Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

7.1.2013 23:39

Kyllä noi tnt kopat on vaan jotain niin hirviätä :s

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

7.1.2013 23:44

mielipiteensä kullakin, mä tykkään ja eiköhän se riitä? :)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

8.1.2013 0:08

Juu, niinhän sitä luulis... :lol: joojoo vitsivitsi

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

8.1.2013 0:13

Itsekkin mieluummin maalaan, mutta onhan noikin komeat! Ja toi ratas on kyllä nätti! Mulle tulee kaasalaiselta punainen ratas, toivonmukaan on juuri tuollainen :D Veikkaanpa muuten että tämä on valmiina aivan helvetin nätti peli 8)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

8.1.2013 0:22

-Horizon- kiitoskia :) toivotaan nyt että tulis komia, eihän sitä rumalla kehtaa ajaa :lol:

muttamutta tosiaan, mulla jäi nyt sitten ylimääräseks noi kaikki vakio magneetonkopat sun muut ku tuli nua ostettua, eli jos jollain tarvetta niin pistämään vaikka YV tjtn :d

myyntiilmotus tässä !

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

8.1.2013 1:42

Mullaki oli tollanen takaratas mutta punanen, kun nappasin postista käteetn sen niin säikähdin kun painoi niin helvetinvähän ku alumiinia. Siis ihanku muoviratasta kädessä pitäis! :D mut en ymmärrä miks puna valko teemaseen mopoon sotketaan oranssia? :roll: tulee vähän mieleen kaverin "sateenkaari" barbi jossa löytys sit kaikkia mahdollisia värejä.. No kunhan itse pitää!

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

8.1.2013 8:55

Eipä nuo tnt:n kopat nyt niin kamalan näkösiä ole.. Ja nätti takaratas! :P Tosin ite olisin silti maalannu kopat ja rattaan ite, niin ei olis montaa kymmentä eri punasen sävyä ollu. Mut komee siitä tulee noinkin! ;)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

8.1.2013 12:29

Siis toi takaratashan on punanen, ei oranssi :D se vaan näyttää tos kuvas, perunalla kuvattu nääs.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

8.1.2013 14:57

Ainakin täysin eri sävyä mitä muut osat :roll:

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

8.1.2013 17:50

on suurinpiirtein saman sävynen ku noi magneetonkopat jne. ;)

onko muuten jollai tuplaänkkäviritystä ollu koskaan missään?
ku itellä olis menossa toi pytty hoonattavaks ja uus mäntä tulossa, ja ei tolla leovincellä viittis mitenkään sitä sisäänajoo sitten ajaa, niin jos vaikka vakioputkeen sellasen väsäilis jossain kohta :D eli jos on itellä kokemusta, tai on ylimääräsenä jossain sellanen niin voi ilmottaa YV'llä :) Kiitos

E: nyt myynnissä toi mun Alakauttanen leovinkula, myynti ilmotukseen TÄSTÄ !
tilalle on siis tulossa Turbokitiltä tuo Dos Salidos kahdella punasella änkällä ;)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

13.1.2013 3:02

tämmönen pikku kysymys tähän välii, mitä mieltä olisitte jos pidentäis swingiä 5cm? olisko paha idea? ite ajattelin että vois olla komia ;)

ps. ostakee tuo mun putkula poies ! TÄSTÄ ILMOTUKSEEN

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

13.1.2013 11:25

Pidennä poikes jos sen saa hienosti tehtyä. Ja varmaan tiesitkin jo että nuo kopat on punaset sen pari viikkoa.. Eli säilytä vanhat :D

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

13.1.2013 15:39

Pidennä vaa ja miksei sisääajoa vois ajaa vincella? Ittekki omalla dtllä ajóin tgllä...

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

13.1.2013 16:56

vähän vittumainen ajaa vincellä tuo sisään ajo kun se kiertää niin alhaalta :s ja taitaa tuo pidentäminen nyt sitten jäädä ku ei sitä jaa siististi oikee tehtyy, ehkä ostan sit suoraa jonku vähä pidemmän swingin jostain ja modaan kiinni, esim jostai hussesta?

Sv: Gilera SMT 2010 rojekti.

13.1.2013 16:58

Kyllä svigin saa pidenettyä siististi ilman ongelmia. Hitsaat vaa keskelle pidennys palan, hiot ja pakkeloit