Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Gilera Smt Jägermeister

18.11.2012 19:05

Kyllä siellä on kuristukset, ku otettiin mun kaverin -08 gilerasta viime vkl. Kurit pois

Re: Gilera Smt Jägermeister

18.11.2012 23:27

osta multa uudenmallinen kotarin maski? :)

Re: Gilera Smt Jägermeister

19.11.2012 8:34

Joo pittää kattoa ku yks ois jo myymässä mulle uudemman kotkan maskia, mutta jatketaan YV

Re: Gilera Smt Jägermeister

19.11.2012 19:27

Okei elikkä nyt on jotain edistystä tapahtunut, sain sen änkän valmiiksi, ja sehän meni suoraan kiinni ;) On muuten makiat äänet :)
Sitten hommasin fatbar raiserit kaverilta kympillä :D Ei maksanu kovin paljoo, lähipäivinä se maski ja Fatbar :D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Gilera Smt Jägermeister

19.11.2012 21:48

Muokkaa allekirjoituksesi foorumin sääntöjen mukaisesti, värien käyttö on kiellettyä. Sen sijaan voit hyödyntää bbCoden hyperlinkki-ominaisuutta kirjoittamalla siguun [url=tämän topikin url-osoite]Tähän haluamasi teksti[/url] niin saat tekstin toimimaan linkkinä topikkiin.

Re: Gilera Smt Jägermeister

19.11.2012 21:56

Laitappa tuosta änkästä ääni näytettä, voi olla aika kivan kuuloset äänet. ;)

Re: Gilera Smt Jägermeister

19.11.2012 22:14

Okei, laitan heti tuon värin pois ja videon youtubeen kun käyn koneella, koska ipodilla on vähän hankalaa :D

Re: Gilera Smt Jägermeister

20.11.2012 23:01

Okejjjj, nyt sain ostettua alakauttisen peilin, ja metal polishia. Pikkuosia olen jo kiillotellut, ja viikonloppuna varmaan maalailen.
Huomenna marssin biltemaan ja ostan fättiksen ja ehkä sigman. :D
Joten jos jollakin on tiedossa hyviä maaleja (spray) joilla maalailen pikkuosia, niin ilmoittaa mistä niitä saa. Oon jo kattonu motonetistä, mutta onko niistä mihinkään ?

En saa lisätty videoita jostain syystä tännä enkä youtubeen, mutta huomenna koitan uudelleen :D

Re: Gilera Smt Jägermeister

21.11.2012 9:15

Hyvä tulee. Itse olen käyttänyt motonetin motip maaleja ja hyvin ne on kestäny kulutusta. Ei ole ollut mitään ongelmaa keston kanssa ja hyvä pinta jää ku tekkee kunnon pohjat. Ite ainakin suosittelen motip maaleja kaikista kilikoleista mitä olen käyttänyt.

Re: Gilera Smt Jägermeister

21.11.2012 14:51

Joo elikkäs pysyy vaikka muovissa hyvin ? :idea:

Re: Gilera Smt Jägermeister

21.11.2012 15:39

Muovia maalatessa suositellaan käyttämään saman valmistajan pohjamaalia, tässä tapauksessa Motip muovipohjamaali alle. Lisää vinkkejä maalaukseen löytyy tietopankin artikkelista.

Re: Gilera Smt Jägermeister

21.11.2012 17:23

Nonnii nyt on fättis kiinni, ja sain kuvia ja videota ladattua nettiin ! Saa lähetellä ehdotuksia katteiden väriin YMS.

Tossa linkki änkkä videoon: (anteeks paska laatu, ja äänet paremmat livenä)
http://www.youtube.com/watch?v=UWgqxTqz ... e=youtu.be

Ja tossa kuvia gilerasta NYT

https://picasaweb.google.com/1098828758 ... tProject09


HUOM! Jos jollakin on isompaa kaasari gileraan niin laittaa YV:tä tai jättää
kommentin

Re: Gilera Smt Jägermeister

21.11.2012 17:31

Laita mielellään ne kuvat suoraan tähän näkymään, paljon mukavempi lukea. :)

Löytyis 18 Dellorton kaasari käsisyypyllä.

Re: Gilera Smt Jägermeister

21.11.2012 17:35

Joo kyllä ne on iha riittävän hyviä ne motonetin maalit. Hinta/laatu suhde kohillaan.

Re: Gilera Smt Jägermeister

21.11.2012 17:44

Niinkuin Yam4ha sanoi, laita kuvat suoraan näkyviin. Eli laitat linkin img-tagien väliin. Huomattavasti helpompaa lukea topicia kun kuvat on samalla sivulla kuin teksti :)