Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

17.2.2012 17:00

Taidat itte puhua vähän omias. 20hp lähtee jo jollain kunnollisella 70cc pannulla..

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

17.2.2012 17:23

ch-poika kirjoitti:Jos jopa 20hp ottais takarenkaalta, mikä kuullostaa jo liioittelulta, niin olis kyllä mopoks erittäin kova peli.


Lue otsikko.
110cc Parmakitin mylly tähän tulossa, ja nuo sinun liioittelulta kuulostavat 20hp jutut jäävät pölyyn yskimään, kun tällä paukutetaan todennäköisesti 30 hevosella eteenpäin.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

17.2.2012 17:28

Huom! Renkaalta. Moni KTM-kuskikin on puhunut, että 40hp irtoaa ja renkaalta tuleekin 30hp.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

17.2.2012 17:30

Palezu kirjoitti:Taidat itte puhua vähän omias. 20hp lähtee jo jollain kunnollisella 70cc pannulla..


20 Hepoa takarenkaalta 70cc pannulla? Patanegra on ainoa mikä tulee mieleen, jolla vois saavuttaa ton.

First Gear kirjoitti:Lue otsikko.
110cc Parmakitin mylly tähän tulossa, ja nuo sinun liioittelulta kuulostavat 20hp jutut jäävät pölyyn yskimään, kun tällä paukutetaan todennäköisesti 30 hevosella eteenpäin.


Kyllä mä sen tiedän. Enkä usko että tulis 30hp, tai lähelle sitä, ennen kuin näen. :D Nopicnoproof Mutta mun arvaus tehojen suhteen on että siihen 20hp pintaan takarenkaalta, jos tätä edes ikinä tullaan penkittämään.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

17.2.2012 17:31

Montas ulos vetäjää vetäsit paskaks tällä kertaa? :lol:

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

17.2.2012 17:38

Ihasproblem kirjoitti:Huom! Renkaalta. Moni KTM-kuskikin on puhunut, että 40hp irtoaa ja renkaalta tuleekin 30hp.

taitaa olla kotaris mäntä lopussa jos ei rennosti yli 30hp irtoo renkaalta :roll:

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

17.2.2012 17:49

^ ei. Jos 30 heppaa piikkisestä saa renkaalta niin kyllä sillon tehot on ihan tallessa. Yleensä noista tulee penkissä sen 25-30hp.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

17.2.2012 17:52

http://www.youtube.com/watch?v=VhfjSuzsAc8

Ei lähe kotarista 30 heppaa....

Lopetetaanko tämä turha jauhaminen?

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

17.2.2012 17:53

Juuh eiköhän riitä KUISKUISIN(!) topicissa tää ylenpalttinen spekulointi ja omien kuulopuheiden ja MuTu juttujen chattaaminen. Eiköhän rakentaja itse kerro sitten kun on kasassa ja toimii, että paljonko saa huippuja paukutettua, ja penkittäkööt jos haluaa ja olen aika varma, että kertoo tämän tuloksen myös (jos käy penkittämässä) niin tässä topicissa! Ja sitten asiaan. Innolla odottelen ainakin itse, mitä tästä tulee, että onnea vaan projektiin =).

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

17.2.2012 18:07

Lolletroo kirjoitti:Montas ulos vetäjää vetäsit paskaks tällä kertaa? :lol:

Kaks noit meni täl kertaa :D Sitte ku on kasas, kukkuu ja kiekuu nii penkkii ois tarkotus mennä. Ja toi 138km/h oli ihan tomtomin gepsii mitattu lukema. Pitäis heittää jonkun 1-4km/h.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

17.2.2012 20:48

Tuomi_ kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=VhfjSuzsAc8

Ei lähe kotarista 30 heppaa....

Lopetetaanko tämä turha jauhaminen?


ei kai lähe ku vakioputki.. voin vaikka käyä penkittää yli 30hp.... :roll: ja nyt lopppu tää paskanjauhamine :seko: ootetaan rauhassa edistymistä ;) eikö näin?

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

18.2.2012 0:00

Tuli pien takaisku ja kampuran saattaa joutua tilaamaa jostai muualta ku sielt samat paikast. Tuli mailia sielt "Right now I’m trying to get a crankshaft for you because all my 46mm crankshafts for the D50B0 are sold. I will probably know if I can find one for you in about 1h and will immediately contact you then." ei oo vielä laittanu mitää.. Muutta kyl sen muualtaki löytää, joutuu vaa maksamaa kahet postimaksut :roll:
Mut tält päivält täs taas vähän kuvii

Kuva
Kaverin iskä oli tehny tollasen kätevän hommelin mil sai nopeaa lohkot irti : )
Kuva
Alle viis minuuttii myöhemmin :)
Kuva
Mm voimajuomaa
Kuva
Kuva
Hyvihä se lopult irtos ;)
Kuva
No teippiääääää, ei tarvi ottaa mitää irti ku teippii ja kilo rättei päälle.
Kuva
Pien koe avarrus, toho meni vaa muutama sekunti. Ainaki nyt tuntuis et hyvin se tulee onnistuu ;)

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

18.2.2012 2:41

Aijjaijai ei kannata runnoo meisselii lohkojen väliin.

Tutun näkönen työkalu! http://www.motot.net/galleria/kuva29017/

En ota kantaa huippunopeuksiin tai takapyörä tehoihin muutakuin että aivan älyttömiä lukemia!
Näkee sitten paljonko lyöö, mutta 30hp nevö tai todista että olen väärässä! Otin kantaa nyt sit kuitenkin.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

18.2.2012 3:27

comanche888 kirjoitti:Aijjaijai ei kannata runnoo meisselii lohkojen väliin.
Vähä meisseliä näytettii vaa ;) ei kuiteka tiivistepinnan kohtalt nii ei haittaa.

Tutun näkönen työkalu! http://www.motot.net/galleria/kuva29017/

En ota kantaa huippunopeuksiin tai takapyörä tehoihin muutakuin että aivan älyttömiä lukemia!
Näkee sitten paljonko lyöö, mutta 30hp nevö tai todista että olen väärässä! Otin kantaa nyt sit kuitenkin.

28-32 heppaa siitä luvataan täydellisillä säädöillä. Mut se on mitä tehdas sanoo :)

Re: Derbi goes 110cc Parmakit.

18.2.2012 3:48

On kyllä hurjia lukuja mutta kyllä se sitten jotain tuollaista on kun uskaltaavat sanoakkin.