Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

22.11.2012 22:41

Nooni laittelin tänää lohkot kiinni ja löin moottorin runkoon kiinni. Vielä kytkin, magneetto, vetoakselin stefa ja staattori kiinni moottoriin :)

Niin ja takavalon, kilven, ilmanputsarin, öljytankin ja muutaman katteen kiinni ;)

Jos sitä huomenna sais sauhut pihalle !

Kuva

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

22.11.2012 22:46

Eikö olisi ollut helpompi ja mukavampi pöydällä kasata tuo moottori ja sitten vasta valmiina kiinni?

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

22.11.2012 22:48

No sitä määki aattelin mutta ehkä mukavampi omasta mielestä sillon laitella ku kone rungossa kiinni 8o

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

26.11.2012 20:41

Nonii tänää jaksoin käyvä lyömässä ensiörattaan ja kytkimen kiinni, ja huomasin että 1, N ja 2 vaihteet toimii. Vissiin normaalia vielä tässä vaiheessa, vai pitääkö taas käyttää kone auki :paha: ihan jalalla vaiheltu niitä vaihteita

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

26.11.2012 20:45

Kyllä itellä ainakin vaihtu kuivanakin konerempan jälkeen kaikki vaihteet. Tietty piti konetta pyöräyttää käsillä aina välissä.

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

26.11.2012 20:48

joo oon pyöritelly konetta. Voi vittusaatana mite mää jaksan taas ton konneen aukasta :paha: Mun mielestä se oli räjäytyskuvien ja muiden kuvien perusteella oikeen kasattu :eek:

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

26.11.2012 23:19

Elikkä huomenna sitte taas kone auki ja kattoon että mikä vittu siellä mättää :paha: The Eki, voit tulla kaveriksi jos millään viitit tai jaksat :lol:

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

26.11.2012 23:59

Minäpäs tuun huomenna käymään :D älä aukase lohkoja ennenku määki oon saanu todeta ettei ne vaihteet vaa toimi ;D

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

27.11.2012 0:07

Joo :lol: prkl meillä pittää kytkin ja tämmöset hilppeet irrottaa myös... onneks ei oo iso homma :D Paitsi että muistin että se sopiva avain millä oon vejelly kytkinkruunua irti ilman paineilmatyökaluja lähti vanhan auton mukana Wetterille ku lyötii audi q5 tilalle :lol: no jos sen jotenki saatais irti. Pittää olla onko se nyt 20mm vai 21mm avain

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

10.12.2012 0:19

Päivitystä pitkään aikaan! :)

Elikkäs tänään tuli kasattua vaihteisto todnäk oikein (kuvia alempana) ja rossiin piikkirengas eteen, huomenna vaihtuu takanenkin. Molemmat pelit aikas purettuja nyt :lol:

Kuva
Nyt myös takaiskari irrotettu, käy kaverilla huollossa.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Nuista kuvista tuli aikas pieniä, mutta voisko joku vielä kattoa että onko kaikki oikeen tuolla? :) Jotku kuvat jostai syystä vielä sumusia mutta sille ei voi mitään...

Jos sitä huomenna sais koneen niputettua ja pääsis vetelee lintassa 8)

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

10.12.2012 22:06

Mitkä noi etukatteet ja lokari on? onko jostakin rossista?

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

10.12.2012 22:20

Jos tarkoitat tämän sivun kuvaa niin katsoppas tarkemmin, rossi se koko vehje on. :lol:

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

10.12.2012 22:40

250 2t <3
Kyllä tuo vaihteisto minun silmään näyttää oikeen kasatulta mitä nuista kuvista nyt saa selvää ;)

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

10.12.2012 22:56

Joo tommonen kakstahtitraktori, honda cr löytyy myös :lol:

Jos sitä huomenna sitte laittais moottorin kasaan terpistä. Renkaat tosiaan pitäs jaksaa vaihtaa terpistä, mutta eipä tollakaa kiire oo, eka kone kasaan ja sitte muut mukavuudet ;)

Re: Juken koneremppa + perusteellinen putsaus derbille!

10.12.2012 23:27

Nopeasti kun vilkaisin, niin näytti ihan derbiltä.