on aika rauhallisia ja vääntösiä. Leovissiä vaivaa lähinnä totaalinen hyytymä kuudentonnin kieppeillä. Lähteenä minun perseeni :)
Väittävät tosin, että leovinssillä kiihtyy, mutta mene ja tiedä siitä sitten. Kyllähän se vakioväleillä repi, mutta mikäpä putki ei.

Re: Yamaha Dt New Look!

28.11.2012 20:10

En tiiä miten putket toimii derbissä mutta kyllä deeteessä Leovince on vähän tehokkaampi kuin metra.

Re: Yamaha Dt New Look!

28.11.2012 22:02

^Oletkos käynyt dynossa kokeileen kun nuin varmasti sanot?

Re: Yamaha Dt New Look!

28.11.2012 22:07

Hyvä heitto! Tein vain omat johtopäätelmäni. Metrahan vastaa suunnilleen dt:n kuritonta vakioputkulaa, mutta leovincessä on tehoaluekin paljon laajempi ja kiertää pitemmälle. Mutta kyllä leovincekin aika heikko putki on jos verrataan vaikka enoxiin tai näihin yläkierrosputkiin.

Re: Yamaha Dt New Look!

28.11.2012 22:53

Kyllä se vakioputki on _omasta mielestäni_ paras. Itselläni siis Rieju RRX ja kyllä se sillä lähtee. Kylän nopein mopo, tosin kylälläni ei oikein nopeita mopoja muita olekaan. Kyllä ne on tehtaalla kattonu hyväks sen vakioputken, ite myös keulin ja muuten temppuilen niin vakio siihen on erityisen hyvä.

Re: Yamaha Dt New Look!

28.11.2012 22:57

eiköhä se ois tonne: viewtopic.php?f=15&t=83470&view=unread#unread

Re: Yamaha Dt New Look!

29.11.2012 20:31

Nyt päivitystä tämän verran että tänään tuli maski postiin ja huomenna olis tarkoitus laittaa paikoilleen :D Päädyin sitten tähä vface maskiin koska omaan silmään se näyttäisi hyvältä :P

Kuva