Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

22.11.2012 0:28

kärsimätöntä porukkaa :nolo: muttamutta, pahemmin en ole mitään saanut aikaseksi, kun niin kiirettä pukkaa siellä koulunpuolella, niin ei pääse maalailemaan, MUTTA tässä tämän tai ensiviikon aikana otan itteäni niskasta kiinni ja aloitan gileran purkamisen... (uudelleen) ja runko ainakin maalattavaks ;) takakatteiden kuiduttamista en oo saanu alotusvaiheeseen koska ei ole vielä lippaa hommattuna ( elikkä jos joltain satttuu löytymään halvalla, tai innostus vaihtaa johonkin ilmoituksessani mainittuun palaseen, voi ottaa yhteyttä ).

mutta kärsivällisyyttä, kyllä mä sitten tänne päivittelen kun jotain tapahtuu ;)

fLiba kuittaa.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

22.11.2012 14:47

Kuva

tälläseen tilanteeseen oon jääny :/ vähän likanen ja rähjäsen näkönen koska penkinpäällinen puuttuu, nyt siinä siis on jätesäkki :D

ajattelin tässä että viikonloppuna jos alottais vaikka taas purkamisen, ottais kaiken irti ja maalais tuon rungon 8) ja tietty t-palat.
rungosta tulossa siis punainen ja t-paloista valkoiset, jossain vaiheessa kun etupumppujen stefat vaihdettu, pumput maalataan valkoiseks ja keskikohtaan tulee hiilarilook tarraa :) en mä tässä enempää jauha kun en mitään aikasekskaan oo saanu :) mielipiteet ja ehdotukset on vieläki tervetulleita !

fLiba kuittaa.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

23.11.2012 1:23

tästä näyttäs tulevan aika hieno! :)
Nopeesti toteutin noi sun suunnitelmat:
Kuva

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

23.11.2012 21:07

Porkola^^ kirjoitti:tästä näyttäs tulevan aika hieno! :)
Nopeesti toteutin noi sun suunnitelmat:
Kuva


jumalauta jätkä, sussa on talenttia :D tollasena mä oon nähny sen mun mielessä jo monia kertoja ! ainut mikä tosta puuttuu on valkonen nahka penkinpäällinen ja hussenlippa huidutettuna takakatteisiin viritys :D ja tietty numerokilpi!

Tänään sain sen verran aikaan että pistin gileran palasiks, olihan siinä hommaa mutta mielestäni aika nopeesti sain sen tehtyy, vajaa 3h kolmenvartin kahvi/tupakka tauolla :D
pari kuvaa siihen liittyen ;)
Kuva
Mottiakin tuli vähän hinkattua hammasharjalla, oli meinaan ihan helvetin kuranen ja kaiken maailman öljyissä sunmuissa, jos huomenna vaikka kävis hakemassa jotain peruainetta sitä varten, mikä olis hyvä/edullinen aine ton motin putsaamisee?

Kuva
Tähän se sit jäi, jos huomenna ottais nuo t-palat irti ja alkais niitä hiomaan. Runko hiekkapuhalletaan sit koulussa ni ei tarvii käsiään puuduttaa hiomalla :)

Kuva
ja vähän kuvaa ennen kahvitaukoa xd

Enemmän kuvia sitten ku on saatu puhallettuu jnejne ;)

fLiba kuittaa.
Viimeksi muokannut fLiba päivämäärä 24.11.2012 18:12, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

23.11.2012 21:33

Kuvat eivät näy

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

24.11.2012 18:21

hirvisorsa kirjoitti:Kuvat eivät näy


kiitos ilmoituksesta, korjailia asiaa, toivottavasti nyt näkyy :)

Tänään tuli hääräiltyä tuolla tallin puolella taas vähäsen, aikaseks sain irrotettua kaikki loput rungosta mitä siinä nyt kiinni olikaan, eli pumput, t-palat, takaswingi ja jotain muuta pientä.
Kuva
Kuva
Kuva

Varmasti joku ihmettelee, miksi swingi esiintyy uudestaan, syynä on se, että maalan sen uudestaan, koska huomasin siinä olevan virheen, alkanut ruostumaan.. Syynä ei voi olla muu kuin koskettu paljain sormin ennen maalausta... perkele.

Tiistaina noi sitten saa ehkä raahattua kouluun asti, ja alkaa työstämään näitä :)
Päivitystä tulee sitten sitämukaan kun saan näille jotain tehtyä !

fLiba kuittaa.

ps. http://viixituning.nn.fi/kuvat/Gilera+SMT+rojekti/ <- tuolta voi käydä katsomassa todella paskalaatuisia kuvia vähän isompana jos kiinnostaa, tuolta löytyy myös tulevaisuudessa kaikki projukuvat, kunhan vaan kerkeän lisäämään ne sinne :)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

26.11.2012 15:53

Kuva

Tuli tommonen keula sitten ainkin osittain hommattua :) enää tarvii vaan hommata 40e (OSTAKAA ÄKKIÄ NOI MUN OSAT POIS MITÄ TALLIN PUOLELTA LÖYTYY ! KAIKKI YHTEISHINTAAN 50E + POSTIT ) ja suunnata raumalle :)

fLiba kuittaa

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

26.11.2012 16:42

Kuiduta mieluummin tuo katesarjan lippa kiinni samallalailla mitä suunnittelit siihen hussen lippaan. Ois paljon järkevämmän näkönen ku hussen lipalla joka on mopoon iha törkeesti liian pitkä.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

26.11.2012 18:14

Hyvältä vaikuttaa mut mikään muu kuva ku tosta keulasta ei näy :S Sitä hussenlippaa ei varmaa voi niikun lyhentää ikinä sopivaksi vaan se pitää laittaa semmosenaan ja kuiduttaa kiinni :roll:

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

26.11.2012 18:42

älä mitään hussenlippaa laita :lol: hyvältä näyttää muuten :D

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

26.11.2012 18:51

Sitä ku lyhentää niin siinä ei ole enään mitään muotoa

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

26.11.2012 19:53

Juu kuiduta nuo katteet yhteen, tulee todella makia! Hussen lipalla näyttää vain niin tyhmältä kun esimerkiksi se on niin pitkä näihin mopoihin.

Mutta kukin tallaa tyylillään, jos sinusta tuntuu että se sopii niin ei kun kiinni. :)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

26.11.2012 20:21

eipäs muuten näykkään noi kuvat enään :o mitä hemmettiä, tänään aikasemmin vielä näky ! noh, kaikki noi kuvat voi käydä myös kattomassa Täältä. ja sentakia tuo hussen lippa, koska noissa katteissa toi leikattu alaosa, suora niinku näkyy, ja ei oikein oo muuta lippaa jossa se lipan alaosa olis sellanen suora, niinku esimerkiks tossa mikä mulla on, niin siinä on tollanen ihme mutka, mikä tekee siitä omasta mielestä ihan hirveen näkösen, haluisin et se olis just sillee suoralinja katteiden alaosan kanssa :D toivottavasti joku sai jotain selvää tosta mun sönkötyksestä.

fLiba kuittaa.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

26.11.2012 20:31

Luulenpa että ymmärsin :D kyllä se hussen lippakin minun mielestäni sopii ihan hyvin. Onko tuo muuten ihan vakio takalippa?

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

26.11.2012 20:32

ei oo vakio, toi on tohon takesarjaan kuuluva lippa, vissii joku step2 tai tunr katesarja, ottaa ny selkoo ku molemmat valmistajat valmistaa samanlaista :D:D