Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Team NLR projects vol.2| s.21 CPI ja AEROX VARASTETTU!!

23.9.2013 9:28

Huomenta, päivitelläänpä tännekkin välillä 2-pyöräsiin liittyen vaikka moposta ei nyt kyse olekkaan.

Sain vihdoin 1,5 vuoden jälkeen tilattua Amerikasta Pro Circuitin platinium koko putkiston. Kaikkea muuta pientä myös ostettu;kytkinkahva pikasäädöllä,lämpömittari ym ym. Osia asenneltu pikku hiljaa jos tässä vielä kerkeis tälle syksyllä käydä iinatin kartinradalla tai jossain vähän edes kokeilemassa

Jotain pientä uutta vielä on talven aikana tulossa mm syylärit kun nykyiset on nii kulahtaneet. Dynossa käyn säätämässä kuhan ajokelit loppuu. Sen jälkeen jatketaan siihen mihin Piaggion kanssa jäätiin... Stay tuned niinku sanotaan! :)

Tässä vielä huono kuva eiliseltä:

Kuva

Ps: kuvassa ilmansuodattimesta valskaa öljyä ku tuli laitettu vähän turhan paljon.

Re: Team NLR projects vol.2|

5.4.2014 2:17

Iltaa, alkoi kummasti löytymään motivaatiota rakenteluun kun keväinen aurinko alkoi paistamaan tänne kylmään pohjolaan ja asvaltti näkymään. Tässä oltu semi ahkerasti Kawasaki Kx 250cc supermoto (jonnet ei muista,vitsi ei herneitä :D ) projektin kimpussa mikä on seissy paikoillaan aivan liian kauon.

Nyt mopedi alkaa oleen ajokunnossa mutta pientä hifisteltävää kyllä löytyy mutta onko nämä koskaan valmiita ? en usko...

Piaggio seissy reippaan vuoden koskemattomana. Sitä ei ole käytetty edes käynnissä uuden moottorin rakennuksen jälkeen. Siitä on edelleen vesiletkut vetämättä,sähköt tekemättä,takajarrun kans on häikkää mut siinäpä ne suurimmat ajokuntoon saamiseksi. Alotan heti skootterin laittamisen jahka Kawa on valmis.

Tässä vielä muutama huono räpsy miltä toi Vihreä rankaisia näyttää tänä päivänä, parempia ja lisää kuvia laitan jahka saan loput osat paikoilleen.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Edit: ennenku joku kerkee mainita etulokarista, niin se kyllä tulee vaihtumaan :D

Re: Team NLR projects vol.2|

6.4.2014 1:08

Kiva kun jaksat vielä tännekkin kirjotella! Hyvälle näyttää tuo pyörä tuollakin lokarilla. ;)

Re: Team NLR projects vol.2|

6.4.2014 14:04

Nättiää! ;) Hitto, ku alkaa himottaa laitella taas Skootteireita :D

Re: Team NLR projects vol.2|

12.4.2014 16:32

Nyt on muutamat pienet testiajot Kawasakilla tehty.Mitään yllätyksiä ei oikeastaan tullut vastaan muuta kuin että välitykset ovat _TODELLA_ pitkät (15-39) :D ja tyhjäkäyntiä ei löytyny pikaisella säätämisellä.

Toki pieni tekninenkeskeytys sattui kun takajarrustä hävis paineet: oli päässy jarrusatulan kiinnitys pultit aukeamaan ja jarrunesteet pitkin satulaa/vannetta.

Biltemasta hain supermoto mallisen mustan etulokarin, Sparewheelistä 13-43 rattaat ja käytetty hyvä kuntoinen käynnistyspoljin tulossa postissa (vanha kyllä toimi mutta oli melkonen patentti).

PS: Chekatkaa ilmotukset että saan nuita ylimääräsiä osia pois :D

http://www.motot.net/talli/kayttaja/19339

Re: Team NLR projects vol.2|

16.4.2014 12:33

Päivää, nyt on uudet välitykset,lokari ja käynnistyspoljin asennettu. Samalla tuli molemmat polkimet kiillotettua, lähteny toi kiillottaminen vähän käsistä :) . Katteitakin kokeilin paikoilleen, melko hauskan näköinen uus/vanha tyyli ku osa katteista vanhan mallin ja toiset sit uudemmasta KX:tä :D . Ei se enään näytä 25 vuotta vanhalta pyörältä, tosin eipä siinä montaa osaa ole mikä olisi alkuperäistä (runko,takahäkki,t-palat,keula,swingi,linkusto,takaiskari,tankki,ilmanputsari).

Nyt pyörä on taas täysin ajokunnossa mutta en vielä ole kerenny käydä ajamassa. Kuhan saa kaikki lapsentaudit karsittua nii sen jälkeen karting radalle.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

EDIT: http://www.motot.net/talli/kayttaja/19339 OSTAKAA!

EDIT2: Nyt on tilattu uudet syylärit Kiinasta. Toimituksessa menee vaan 1-2kk :/

Kuva

Re: Team NLR projects vol.2|

7.7.2014 12:05

Nostellaanpa tätäkin pitkästä aikaa. Kawasakiin saatu vihdoin koneremppa tehtyä ja paljon muitakin isoja ja pieniä muutoksia tuli. Alusta täytyy vielä tehä sopivaksi supermoto käyttöön ja omalle painolle. Kaasuttimen säätöjä täytyy seuraavaksi hieroa. Tällä hetkellä ei sen kummempaa ole tiedossa, ainakin koeajolla toimi hyvin eikä mitään yllätyksiä tullut, saatika hajonnut mitään.

Jos sitä seuraavaksi Piaggion kimppuun! Jotenki noissa skoottereissa on enemmän mielenkiintoa ja enemmän hauskuuskerrointa :D .

Kuva

Re: Team NLR projects vol.2|

8.7.2014 10:31

Omasta mielestä oli paljon parempi vihreällä lokarilla niin värin, kuin koonkin puolesta. Tällaiseen vanhempaan motoon sopii mielestäni hyvin vähän isompi lokari eteen.

Re: Team NLR projects vol.2|

27.11.2014 4:57

Pientä teaseria omasta uudesta ikuisuusprojektista

Kuva
Viimeksi muokannut Ledinauha päivämäärä 27.11.2014 16:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Korjasin kuvan.

Re: Team NLR projects vol.2|

27.11.2014 16:31

Kuva ei näy itsellä.

Re: Team NLR projects vol.2|

27.2.2015 12:46

Siitä on jokunen tovi vierehtänyt kun tänne on päivitellyt. (Kiitos työkiireiden). Heti alkuun pientä tietoa itsestäni. Olen siis miltei 26-vuotias parrakas mies joka tykkää edelleen laitella skoottereita :lol: Oma yritys (Scootzstore) tottakai tekee tästä mielenkiintoisempaa kun pääsee olemaan ns. "tuotetestaajana". Mutta asiaan,

Kymcoa on aina laiteltu kun vähänkin on aikaa töiden yms. kiireitten välissä ollut.

Tässä viimeisin kuva:

Kuva

Kymcoa on madallettu entisestään, alemmas ei käytännössä pääse, sillä eturengas ottaa jo nyt runkoon kiinni. Alustaan tehtiin seuraavat muutokset:

13" Gyronetics Diamond vanteet vaihtui: eteen 10" dragster vanne, taakse 13" Stage6 vanne.

Renkaina toimii Stage6 10" slicksi edessä ja takana 13" Drag Race Slicksi.

Keulaksi vaihtui Stage6 sprint keula.

Penkinpäällinen uusittu hiilikuitukuvioiseen.

Kieslerin adapteriin saatiin vihdoin oma jarrulevynsä joten pian pääsee sovittelemaan jarruja paikalleen. Näissä tunnelmissa jatketaan.

Kannattaa muuten seurata scootzstoren sekä team NLR facebook sivuja, siellä näkee "kuumimmat jutut", myös projekteihin liittyen. Tullut muutama muukin projekti tehtyä tässä vuosien varrella.

https://www.facebook.com/pages/Scootzst ... =bookmarks
https://www.facebook.com/pages/Team-NLR/517954778242767
instagram: https://instagram.com/scootzstoreoulu/?modal=true

Re: Team NLR projects vol.2| Big Boys are back!

23.5.2015 17:06

Noniin pitkästä aikaa jotain päivityksen tynkää. Vihdoin yks projekti saatu valmiiksi mutta valitettavasti joutuu myymään elämäntilanteen vuoksi.

http://www.nettimoto.com/piaggio/nrg/1859465

Nyt alkaakin taas Kawasakin ja Isostikairatun Piaggio laitto :) Jos toisen edes sais täksi kesäksi ajoon..

Re: Team NLR projects vol.2| Big Boys are back!

23.5.2015 17:09

Noniin pitkästä aikaa jotain päivityksen tynkää. Vihdoin yks projekti saatu valmiiksi mutta valitettavasti joutuu myymään elämäntilanteen vuoksi.

http://www.nettimoto.com/piaggio/nrg/1859465

Nyt alkaakin taas Kawasakin ja Isostikairatun Piaggio laitto :) Jos toisen edes sais täksi kesäksi ajoon..

PS: Vielä löytyy Aeroxiin kaikenlaista harvinaista ja ei nii harvinaista palikkaa, hinnat pitäs olla enemmänkö kohdallaan!

http://www.motot.net/talli/osat/id70733/

Re: Team NLR projects vol.2| Big Boys are back!

13.1.2016 7:34

Ei ole vähään aikaan tullut päivitystä :( odotan innolla että jostain projektista tulisi.

Re: Team NLR projects vol.2| Big Boys are back!

25.3.2016 17:51

Päivitelläänpä tätäkin pitkästä aikaa. Lari aka Larzuhan myi kaikki omat skootterinsa pois valitettavasti. Allekirjoittanut osti suojiinsa legendaarisen Kymcon, tälle ei ollut osto hetkellä mitään idoita ja tälläkin hetkellä odottaa että sais ensin vanhat projektit edes valmiiksi.

Sitten nykypäivään: katulaillinen Piaggio Nrg on ollut jo pitempään valmiina ja myynnissä tällä hetkellä. Mikään pakkohan tuosta ei ole luopua, onhan sillä kiva kesällä kruisailla.

http://www.nettimoto.com/piaggio/nrg/1975037

Kuva

Nyt kun kevätaurinko alkanut paistaan niin motivaatiotakin alkanut löytymään aivan uusilla leveleillä. Nyt onki keskitetty tuohon Kawasaki Kx 250cc supermotoon. Iskarit saanut täys huollon ja paljon kaikkea ei nii näkyvää tehty. Tämän pitäisi olla melko nipussa tämän kuun aikana. Koneistamolta odotellaan vielä etuakselia kun vanha oli itse modattu "hiukan" kyseenalainen. Seuraajathan rakastaa kuvia mutta valitettavasti niitä tullut otettua muutama hassu kappale, eiköhän niitä tulevaisuudessa tule enempi.

Kuva

Kuva

Sitten ikuisuusprojektien ikuisuusprojekti uudenmallin Piaggio Nrg 77cc aka isosti kairattu aka vanha piika. Hänelle ei ole tapahtunut oikeastaan mitään viimeiseen 2 vuoteen (?). Mitä nyt taakse asensin Kieslerin vanteen kiinnike murikan ja Kieslerin jarrulevyn. Toivottavasti motivaatiota ja rakkautta tälle löytyy kuhan Kawa valmistuu... Mutta kiitos kaikille jotka ovat jaksaneet seurata ja toivotaan että päivityksiä/kuvia alkaa tippumaan useammin!

Kuva

Kuva