Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: DRD Pro SM <>Väri vaihtoon?

2.12.2012 2:09

Niin joo sekin on toki mahdollista, onhan tuolla ajettu se 18tkm. Apikassakin meni näissä kilometreissä laakerit rikki.

Re: DRD Pro SM <>Väri vaihtoon?

2.12.2012 9:42

Voihan se toki kuulua alakerrastakin, männänrenkaita en ainakaan itse epäilisi jos on vasta laitettu sylkkäsarja ja oikiaoppisesti olet sitä sisään ajanut. Toki voi olla mahdollista, että öljypumppu on hajonnut eikäsaa öljyä tämäsiittä että ite en luota tuorevoiteluun paskan vertaa :D

Re: DRD Pro SM <>Väri vaihtoon?

2.12.2012 10:04

-Horizon- kirjoitti:Musta-keltainen olisi komia! :) ja tuo musta-oranssi on jo vähän turhankin yleistä..


En oo kyl yhtää musta-oranssii ite ainakaa nähny missää täst mallist

Re: DRD Pro SM <>Väri vaihtoon?

2.12.2012 16:05

Tuossa nopeasti väsäsin tuolla keltaisella värillä jotain.

Kuva

Re: DRD Pro SM <>Väri vaihtoon?

2.12.2012 16:16

Tuosta keltaisesta sävytyksestä rupee hyvin pitkälti tulemaan mieleeni oma drd proni joka on tallissa viellä pölyttymässä jonka väsäsin jokin aika sitten. ;)

Tossa olisi kuvaa jos auttaa päätöksissä, että millasta lähet tekemään. 8)

Kuva

Kuva

Re: DRD Pro SM <>Väri vaihtoon?

2.12.2012 16:32

Tuossa miksuhin derbissä on jo liikaa keltaista, näyttää lelulta jo.

Jotakin maltillista.

Re: DRD Pro SM <>Väri vaihtoon?

2.12.2012 20:42

Juu, pitääpä katsella jos joitan ideoita saisin! Ja keltaista tulee tietenkin hillitysti.

Ja sitten huonoon uutisiin.. Taitaa petilaakerit olla paskana kun kampiakseli klappaa ja pikkuisen tärisee tietyssä kohdassa.

Re: DRD Pro SM <>Huono uutinen+ muokattu kuva

2.12.2012 20:45

Hahhah juu tuossa mun drd prossa mentiikin vähän ääri rajoille tuon keltaisenkanssa, ajattelin alkuun että vähän vaan no siinä loppu tulos sitten kerralla kunnolla... :lol:

Mites ne laakerit nyt yht. äkkiä on rikki menneet vai onko tuolla/noilla laakereilla rullailtu jo isoja matkoja? Ei kai kampiakselissa kuitenkaan tunnu mitään ylimääräistä välystä?

Re: DRD Pro SM <>Huono uutinen+ muokattu kuva

2.12.2012 20:51

Onhan tuolla ajettu se 18tkm. Magneetosta ottaa kiinni niin se liikkuu jotain 2mm sisäänpäin, selvästi kädellä tuntee kun se liikkuu.

On tuossa videokin, mutta tyrnävän perunalla kuvattu niin ei siitä saa mitään tolkkua.

http://www.youtube.com/watch?v=pqyVwKLwRjo

Re: DRD Pro SM <>Huono uutinen+ muokattu kuva

3.12.2012 12:30

Mulla on galleriassa kuvia tuosta mun drdprosta, joka on omasta mielestäni(?) tehty maltillisesti keltaseksi:P käy kattoo ihmees.

Re: DRD Pro SM <>Huono uutinen+ muokattu kuva

4.12.2012 18:02

Derbi oli tuossa yön yli 25 asteen pakkasessa ja illalla ei sitten millää lähtenyt käyntiin, noh hermo meni ja otin vakioputsarin pois, laakista käyntiin. :)

Siitä viisastuneena pistin piperin kiinni ja nyt kyllä naukuu mukavasti, syytä en tiedä miksi vakioputsarilla huono lähtemään käyntiin?

Kuva

Juu, onhan siinä aika järkyttävät imuäänet alakiekoilla.

Niin ja oisin ottanut teille kivan videon miten petarit tärrää tietyssä kohtaan, mutta puhelin meni rikki. Noh, jouduin ottamaan vuoden 2012 mallia olevan samsungin, mutta eihän siinä ole videokuvausta, kamera kyllä löytyy. :lol:

Re: DRD Pro SM <>Turhaa

4.12.2012 18:16

Varmaan ollu vaan jostain syystä huonoissa säädöissä... :D Outoa, että -25c sitten lähteny paipperin kanssa, luulis että kävis laihalla jo tohon mennessä

Re: DRD Pro SM <>Turhaa

4.12.2012 18:22

Mitäs minä sanoinkaan silloin siitä vakioputsarista? ;) no juu, ei jatketa sitä kiistaa :Dosaako joku sanoa mikä tuo minun putsarini on? On kuulemma jonkinsortin powerfilter? Galleriassa kuvaa.
Ja minusta keltaisella voisi maalata magneetonkopan ja kytkinkopan, tangon, pytynkannen ja vaikkapa kytkin- ja jarrukahvat. Eikä silti minusta olisi lelun näköinen. Mutta sun mopo, sie päätät :)

Re: DRD Pro SM <>Turhaa

4.12.2012 19:20

Vakioputsarin kanssa alakiekoilla röpötti, mutta tuon piperin kanssa ei röpötä oikeastaan yhtään.

Re: DRD Pro SM <>Turhaa

4.12.2012 20:23

Sliderissa oli kans ihan samanlainen ihme vika, vakioputsarilla ei toiminu sitte millään, pesin sen montakertaa bensassa ja kaikenmaailman litkuilla, kokeilin vakiota pienempää suutinta yms ja sitte powerfilter niin toimi ku unelma. :lol: