Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Team NLR projects vol.2| s.6 The BIG UPDATE!!

27.5.2012 22:42

Oma vehje ei kyllä jaksanu kulkea mihinkään, säätämistä riittää. Lopuksi sain vielä keittämään vehkeen ku unohdin laittaa vesipumpun päälle, noh onneks kone ei kerenny käydä kuumanakaan ku vesiletku anto periksi ja halkes... Nyt pientä taukoa,korjaamista ja sit taas säätämis hommiin.

PS: Ostakaa noi vanteet pois, ei pitäs olla kalliit!

http://www.motot.net/talli/osat/id37712/

Re: Team NLR projects vol.2| s.6 The BIG UPDATE!!

27.5.2012 23:08

Jos tuo nakuvehe sun on nii kyllä se komiasti naukas seki :)

Re: Team NLR projects vol.2| s.6 The BIG UPDATE!!

27.5.2012 23:52

Kyllä se hänen on..

Re: Team NLR projects vol.2| s.6 The BIG UPDATE!!

5.6.2012 22:50

Morjesta pitkästä aikaa!

Tuli "tekaistua" kymcoon toinen katesarja.

Tämä sen vuoksi sillä kuten jo moni muistaa niin "thunder-king" katteilla ei paljoa huvita ajella tuolla radan puolella. Voipi setelinkuvia vilistä silmissä kun niille katteille jotain tapahtuisi :eek:

Mutta päädyinpäs sitten hommaamaan mp-pitstopilta kymcon rähjäiset katteet. Lisäksi samasta paikasta löytyivät aprilia sr factoryn katteet.

Kymcon katteeseen oli tehty asialliset hifi-asennukset. (tässä vaiheessa oli jo otettu kajarit pois, mutta reikien paikkailu urakka oli meneillään)
Kuva

Mutta tässäpä kuvapläjäytys pitkästä aikaa..

Kuva
vilkkujen kolot sulateltu umpeen..
Kuva
tän verran lähti ylimääräistä pois + tavaraboxi jalkatilan katteesta
Kuva
etukate2 talven työstöjen jäljeltä.
Kuva
Jäähdytysletku ottanut osumaa viime kesän ja syksyn aikana. (rengas osunut töyssyissä letkuun) (on se matala ;) )

Muutaman työstön jälkeen päästiin jo maalailemaan ja lopulta tämmöiseen settiin päädyin:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Eli vanha tuttu neon keltainen siellä ritilöissä. Tällä kertaa mattamusta otettu toiseksi väriksi ja mielestäni sopii oikein hyvin.

Muutamat sponsoritarrat pääsivät jo katteisiin, mutta enemmän on tulossa kauden mittaan.

Numerot 77 (kromiset) koristavat keulaa sekä peräkatetta.

Ducktaili takana on kieslerin tekemä (löytyi hyllystä pölyttymästä, joten pelastin) :)

Katteissa on siellä täällä pieniä virheitä mutta eivätpä ne silmiin pistä pahemmin. Sitä paitsi tällä voi nyt päästellä menemään ja hakea parempia aerodynaamisia ajo-ominaisuuksia!

Radalle on päästävä!! 8)

Ainiin ja lähti pientä tilaustakin..

Nimettömälle:

Membraan VL16 - Piaggio1 Membraan VL16 - Piaggio
MAL-2713719.C0 Verwijderen Verwijderen

Zuigerveer - 50 mm . - MHR Team & BigBore Zuigerveer - 50 mm . - MHR Team & BigBore
MAL-3512750B Verwijderen Verwijdere

Pakkingset - MHR BigBore & Speed 2004 - Gilera - Piaggio1 Pakkingset - MHR BigBore & Speed 2004 - Gilera - Piaggio
MAL-11 13045 Verwijderen Verwijderen

Mulle:

Kymcoon muutamat rullasatsit säätöjä varten. polinin vastapainejousi, 2kpl suutinsarjoja. Variaattorintyökalu buzzetilta.

Eipä tässä muuta, toivottavasti päästään ottamaan ajokuvia radalta ;)

LarZu

Re: Team NLR projects vol.2| s.8 kymco's new rat-look

5.6.2012 23:09

Rottatyyli sopii omaan silmään jopa paremmin kuin thunder-king katteet ;)

PS: käys tsekkaamassa scootzstore-topikki, olis yks kysymys koskien tilausta..

Re: Team NLR projects vol.2| s.8 kymco's new rat-look

5.6.2012 23:26

Joo omaan silmäänkin sopii nää katteet paremmin tähän kun ne toiset, komia on! 8)

Re: Team NLR projects vol.2| s.8 kymco's new rat-look

6.6.2012 17:13

Mukavan sinistyksen ottanut tuo putki :)

Tuo kyllä Race-henkisyyttä nuo mattakatteet

Re: Team NLR projects vol.2| s.8 kymco's new rat-look

10.6.2012 14:56

Ehtoota arvon mototnetin väki. Omalta osalta ei nyt paljoa ole tapahtunu, skootteri seisoo pukilla ilman vanteita,sylinteriä,imupuolta. Tänään ois tarkotus saada maalattua Aeroxin vakiovanteet mitkä tulee sit alle. Väriksi perus mattamusta spreillä, ei jaksa alkaa hifisteleen. Huomenna toivottavasti tulee uus tiivistesarja ja Malossi läppärunko(nykyisessä ei vaan yksinkertaisesti läpät kestä). Jäähytinletkuakin tuli haettu Etralta vanhan haljenneen tilalle. Eli ens viikolla toivottavasti päästään Larin kans radalle säätämään/ajamaan....

Stage6 vanteet sain myytyä. Sitten on tullut punnittua eri vanteita. Kyseessä siis Yamaha Aeroxin, etuvanteissa laakerit/holkki paikoillaan:

Takavanne "made in china" 3,5" 3.1kg

Etuvanne "made in china" 3" 3.7kg

-------------------------------------

Takavanne Crimeca 3,5" 3.2kg

Etuvanne Crimeca 3" 3.8kg

-------------------------------------

Stage6 takavanne 5" 5.2kg

Stage6 etuvanne 3" 5.3kg

------------------------------------

Re: Team NLR projects vol.2| s.8 kymco's new rat-look

10.6.2012 18:47

Eikös se meekkin näin: 1kg pois -> 10 km/h lisää? ;) onkos sulla nyt se made in china vai crimeca vanne?

Re: Team NLR projects vol.2| s.8 kymco's new rat-look

10.6.2012 20:14

Ainaki vanteista kun tiputtaa kilon niin rungosta pitäs pudottaa 10kg että vastaa samaa ;)

Re: Team NLR projects vol.2| s.8 kymco's new rat-look

10.6.2012 20:20

pistäs seuraavaksi runkoa kevyemmäksi. Mut tietenkin aika paljon vaikuttaa kuskin paino. :D kuskilta 10kg pois niin jo luulis vaikuttavan jonkin verran. :D
Viimeksi muokannut Zoneri päivämäärä 10.6.2012 21:50, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Team NLR projects vol.2| s.8 kymco's new rat-look

10.6.2012 20:53

Mutta entäpä jos se meneekin niin, että painavampi kuski -> parempi maaefekti -> suurempi huippunopeus ;) :lol:

Re: Team NLR projects vol.2| s.8 kymco's new rat-look

10.6.2012 21:46

^^ liityn keskusteluun että olemme nimettömän kanssa varsin raskaan sarjan kuljettajia jos vertaa Euroopassa kisoja ajaviin kuljettajiin :D

Mutta enivei.. minäkin tiedotan seuraavaa:

Peugeotti myyty eilen 9.6.2012.

Jatkossa voipi bongailla Tornion suunnalta.

Team NLR:n projekti-"varasto" näyttää tällä hetkellä seuraavaa:

LarZun projektit:

-Cpi oliver "black ice" 70cc racing
-1kpl roxin runko + muuta hilpettä löytyy (niistäkin voidaan jotain tehdä)
-Kymco zx big bore 77cc challenge ratapeli säätöihin 2012.

Nimettömän projektit:

-Kawasaki kx 250cc
-Piaggio zip big bore 77cc "ikuisuus prokkis" :P

Ensinnä on tarkoitus saada kymco mukavaan kesävauhtiin ja saada ratatuntumaa haettua. Lisäksi säädöt tehtyä radalle optimaaliseksi.

Loppukesästä/syksyllä aloitetaan cpi:n rakentelu.

LarZu

Re: Team NLR projects vol.2| s.8 kymco's new rat-look

11.6.2012 6:03

Jaaha pitääpä alkaa bongaileen tuota pösöä jos kerta tälle paikkakunnalle tuli :D

Re: Team NLR projects vol.2| s.8 kymco's new rat-look

11.6.2012 16:31

Meinaatteko alkaa ihan kunnolla rataileen kymcolla ja piaggiolla vai enemmän harrastusmielessä? :P