Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Yamaha Dt Green&Black Edition VOI POISTAA/LUKITA

6.11.2012 20:41

Nonni morjesta ! Olis siis tarkotus vähän kunnostella ja tuunailla tota mun dt:tä, olis teemavärinä on vihreä ja musta. Ei oo ainakaan massa väri !

Olis siis tarkotus laittaa tälläsiä osia kiinni:

Smotovanteet puolavanteiden tilalle kiillotan reunat vanteista ja muuten mustat (eivielä varmaa)
Fatbar ja raiserit
Sigma
KTM uuden mallin maski ! (ON)
Virtalukko (ON)
Alapallopeili (ON)
Uudet tupet
Ehkä pikakaasukahva
Tecnigas kokoputkisto (ON)
Vihreää led-nauhaa (ehkä)
USD-Keula kiillotetaan, T-palat, harkinnassa
Runko pysyy mustana varmaankin, takahäkki vihreäksi, takaiskarin jousi vihreäksi jos onnistuu, swingi kiillotetaan ja maalataan mustaksi tai vihreäksi siitä iskarin kohdalta.
Vihreää bensaletkua yms muista vaijereita!
Uusi takalippa tai sen maalaus
Uusi etulokasuoja
19mm Dellorto( ON)

Tuossa ei varmaankaan ollut kaikki mutta tänne sitte aina lisäilen jos mieleen tulee!

EHDOTUKSIA OTETAAN VASTAAN !
Viimeksi muokannut mirree päivämäärä 5.3.2013 22:12, muokattu yhteensä 30 kertaa

Re: Yamaha Dt Green&Black Edition

6.11.2012 20:44

Hyvältä kuulostaa! Seurantaa. USD-keulasta plussaa. Multa muuten löytyis laadukasta vihreää LED-nauhaa, jos kiinostaa katso ilmoitukseni :)

Re: Yamaha Dt Green&Black Edition

6.11.2012 20:46

Lappuu kirjoitti:Hyvältä kuulostaa! Seurantaa. USD-keulasta plussaa. Multa muuten löytyis laadukasta vihreää LED-nauhaa, jos kiinostaa katso ilmoitukseni :)


Kiitosta kiitosta ! :) Juu voisin tilatakki jossaki vaiheessa, pistän sitte vaikkapa yv ! ;)

Re: Yamaha Dt Green&Black Edition

6.11.2012 21:10

Kyllä se siinä keulassa se maali pysyy samalla tavalla mitä swingis ja takahäkissä esim, kuhan pohjat tekee kunnolla :) Mut tota en tajuu e kiillotat vakiopaisarin mikä ruostuu? eikö olisi helpompi ostaa joku rosterinen putki esim. tg ?? Suunitelmat kuullostaa ihan jees ilman tuota maskia ja pinnavanteet ei omaan silmään iske kaks värisinä ollenkaan, mut tää olikin mun mielipide ;)

Re: Yamaha Dt Green&Black Edition

6.11.2012 21:19

^^pazi^^ kirjoitti:Kyllä se siinä keulassa se maali pysyy samalla tavalla mitä swingis ja takahäkissä esim, kuhan pohjat tekee kunnolla :) Mut tota en tajuu e kiillotat vakiopaisarin mikä ruostuu? eikö olisi helpompi ostaa joku rosterinen putki esim. tg ?? Suunitelmat kuullostaa ihan jees ilman tuota maskia ja pinnavanteet ei omaan silmään iske kaks värisinä ollenkaan, mut tää olikin mun mielipide ;)


Nii no sitä mäki aatelin aluksi.. pitäs varmaanki jostaki kahtella jos halvalla sais :) tai sit vaa musta maali siiihe paisarii ! Ite tykkään molemmista, mutta joo tietysti mielipide kysymys 8)

Re: Yamaha Dt Green&Black Edition

6.11.2012 21:44

Hyvältä kuulostaa! Seurantaanhan tämä menee. Mulla olisi myynnissä kaikennäköisiä tarroja, ei kyllä vakiotarroja, tsekkaile ilmoitus :)

Re: Yamaha Dt Green&Black Edition

6.11.2012 21:46

-Horizon- kirjoitti:Hyvältä kuulostaa! Seurantaanhan tämä menee. Mulla olisi myynnissä kaikennäköisiä tarroja, ei kyllä vakiotarroja, tsekkaile ilmoitus :)


Kiitos, vähä laimeelta vaa näyttää ku ei kone suostu lisäämää kuvia 8o

Emmä tätä tarroilla pilaa, vakiotarrat vaa kelpaa mulle :P

Re: Yamaha Dt Green&Black Edition

7.11.2012 0:46

Hienoa että vaihteeks jotain muuta väriä detsiin kuin sinistä tai punaista! Onnea projektiin ja seurantaan menee

Re: Yamaha Dt Green&Black Edition

7.11.2012 20:18

SuolakurkkuJooseppi kirjoitti:Hienoa että vaihteeks jotain muuta väriä detsiin kuin sinistä tai punaista! Onnea projektiin ja seurantaan menee


Juu, kiitos kiitos :) !

Re: Yamaha Dt Green&Black Edition päivitystä osalistaan

14.11.2012 18:55

Juu elikkä en oo ny kirjotellu tänne ku olin saamassa piikkiä ja en sitte ois laittanutkaa tätä mopoa, mutta sitte päätinki pitää tän mopon joten kyllä tästä projekti tullooo :)

Paska homma vaa ku ei pääse vielä oikee purkaa ku ei oo luntakaa maassa ni voi vielä ajella mopolla :D mut hetiku ei enää pysty ni alan purkaa tätä, joten sitä odotellessa ;)

Yamaha DT Green&Black Edition

15.11.2012 21:28

1352875062443.jpg
Nonni nyt sain viimeinki kuvia laitettuu , tässä kunnossa tää vielä on. Pitäs kohta alottaa purkamine ;)

**Kellään tietoa miten ton kuvan alapuolella olevan jutun saa pois se missä näkyy kuinka monta kertaa kuvaa katsottu?**
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Yamaha Dt Green&Black Edition 15.11 kuva alkutilanteesta

15.11.2012 22:47

Mulle ei ole edes tullut tuollaista kun olen lisännyt kuvia 8o tosin minä lisään kuvia galleriaan ja sieltä sitten osan projutopikkiin.

Re: Yamaha Dt Green&Black Edition 15.11 kuva alkutilanteesta

16.11.2012 18:07

-Horizon- kirjoitti:Mulle ei ole edes tullut tuollaista kun olen lisännyt kuvia 8o tosin minä lisään kuvia galleriaan ja sieltä sitten osan projutopikkiin.


juu no itteki ihmettelen tota :D ei oo ikinä enne näkyny :D

Re: Yamaha Dt Green&Black Edition 15.11 kuva alkutilanteesta

16.11.2012 18:27

Nonnii elikkä tänää sain noi pinnavanteet, mutta en saanu vielä laitettuu tota takavannetta paikalleen, ku siin o vähä modaamista että saa sen pultin siitä läpi, elikkä sellasta tänää, kuvia tulossa nyt viikonloppuna varmaankin :)
Alottelen varmaa tota purkamista tossa ensviikolla, joten sit päivittelen vähän useemmin tätä :)

Re: Yamaha Dt Green&Black Edition 16.11

17.11.2012 15:30

Täytyy seurailla, koska itelläki 06 DT