Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: DRD Pro SM <> Apua sähköihin?

29.9.2012 21:00

ei sitä runkoa tarvi maalata(tai jos tarvii niin mustaksi) mutta ala sie poika maalaileen niitä katteita, värit vois olla kiiltävän musta ja samanmoinen punanen ku temeen slaikkaprojussa josta löytyy topikki tuolta

Re: DRD Pro SM <> Apua sähköihin?

29.9.2012 21:44

Jees, mutta katteista ite diggaan kun on mustat. Entäs jos nuo pikkukatteet sivukatteiden edestä maalaisi punaisella?

Juu runkoa en maalaa ja punaisellahan tulee yksityiskohtia.

Re: DRD Pro SM <> Apua sähköihin?

29.9.2012 22:59

kannattaa maalata nuo etu-ja takakatteet kiiltävän mustalla ja sit ne pikkukatteet missäon monttuja punasella ja jarrusatulat punasella! :)

Re: DRD Pro SM <> Apua sähköihin?

29.9.2012 23:27

Mun mielipide on se että piä tää mustablinginä. Jotenki ei tuo punanen ehkä sovi drd prohon , ennemmin keltainen musta tai violetti ;) Ja sähköongelmaan avuksi, ota yleismittari kouraa, toinen pää runkoon kiinni ja toisella käyt sitte ne kaikki johdot läpi sillä piipparilla ja katot mitkä on rungon (maan) kanssa yhdessä :)

E: ja sitte laita lyhyet päälle ja volttimittaus päälle mittarista, musta maihin ja sitte kokeilet että mihin niistä johdoista tulee virta sillon ja sitten kun löytyy nii pitkät päälle ja sama homma

Re: DRD Pro SM <> Apua sähköihin?

30.9.2012 0:43

Itekkin oon vieläkin keltasen kannalla ja sitten vielä kiiltoo jonnekki! 8)

Re: DRD Pro SM <> Apua sähköihin?

30.9.2012 0:52

Jees, sain valot toimimaan.

Laitoin ne johdot niin kuin Kville tuossa neuvoi, mutta ei palanut. Sitten niitä johtoja heiluttelin ja värkkäsin niin välillä kävi valo ja päätin katkaista johdoista sentin pois. Kuorin johdot uudelleen ja liitin ne ja alkoi toimimaan!

Vieläkin jäi tuo yksi kelta-vihreä johto yli, mihin lie kuuluu?

Ja tuohon väriin, minun mielestäni taas punainen sopisi erittäin hyvin. :) Miksuhh:n ex derbiikin oikein hyvin sopi se punainen! Itse en taas kauheasti tykkää tuosta keltaisesta.

No edelleen pitää miettiä, eipä tässä mihinkään kiire. Ajossa mopo on, mutta luultavasti kohta osiksi kun on kelitkin niin sateiset.

Re: DRD Pro SM <> Apua sähköihin?

30.9.2012 8:39

vaikea sanoa mutta veät vaan semmosen putkimallisen naarasabikon siihen päälle ja sähköteippiä päälle että ei veä oikoseen, ei se mikkään tarkeä voi olla jos kerta valot nyt pellaa :) mutta jos se kelt-vihr johto on maa niin jätå sinne. Mutta kun purat sen niin suosittelen karsimaan KAIKKI turhat sähköt pois ku niistä ei tuu muuta kuin vitutusta. Ja akulta lähtee muuten 4 johtoa mihin tullee virta mutta niissä ei oo mitään kiinni niin oikosen vaara aika suuri. :)

Re: DRD Pro SM <>

30.9.2012 20:04

Se keltavihreä on luultavasti maapiuha, ainakin tuola sähköalalla niin opetetaan että keltavihreä merkkaa maajohdinta 8)

Re: DRD Pro SM <>

30.9.2012 20:55

Sehän on todettu jo monta kertaa :D

Re: DRD Pro SM <>

30.9.2012 21:36

Jees, maalasin tuolla punaisella kaasukahvan osan kokeeksi ja kyllä tuo minun mielestä olis niin täydellinen, että eikai me muuta kuin maalataan tuolla. :)

Vaikee ottaa täydellistä kuvaa tuosta väristä, mutta ei se kaukana tuosta kuvasta ole.

Kuva

Eli tuolla tulisi etu- ja takajarrulevy, hammasratas, sylinterinkansi, mitäs muuta teidän mielestä?

Re: DRD Pro SM <> Koe maalaus ja ehdotuksia?

30.9.2012 21:48

Ei innostanut tuo väri yhtään, mutta en arvostele ennenkuin näen lopputuloksen :)

Re: DRD Pro SM <> Koe maalaus ja ehdotuksia?

30.9.2012 21:53

Jep, ei se aina kaikki voi miellyttää. ;)

No kieltämättä tuli vähän huono kuva.

Re: DRD Pro SM <> Koe maalaus ja ehdotuksia?

30.9.2012 21:55

just hyvä tuo väri :) ne penkin ja takakatteitten välissä olevat monttukatteet tuolla värillä nuitten lisäkai

Re: DRD Pro SM <> Koe maalaus ja ehdotuksia?

30.9.2012 22:26

Magneetonkoppa ja öljypumpun koppa tolla punasella

Re: DRD Pro SM <> Koe maalaus ja ehdotuksia?

1.10.2012 16:36

Toi punanen vois olla vähän tummempi ainakin mun makuun, onko toi normi vai metallinhohto? Osta metallinhohtopunasta vähän tummempana, Sit maalailet ton osan uusiks, jarrulevyjen keskustat, mg koppa kans ja kaikkee pientä ;)

Runkoo älä mee maalaa, kiilota se kokonaan jos haluut jotakin uutta siihen vaikka niitä onkin paljon näissä mut se vaa näyttää hienolta :P Sit muitakin osia kiiltämään nii tulee siisti peli viel :D