Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Cagiva PV 125cc

5.8.2013 22:58

Olisi kyllä hauska päästä testaamaan tuota 8)

Kylälle piikkejä/mopoja jättelemään. :lol:

Re: Cagiva PV 125cc

6.8.2013 4:58

Siinä vasta tehohelvetti:D
Näyttäs aika tuimalta peliltä...

Re: Cagiva PV 125cc

9.8.2013 14:48

Helvetti kuka hullu uskaltaa ajaa tommosella pienellä mopolla, joka keulii ja sutii kaasusta yhtäaikaa ja vaikka takaperin? :lol: Hyvä jos uskaltaisin 50kmh ajaa melkeen vakio pv:llä.. :lol: Mut ei siinä, komia "mopo" kaikin puolin

Re: Cagiva PV 125cc

29.8.2013 23:23

Kerrankin täydellisesti ja huolellisesti toteutettu, näitä on harvassa. Pelottavan hyvin kyllä tuntus repivän :) Ihme kyllä että tätä kaunokaista on seurattu ja kommentoitu näin vähän, ehdottomasti ansaitsisi lisää julkisuutta :)

Re: Cagiva PV 125cc

1.9.2013 1:30

Aivan törkeen nätit maalaukset!

Re: Cagiva PV 125cc

25.2.2014 1:19

hei !

mielenkiintoista katsottavaa ja kuunneltavaa...

sinulla näyttäisi olevan sylinterissä kenties täältä foorumilta ostettu 60433 kansi joka muokattu sorvissa vanhojen Sp ohjeiden mukaan..

oletko vielä sattumoisin kokeillut jotain toista Sylinterinkantta Cagivan eri kansi malleista ?

Mielenkiintoita yrittää kuunnella ja ottaa selkoa eri kierrosluvuista suhteessa kaasun asentoon jne, tuolla setillä mitä siinä on kiinni Videoiden perusteella. Kuulostaa osittain ihan Cagiva'lta vaikka pakoputki ja änkkä sitä "sotkeekin".

Onko sinulla mikä CTS-tietsikka malli kiinni, eli mikä rpm arvo, eli mikä valkoinen mustekoodi nro sarja lukee boxissa ?

tuo OKO pwk 34 on kiinnostanut mua aina, Mitkä suuttimet siinä tuli sinulla Ostettaessa ja onletko sittemmin muuttanut niitä mihin lukemiin millä säillä ?

noita ääniä kun kuuntelee niin on sitä Viritetyn Cagiva'n tyyppistä rikasta aluetta tietyillä paikoin. Olisi kiva kuulla että pystyykö tuolla setillä saamaan Cagiva'lle tyypillistä Nelistystä aikaiseksi tietyillä rpm alueilla.

Toi mainittu rikas alue tuossa PV'ssä kuulostaa kyllä rikkaammalle kuin Cagivoissa omilla osilla, sen takia kiinnostaa esim tuo PWK setti...

ootko tutkinnu että kuinka hyvin tuossa PWK'ssa toimii ryypyn tiivistys Kiinni asennossa, ettei se ohi vuoda pitäen kokoajan ryyppyä vähän auki... ? riippuu tietenkin sen ryypyn kanava jne rakenteista jne

Ostitko vanhan 34mm VHSB SuperCity'n pakoputken, vaikko 28mm PHBH SuperCity'n ?

T.m

ps. parhaat naurut sai kun PV'stä kuulu CTS tarkistus Let's Go...
sähköstartti oikeen.....

Re: Cagiva PV 125cc

26.2.2014 0:08

Noista kansista ei mulla ole oikein mitään hajua, 200C taisi lukea kannen päällä kun yläkerran käytin auki. Muita kansia en ole kokeillut.

Kaasarin suuttimista en myöskään osaa sanoa mitään, kun tuossa yksilössä oli kiinni suuttimet joihin ei oltu kaiverrettu mitään kokomerkintöjä. :D Suuttimia en ole alkuperäisistä vaihtanut vielä mihinkään suuntaan kun testiajojen ajan tuntui toimivan ihan mallikkaasti. Ryypystä en osaa myöskään sanoa oikein mitään. Varmaan riippuu paljon kaasariyksilöstä vuotaako vai ei.

Tuon CTS-boksin koodin voin katsoa huomenissa kun käyn kaverilla jolla PV on säilytyksessä tällä hetkellä. (jos muistan)

Ebayn arkistoista löysin sen verran tietoa tuosta putkesta, että purkuosaliike ilmoitti sen olevan peräisin Cagiva N2 Supercity -mallista, tiedä sitten kertooko tuo mitään.

Re: Cagiva PV 125cc

26.2.2014 7:44

hei !

Kansi on päältä musta, kuten kooditon 60433 tai C12R Sp / K7.

evo2 200C kansi on hopea. Sen perusteella epäilin että olisi kooditon musta, tai sitten joku maalannut tarkoituksella mustaksi, jollei se ole tehty 200G mallista.

tässä on pikaista copy pastea vanhoista teksteistäni kursittuna, vähän infoa, ei välttämättä aukea mitä tarkoittaa...

Supercity 2N on muistaakseni PHBH28bd ,vähäsempi tehoinen malli: 73037 200C. '95~'00

***************************
SuperCity is "2F 125SM" '90~'94

- Exhaust code stamped 87710 SC's '95~'00 PHBH28bd. 73037
- Exhaust code stamped 68383 SC's '90~'94 VHSB34es. 66650europe

**************************

Cagiva has made 2 different kind of exhaust for SuperCity, for the 66650E vhsb34es and for the 73037 PHBH28bd.
the exhaust for 73037 is more fattyer compered to exhaust for 66650E ( i have them both in my collection). both are Super powerfull exhausts as both are complitely emtpy as standard from factory. in UK the 73037 exhausts has had a spot welded Cone on the exhasuts mouth as ristriction but i dont know if it has obnly been UK ristriction.

None of the Gm or Giannelli have had as much power as both Cagiva made std exhausts. 1 of my UK collagues Dynoed his SuperCity '98~'00 with the Giannelli + small modifications (Squish clearence-S skimmed zyli kopf and VHSB34ld from aprilia..)


i would assume that you know the CZ made W8 ac ,and that its Factory exhaust being 9~11Kw ~15hp and full of metal ristrictions junk...( i have 1 of these also in my collection)

kuvia:
http://www.mito-forum.de/phpbb3/viewtop ... f=9&t=7360

*****************************

CTS-tietsikat:

some data for CTS-Comp models:
CM7429 (have to check my notess for rpm)
CM7428 9000rpm
CM7427 7600rpm '2003 Evo2
CM1113 8750 rpm. with models Mito Evo mk1 Lucky '98 & Kokusan Sp ignition system (have to check my notes for rpm..)
(no white ink code) Mito mk2/racing '93 Lawson Replica's 8000rpm
(no white ink code) C12R '89~91, K7, SC'91~93, W8"lc", N90 Free Fun, Mito mk1 '90~92 7250rpm

CTS-Comp CM1109 7250rpm SuperCity Ed-01 '91~'95

'98 Evo1 Lucky specialty is CTS-Comp unit that is CM1113, it has GREY insulation over cables and that CM1113 white ink text in it.

http://www.125ccsportsbikes.com/forums/ ... 1186&st=20