Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

20.10.2012 1:10

Hyvältä näyttää ;)

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

23.10.2012 2:09

lokitekki kirjoitti:Ei ole vielä säväyttäny tiina tuning, vaikka luulin aluks että nyt ois osaavaa porukkaa.
Vanne näyttää paskalta, puhumattakaan rajoista ja maali näyttäs keittäneen.
Näyttelykalustoa tekemässä ja jo kaksi saman tallin tekijää tehny saman virheen :D

Maalin rajaukseen pitäis olla siihen tarkotettua teippiä, sellasta jolla voi tehdä mutkia ja jolla tulis tasanen raja.


Vaikka nyt samasta porukasta oon kun tombbis ja oogoo, niin kritiikkiähän saa antaa, mutta osan asioista voisi piettää ainakin omastamielesta iha omana tietona, ja ilmaista kritiikit erillatavalla eikä tollasena "paskana".

Jos on nuin kova halu antaa "paskaa" kritiikkiä, niin oisi ihan kiva nähdä sinunkin kädenjälkeä.

Jatkakaa....
-Yksikään ei ole täydellinen-

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

23.10.2012 12:25

http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2262

Pahoittelen OT:ta, mutta kaipailit näytettä lokitekin tekemisistä.

Ja skoba on ihan kivan näköinen tässä vaiheessa.

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

23.10.2012 15:43

Kyllä vain mun mielestä pystyy täydellisen tekemään, tarkottaa sillä sitten täydellistä viimetelyä taikka muutenki omaa silmään sellasta mitä ei enään osaa parantaa.
Oon laitellu autoa ja tiiän että viimestely vaatii pirusti hommaa, mutta sitte kun sitä on muutamankerran tehny, niin on helpompi tehä hyvä kuin huono.

Kaikista vaativin homma on se, että vehkeet näyttäis yhtähyvältä vielä parikk jälkeenkin, jotku virheet näkyykin sitten heti maalauksen jälkeen, vaikka oiskin pohjat hiottu tasaseksi.
Pystyn kyllä tekeen hienoa jälkeä, se on hienofiilis kun ekoja kertoja onnistuu siinä.
Tuosa nyt muutama mitä oon tehny, mankia voi noiden rinnalla tehä hymysuissa ilman virheitä :D http://i6.aijaa.com/b/00509/10765512.jpg http://i4.aijaa.com/b/00684/10765514.jpg.
Senkin takia vähä avauduin kun jotkut 14v pojat tekee parempaa jälkeä, täsä kumminki pitäis olla jo vähä kokemusta :roll:

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

23.10.2012 18:57

Ja jos näyttelymopoja lähdetaan rakentaamaan, niin ainakin omasta mielestäni yleisellä tasolla pitäisi lähtä "yritän parhaani, teen kaikki niin huolella ja hyvin kun pystyn" asenteella eikä "tuon vois tehä vielä vähän paremmin, kun muutaman välihionnan teksisi, mutta en mä jaksa, kun kukaanhan ei ole täydellinen" huom! tämä on vain oma henkilökohtainen mielipiteeni, ei herneitä. Kukaan ei todellakaan ole täydellinen, siinä olette oikeassa, mutta ainahan voi yrittää uudestaa, uudestaan ja uudestaan ja ainakin yrittää parantaa lopputulosta. Ainhan tässä ei onnistu, mutta ompaha ainakin tullu yritettyä.

Kritiikiä ei aina kannata ottaa itseensä ja vettää hernettä nennnään, ei se tarkoita, että olete huonoja rakentajia. Joku teistä taisi vähän mun kritiikistä hermostua, kyseenalaistin hänen vanteitaan, niin hän heti arvosteli meikäläisen ledinauhat "aika kuraksi" ja perusteluja tälle kriitiilkile en ikinä saanut. Itse ainakin otan kritiikin vastaan (jos se on siis järkevää ja perusteltua, eikä mitään perustetuksetonta haukkumista kuten "täyttä paskaa" yms" ja yritän sitten seuraavalla kerralla tehdä sen tietyn asian paremmin.

Kiitos ja anteeksi.

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

23.10.2012 21:42

lokitekki kirjoitti:Kyllä vain mun mielestä pystyy täydellisen tekemään, tarkottaa sillä sitten täydellistä viimetelyä taikka muutenki omaa silmään sellasta mitä ei enään osaa parantaa.
Oon laitellu autoa ja tiiän että viimestely vaatii pirusti hommaa, mutta sitte kun sitä on muutamankerran tehny, niin on helpompi tehä hyvä kuin huono.

Kaikista vaativin homma on se, että vehkeet näyttäis yhtähyvältä vielä parikk jälkeenkin, jotku virheet näkyykin sitten heti maalauksen jälkeen, vaikka oiskin pohjat hiottu tasaseksi.
Pystyn kyllä tekeen hienoa jälkeä, se on hienofiilis kun ekoja kertoja onnistuu siinä.
Tuosa nyt muutama mitä oon tehny, mankia voi noiden rinnalla tehä hymysuissa ilman virheitä :D http://i6.aijaa.com/b/00509/10765512.jpg http://i4.aijaa.com/b/00684/10765514.jpg.
Senkin takia vähä avauduin kun jotkut 14v pojat tekee parempaa jälkeä, täsä kumminki pitäis olla jo vähä kokemusta :roll:


Juu mutta on projekteja jotka pyritään tekemään mahdollisimman halvalla tavalla, ja niinkuin mekin ollaan kaikki opiskelijoita joilla ei iha kauheita ylimääräsiä rahoja löydy ja puhumattakaan niistä kunnon halleista/työskentely vehkeistä. :) mulla ei ainakaan ollu tarkoitus nostaa minkään näköistä haloota asiasta :)
Mutta jos nyt vaan lopetetaan tää paskanjauhaminen ja keskitytään projekteihin :)

Kiitokset kritiikistä=)

-Harjotus tekee mestarin-

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

24.10.2012 2:01

tombbis kirjoitti:MItähän tähän pitäs sanoa :lol: ?


Ja kyllä mää osaan kritiikkiä ottaa vastaan mutta ku tässä alkaa meneen hirveeksi haukkumiseksi :lol: ! Saanko jatkaa nyt tätä minun PROJEKTI TOPIKKIA ja hoidetaan haukkumiset sitten yvllä tai tekstiviestillä tai vaikka kahvi pöydän ääressä :D

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

24.10.2012 17:00

Jep, nyt sitten takaisin aiheeseen. Offtopic jää samantien pois.

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

25.10.2012 17:49

Meinaatko viedä tätä mihinkään näyttelyyn kun tämä on valmis?

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

25.10.2012 18:43

tombbis kirjoitti:Tästä tehdään omaan silmään mielyttävää mopoa joka ehkä kiertäisi ens vuonna (EHKÄ) näyttelyissä

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

25.10.2012 21:46

Anteeksi, en huomannut :roll:

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

26.10.2012 3:09

Tänään taas pakkeloitu ja hiottu katteita! Nyt vaan maalia päälle
Kuvia tulee huomenna :)

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

28.10.2012 14:54

Tossa olis jotain kuvia ;)

Kuva

Kuva

Kuva

Luomissa vielä viimmeisteltävää

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

29.10.2012 0:23

On kyllä kermasen näkönen vekotin tulossa ;)

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

29.10.2012 1:58

Kiitoksia ;)