Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

25.4.2012 20:57

panyz kirjoitti:Seurantaan ehdottomasti! Onko mitään kuvaa itse moposta?


Tällä hetkellä ei ole oikein kuvia itse moposta, runko ja pumput maalauksessa, joten ihan osissa koko vehje vielä toistaiseksi. Lisäillään kun saadaa maalauksesta ja kun homma etenee :)

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

25.4.2012 21:16

Kunhan muistat ettei ketään kiinnosta seurata projektia jollei ole kuvia.Paitsi tietty jonnet joille parmakit on kuin kilo kultaa.
Nooh eiköhän tästäkin vielä ihan ajettava saada.

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

25.4.2012 23:12

Hetihän siinä oli alotusviesti täynnä kuvia? Eipä tuossa tilanteessa paljoa enempää tarvis kyllä laittaa, jos on vaikka mopo ollut osissa ennen päätöstä projektitopicin teosta? Ja luvattiinhan tässä kuitenkin niitä kuvia muustakin kuin tekniikasta heti kun vaan osat ilmaantuu :roll: Topic ollut vuorokauden pystyssä niin ei sitä vielä kannata niistä kuvista hermoilla! ;) Omasta mielestä tekniikkakuvissa ei ole mitään vikaa ainakaan tässä vaiheessa, kunhan jossain vaiheessa tulee niitä yleiskuvia koko mopostakin. Toisille riittää se miltä näyttää ulospäin koneesta isompia välittämättä, toiset sitten taas laittaa aluksi tekniikan kuntoon, ettei jää potkumopoks ja sen jälkeen katotaan ulkonäköä...

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

25.4.2012 23:29

turhaan mun projun työ jälkeä haukutte kun lohkot oli oikeasti hyvät ;) Ku ei edes sormella vetäessä tunnu jälkiä nii kyl se musta on ainaki luokiteltava vähintään hyväksi :p ja loppujen lopuksi oli kyllä säädötki kohillaa kun nosti kaasusta nokkaa.

Mut onnea projuun:) sitä vähä harmittelen parmassa ite että ainaki drrbi versiossa kanavat on aika pienet ja ne on korvattu isolla kuutiotilavuudella.

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

25.4.2012 23:32

Ehkä ne oli sileät mutta symmetrisyys oli vähän toista niissä sun avarruksissa.. ja kyllä kai se paskoillakin säädöillä keulaa nostaa kun sitä tehoa on kummiskin sen verran niiden kuuluisten kuutioiden voimalla. Ja nyt kun kerran tähän vastasin niin pitää sanoa myös että olin aluksi että ei vittu mitähän tästäkin taas tulee, mutta sitten kun oli heti alkuun asiallisia kuvia eikä kymmentä sivua spekulointia niin tuli heti toinen ääni kelloon :)

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

25.4.2012 23:42

Vittuukos pyttyjen helmojen kohalla symmetrisyydellä on väliä, ei sinne kukaan kattele, kuhan tukee pyttyä ja ei ole liian tiukka. ja huuhtelut oli täysin tiivisteen kokoset ja sileäät.

btw, ei se mulla vaan paskoilla säädöillä lähteny mihinkään.. kummast se lopulta toimi hyvin, aina hyvin käyntiin ei booannut, rötänny tai tehnyt mitääään:) ainut mikä säädöissä oli pielessä oli tyhjäkäynti:p

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

26.4.2012 0:03

Menkää spekuoimaan sinne KUISKUIKSEN projektiin. Mielenkiintosia nää aina on, pakko seurata. ;)

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

26.4.2012 16:41

Se on varmaan iha sama kummassa te spekuloitte sitä, turhaa se on kumminkin. Antakaa nyt molempien jätkien tehä kaikki omalla tavalla ja jättäkää toi vertailu jo pois! Minusta ainakin olisi mukavaa jos olisi rungosta tai katteista tai jostain muustakin kuvia ku koneesta vaikka sit vanhoja kuvia.

Porukka kiinostuisi lukemaan tai jonnethan varmaan heti katsoo et "waauuuu parmakitti toi on siisti" :lol: Mut odotellaan projektin etenemistä innolla kyllä tääläkin et minkälaista siitä tulee.

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

26.4.2012 17:56

^^pazi^^ kirjoitti:Porukka kiinostuisi lukemaan tai jonnethan varmaan heti katsoo et "waauuuu parmakitti toi on siisti" :lol: Mut odotellaan projektin etenemistä innolla kyllä tääläkin et minkälaista siitä tulee.


ÖÖ mua ainaskin kiinnostaa, vaikkei moposta ole kuvia, ehkä oon jonne? Katteista ja rungosta kuvia, jotta vois "waauuuu kiiltää toi on siisti!!" :lol: ???

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

26.4.2012 18:18

öö en kyllä tota kiiltoo hakenut tossa,vaan näkis minkälaisessa kunnossa olis alusta lähtien pyörä ja katteet et näkis lopus et mitenkä muuttunut,sit jos toho kiilotukseen viittasit nii ite porukka kysyny multa neuvoja siihen. Sanoin vaan oman mielipiteeni mitenkä sais enemmän kiinnostusta proju kuin tolla parmakitillä, ei herneitä nenään pojat ;)

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

26.4.2012 20:02

Toi parmakitin pyttyhän suhteellisen paska ainaki mitä tosta kuiskuisin topiikista kattelin oli siel jonkillaista kuraa niis huuhteluis ja jos kerran viellä toi helmaki meni paskaks nii ite ostaisin mielummin jonku pata negran. Et ite en näe täs projektissa mitää ihmeellistä noihi muihi projuihi verrattuna.

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

26.4.2012 20:27

vizu kirjoitti:Toi parmakitin pyttyhän suhteellisen paska ainaki mitä tosta kuiskuisin topiikista kattelin oli siel jonkillaista kuraa niis huuhteluis ja jos kerran viellä toi helmaki meni paskaks nii ite ostaisin mielummin jonku pata negran. Et ite en näe täs projektissa mitää ihmeellistä noihi muihi projuihi verrattuna.


Kukin näkee asian miten näkee, mopo on ostettu osissa, joten eipä oikeastaan ole kuvia ns. "ennen" :) Ainakin tässä minarelli versiossa näyttää huuhtelut olevan ihan hyvän kokoiset ja eipä hirveesti valitettavaa ainakaan näin toistaiseksi silmämääräisesti valussakaan. Mutta niinkun sanottu, edetään rauhallisesti ja kyllä niitä kuvia itse "mopostakin" tulee :))

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

28.4.2012 15:48

Mulla valujälkiä derbin pytyssä jokapuolella, liekö sitte joku maanantai versio ku se helmakii meni:D

Fencer kirjoitti:22.4:
Ensimmäinen ongelma löytyi kun huolimattomasti taas tehtiin oli kun ruvettiin pyörittämään, niin männän helma otti kiinni vielä. Eli ei muutakun lohkot auki ja homma jatkuu

Oli turhanki tuttua mullaki :lol:

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

28.4.2012 18:46

Sehän on otettava tän ja KUISKUISin TTTTerrrrrrpin kanssa viivat :lol:

Re: Aprilia Rx ja Parmakit 110cc

28.4.2012 19:37

No todellakin on :D On muute alkanu yleistyy nää parmakitit.. onhan niitä jokusia ollut, mutta nyt ainakin omaan silmään alkanu sattumaan aika runsaasti näitä.

http://www.nettimoto.com/derbi/x-race/1306625