Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

27.2.2013 10:35

Minkä väriseksi aiot maalata iskarin? Luulisi siellä onnistuvan, jos siellä on prässi. Ainakin meillä autopuolella on prässi. :nolo:

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

27.2.2013 11:53

Eipäs käynykkään toi mielessä ollenkaan! Kiitos muistutuksesta, sinne vien:)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

11.3.2013 23:04

Morjesta pöytään!

Ensin, haluan teidän auttavan mua :D
OSTAKAA NÄÄ POIS NURKISTA, EN TARVII SITTENKÄÄN NÄITÄ
Kuva
Eli myydään tarjousten perusteella, jos kiinnostuit, pistä YV!

Ja sitten projektiin!
Mitään kummempia ei oo tapahtunu, takaiskarista jousi on irrotettu jo viimeviikolla, tällä viikolla pitäs saada se maaleihin. Ajattelin heittää kiiltävän mustaks jos heittäis vaikka etupumputki? T-Palat maalataan samalla valkoseks, ja perää jatketaan tällä viikolla!
Tuo takakate-lippa-hössäkkä on siitä idioottimainen keksintö, kun on noissa takakatteissa noi reiät, niin tuppaa lakat valumaan niistä kohdista :/ kolmesti jo lakannut ja hionut välissä, aina vaan valuu... kenties vika lakkaajassa?

mutta pidemmittä puheitta, kommenttia ja mielipidettä kehiin! :)

fLiba kuittaa.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

11.3.2013 23:33

Kyllähän ne voisi mustana sopia. ;) Tietysti, jos olisi muokattu kuva niin näkisi helpommin. :D Itse voisin muokata, mutta kun ei nuo muokkaushommat oikein suju. :nolo: :s

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

11.3.2013 23:57

No tässähän kuvastä näkee, kun pumput on mustat.

Kuva

Gilera SMT 2010 rojekti.KASAILUA

24.3.2013 22:22

...
Viimeksi muokannut fLiba päivämäärä 24.3.2013 22:28, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

24.3.2013 22:27

Morjesta taas :)

Laitetaas sunnuntain kunniaks pienimuotonen päivitys, vaikka juurikaan mitään ei ole tapahtunut. Viimeviikolla vein sen iskarin autopuolelle kasattavaksi, ja siellä se edelleen on :l jospa vaikk tulevalla viikolla sen saisi sieltä :)
Menneellä viikolla saatiin takakatteetkin valmiiksi :) niistä ei valitettavasti ole kuvaa, mutta laitetaan kun sellanen siitä saadaan :)
Tänään olin tuolla tallin puolella gileraa kasailemassa, keulaa saatiin kasaan, sähköjä laitettiin ja kaikkea muuta säädeltiin :)

Muutama kuva:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Ja sitten, mitäs mieltä olisitte, jos änkkä tulis tähän?
Kuva
Se jää mietintään vielä.

Ja suuren pahoittelut suurista kuvista, en onnistu pienentämään noita kuvia niin olkoon tuollaisia sitten :) toivottavasti ei ketään se häiritse :)

Ja tähän jäätiin tänään :)

Kuva



Eipä tässä kai sitten muuta :) Mukavaa alkuviikkoa kaikille! Ensi viikolla sitten jatketaan :)

fLiba kuittaa.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

24.3.2013 22:35

Kuvat on hyvän kokoisia. Tarvii niistä nyt jotain nähdäkkin :lol:

Helvetin komian näköistä! :) Minun mielestä jos olisit koneen vielä maalannut niin olisi 10+! :) Sitten tuo magneetonkoppa. Itse en noista TNT kamoista tykkää niin olisin itse maalannut mutta sinun projekti tämä on! :)

Kunnialla loppuun vaan!

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

24.3.2013 22:38

Kiitos rakentavasta ja asiallisesta kommentista masa :) Tosiaan noi kopat sopii omasta mielestä ihan hyvin, niille ei jaksanu tehdä mitään, ja uudet oli pakko ostaa koska vanha oli halki :D Ja kone piti maalata, mutte se jäi jostain kumman syystä, mutta katotaan jos jossainvaiheessa sen jaksais suhaista :)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

27.3.2013 23:52

Morjesta pöytään!

Paljoa ei oo tapahtunu mut kasailun merkeissä on editynyt :)
Viime viikosta huomattavasti edistyny, nyt on jo koko keula kasassa, ohjaustanko ja sen hilppeet, jarrut laitettu, jarrupalat vaihdettu, katjut laitettu, iskari ja perä on kiinni yms. pientä :) näitä siis tänään tuli hommailtua :)

Kuva

Tällä kertaa ei enempää.
Ja niin, kuva vääristää hieman, perä ei oikeasti noin pitkä :)

fLiba kuittaa.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

28.3.2013 0:09

Perä on kyllä ruma :roll: Menee törkeän pitkälle ja korkealle ja takahäkki paistaa useastakin kohtaa.. Tässä taas todistettiin se ettei kannata ruveta vääntämään derbiin hussen lippaa :D Runko on kyllä makia 8)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

28.3.2013 0:16

teemu96 kirjoitti:Menee törkeän pitkälle ja korkealle ja takahäkki paistaa useastakin kohtaa..


Kuva vääristää, ei mene nuin pitkälle, menee sillai sopivan pitkälle :) ja mitä rungosta muka näkyy? änkän kiinnike ja noin 2cm takahäkin päätä joka tullaan peittämään kilvellä ja napsastaan poiki :)

E: Niin ja kaikkiahan ei voi miellyttää :) Itellenihän mä tätä rakennan, ja arvostan mielipidettäs teemu96!

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

28.3.2013 0:45

Hyvä jos tulee peittymään nuo näkyvät kohdat takahäkistä! :) Ja sen, että kuva vääristää jonkin verran uskon, mutta mielestäni tuo on silti turhan korkealla tuo takalippa. Jos tuossa on koropala niin kokeilisin ainankin ilman sitä. Ja tosiaan itelleshän tätä rakennat, ei mun kommenteista tartte välittää, mutta hienoa että otit kritiikin kuitenkin vastaan! Onko penkkiin muuten tulossa musta vai valkoinen päällynen? :)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

28.3.2013 8:38

pitää kokeilla ilman koropalaa! :) ja Valkonen nahka on luultavasti tulossa :)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

28.3.2013 15:16

Tähän vielä usd ni ai että !! ;)