Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Kuvia s.5 ja 6.

29.10.2012 22:38

Ei enää yhtään alemmaks tai ylemmäks, näin just täydellinen!

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Kuvia s.5 ja 6.

29.10.2012 23:36

Kiitoksia rakentavista ideoista ja kommenteista! Mutta kyllä tämä nyt aluksi tulee sillä tavalla laitettua, että tällä olisi mukava ajella. Eli ei tule tonttiin ainakaan perästä. Keulaa siis madallan noin kolme tai neljä senttiä, ja pumppujen päädyt maalaan neon-oransseiksi ja keskiosaan tulee tuota carbon teippiä.

Ja oli muuten todella haastavaa laittaa tuo teippi tuohon nokka katteeseen. Kyllä siinä parit sanat lenteli. :lol:

Sitten tän päivän juttuihin, eli tilaus tuli ja otin kuvan osista. Kampurahan oli hommattu jo muutama viikko sitten. Mutta pistin sen tuohon kuvaan. Ja onneksi sieltä tuli sentään skf:än laakerit, ettei mitään ihan nonameja, (ovat c3:set).

Suunnittelen tuolle etuvalolle siis ne luomet, jotka kuiduttelen kunhan kerkiän. Ja takavalon kuvut tummennan kevyesti tummennuskalvolla.

Kuva

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Tilaus tuli, s.7

30.10.2012 14:32

Tuosta maskista (?) en tykkää yhtään :s

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Tilaus tuli, s.7

30.10.2012 16:09

Iso miinus sille

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Tilaus tuli, s.7

30.10.2012 18:36

Ja eikös atte sanonut, että aikoo jotkut luometkin tolle tehdä.. ;)

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Kuvia s.5 ja 6.

30.10.2012 19:00

-atte- kirjoitti:Suunnittelen tuolle etuvalolle siis ne luomet, jotka kuiduttelen kunhan kerkiän.


Ja tuo oli 15e maski, josta onkin tarkotuskin muokkailla hienompi, ku ei raaskittu tosta BCD:n lähes samanlaisesta tekeleestä maksaa yli kuuttakymppiä. :D

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Tilaus tuli, s.7

30.10.2012 19:33

No eipä tuo edes ole kovin ruma, tähänkin sopii erittäin hyvin.
http://images03.olx.fr/ui/1/85/58/f_1107758_1.jpg

Eriasia, että näkeekä tuolla mihinkään. :)

Itse olisin siltikin pistänyt verkkoa tuohon ja sinne taakse sitten valon, mutta eipä taida kovin laillinen olla..

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Tilaus tuli, s.7

30.10.2012 21:26

Yam4ha kirjoitti:Itse olisin siltikin pistänyt verkkoa tuohon ja sinne taakse sitten valon, mutta eipä taida kovin laillinen olla..


Kuinka niin? Jos sinne laittaa esim auton lisävalon jossa on laillisuus merkintä, niin kyllä se mun mielestä laillisempi on kuin tuommoinen laiton halogeeni :P
Sillä auton lisävalolla näkisikin etiäpäin suht hyvin .

Mutta uskon sen että -atte- yllättää meijät ja tekee tuon valon suhteen jotain hienoa, joten en ainakaan itse vielä siitä sano mitään :)

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Tilaus tuli, s.7

30.10.2012 23:19

Yllättämisestä en tiedä. Mutta eihän ajovalon eteen saa laittaa mitään? Mutta hei, en oo siis vielä lukkoonlyöny mitään ton valon suhteen! Eli saattaa hyvinkin tulla vielä joku auton lisävalo tai joku sellanen. (Elkää nyt ruvetko pilkkua nussimaan tuosta.)

Tai sitten laitan tuon "kamalan" , mutta omasta mielestä ihan siistin valon kiinni. Teen ne luomet jossain vaiheessa, jonka jälkeen voitte taas kertoa mielipiteenne. Jos edes kokeilen tehdä luomia, aika näyttää.

Tuolla valoasialla ei ole mikään kiire! Nyt on vasta loppusyksy. ;)

Tänään tuli Santerilta viimein etupumput ja tanko adapteri. Adapteria sain vähän hioo lisää penkkihiomakoneella, että sain bmx:sän stemmin mahdutettua. Ja heti alkuun hätähousuille tuo adapteri tullaan viimeistelemään ja maalaamaan. Kuvassa vasta ensi kertaa kiinni ja antaa kuvaa minkälainen se on. Eli jälleen mallaus kerta.

Itse oon suunnitellu tekeväni tommosta adapteri yhdistelmää kauan ja viimein pääsin toteuttamaan sen. Ja sain tangon mahdollisimman alas, tykkään! ;) Ja kokeilin hieman ajoasentoa ja oli kyllä todella hyvä. Jarrukahvatkin sopii hyvin tuohon yhdistelmään.

Ja veli otti magneeton irti buzzetin ulosvetäjällä ja hyvin helposti lähti irti. Huomenna olisi tarkoitus mennä avaamaan lohkot ja pistää alakerta pakkaseen.

Kuvia muuten tylsään postaukseen..
Kuva

Kuva

Kuva

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Tilaus tuli, s.7

31.10.2012 0:09

Noniin, nyt näyttää hyvältä! Varsinkin tuo adapteri ;) Ja ei tuo valo minun mielestä ruma ole, muttei kyllä erityisen hienokaan :D Jonkin näköset luomet tois varmasti paljon näköä tuohon 8)

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Tilaus tuli, s.7

31.10.2012 0:38

Joo eipä tulekkaan tuota maskia tulee valo ritilän taakse. Tulee semmonen hieno valo sinne kunhan oon saanu rahaa siihen. Ja käykääs muuten tykkäämässä kaverin moposta niin viedään voitto kotiin 2-pyöräsille. Ja saattaa tähänkin herua tuota kalvoa. ;)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Tilaus tuli, s.7

31.10.2012 13:17

Tuo maskihan ois voinnu olla ihan hieno jos siihenki ois laittannu tuota "carbon" teippiä
:D

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Tilaus tuli, s.7

31.10.2012 18:22

mä ainakin tykkäsin tosta "maskista" :roll:

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Tilaus tuli, s.7

31.10.2012 18:54

Miksi ihmeessä et kuiduttanut tuota koko maskihöskää kiinni tuohon katteeseen vähän niinkuin Sudeen ex Roxissa ja siihen vielä luomet? Olisi varmasti erittäin komea.

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Tilaus tuli, s.7

31.10.2012 19:46

näyttää tosi hyvältä!