Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

17.10.2012 0:19

senkö takia tuo näyttää paskalta ku ei oo mitään yleistä väriä kuten jokaisessa monsterjonnemobiilissa :D

Ei nyt tarvitse kolmea viestiä peräkkäin laittaa muutaman minuutin sisällä, sitä edellistä viestiä voi muokata.
Vauhtiviivatarra

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

17.10.2012 1:00

Ei? vaan se pinta näyttää huonolta ku katsoo noita kuvia. Mitä ainakin vertaan ruiskumaalattuun pintaan :D Mut kuvia odotellessa. En itekkää tykkää nisitä jonnemobiili värityksistä :roll:

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

17.10.2012 1:01

Triplapost :D Kyl nää valmistuneet tiinathÖÖning projektit on ihan nättejä, vaikka pieniä virheitä löytyy. Propsit aktiivisesta tekemisestä. ;)

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

17.10.2012 15:10

Kiitoksia! tätä just tarkotan että ei mikään ooo täydellistä missään esim "näyttely mopo" on niissäkin virheitä jos alkaa katteleen tarkasti! mutta

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

17.10.2012 15:18

Niin tai sitten ammattirakentajan ja amatöörirakentajan ero on juuri siinä, että amatööri sivuuttaa tekemänsä virheet erilaisilla syillä. Siinä samaa mieltä, että niissä näyttelymopoissakin virheitä löytyy. Onhan ne monet nuorten tekemiä ensimmäisiä tuotoksia. En kumminkaan mitään acs mopoja lähtis edes antamaan esimerkiksi, koska se nyt on huomattu että sinne voi viedä melkein mitä vain, kunhan se hieman erottuu massasta.

Itse odotan ainakin katteita, onko mitään sen erikoisempaa niihin odotettavissa?

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

17.10.2012 15:24

Kukas nyt on väittänyt et tarvii olla täydellistä tai et mikä olisi? Tiedän tuon itsekin ku oon automaalariksi opiskelemassa ja ollu koko syksyn maalaamolla ja seurannu ja tehnyt itse.

Mut pohjat ku teette hyvin ja noi rajat ku on niin pieni asia. Kyllähän se ehkä vituttaa hieman ruveta niitä teippailemaan kauan mutta loppu tuloksessa näkee. Tuosta kun paranetta nii hyvä tulee viel :P Itse ainakin otin kritiikin hyvällä ja tein omasta detsistä aina vaan paremman vaikka muitten silmään se olikin hyvä mut omaan ei :D Mut ei siitä sne enempää, jatkakaa 8)

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

17.10.2012 15:57

Noniiin eiköhän olla jo jauhettu ja jatketaan hyvillä mielillä projektia ;)

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

17.10.2012 21:45

^^pazi^^ kirjoitti: Itse ainakin otin kritiikin hyvällä ja tein omasta detsistä aina vaan paremman vaikka muitten silmään se olikin hyvä mut omaan ei :D

Olik sesu detsis sitte niin saatanan täydellinen, ku joka viestiin täytyy kehua omaa mopoo. ei se ny ruma ollu mut olis se voinu enemmä kiiltäää xD

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

18.10.2012 0:49

Lopettakaa jo. Nyt ollaan kuitenkin olevinaan aikuisia niin nuo hiekkalaatikolta tutut meidän isi vetää teidän isiä turpaan-jutut voi jättää sanomatta.

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

18.10.2012 22:03

Taas tänään tehty kaiken näköstä maalailtu, ilmattu jarrut ja koottu mopoa ;)

Tossa pari kuvaa

Kuva

Kuva

Kuva

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

18.10.2012 22:08

Nättiä tulossa!

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

18.10.2012 22:30

Takarengas taitaa olla maximan, mistä päin ostit sen? Itsekkin pitäisi omaan laittaa. Niin ja onko katteisiin tulossa sen kummallisempaa kuin pelkkä maalaus?

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

18.10.2012 22:31

Hyvältä näyttää Oulun poijjaat! ;) Mun mielestä noi vanteet on just hyvät! Toi kaveri tuol taustalla... :lol:

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

18.10.2012 22:49

Just siistin väriset vanteet! :P

Re: Tiina Tuning Tombbiksen Speedfight2 projekt

18.10.2012 23:41

aeroxman kirjoitti:Takarengas taitaa olla maximan, mistä päin ostit sen? Itsekkin pitäisi omaan laittaa. Niin ja onko katteisiin tulossa sen kummallisempaa kuin pelkkä maalaus?


Scootzstoresta ostin tuon renkaan! ja on tulossa muokkausta katteille ;)

-atte- kirjoitti:Hyvältä näyttää Oulun poijjaat! ;) Mun mielestä noi vanteet on just hyvät! Toi kaveri tuol taustalla... :lol:


Kiitoksia 8)