Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

7.7.2013 14:26

Kannatan tota tezarin projektointia ;)

Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

7.7.2013 18:48

Täältä myös ääni tzr:in muuttamiseksi kotkan tappajaksi! 8)

Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

7.7.2013 19:27

Hommaat 170cc pytyn, remppaat alakerran ja viilaat sitä pyttyä reippaasti ja siihen sitten mitoitettu putki :3 syöttö puolelle teet itse imukaulan metallista ja liität kaasarin siihen kumiletkun pätkällä, kaulan halkasijaks tietysti 38mm ja ruokkijaks pwk 38 ;) Läpiks vois vaikka modatut v-forcet?

Saa aikapaljon btw panostaa kyllä ennenku kisapiikin tappaa mutta mahdollista se toki on.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

7.7.2013 20:04

Huippuja kuitenkin keräis mukavasti :)

Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

8.7.2013 7:08

Yz 125 kone kenties? :D Taitaa olla saman hintanen kun mitä ois ottaa tehoo tosta tezarin omasta koneesta...

Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

8.7.2013 18:39

yz kone 140cc kitillä ;) koska ei se muuten kotarin tappaja ole, voin kokemuksesta sanoa (omistanut gas gasin sekä kotarin) että ei sitä teho eroa ole edes sen verta että perseessä tuntis, se on vaan ihan utopiaa koko homma.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

8.7.2013 18:57

Noniin jospa vielä pysyttäisiin aiheessa.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

12.7.2013 23:16

Mihis kuuluis ottaa yhteyttä, kun tässä jossain vaiheessa saattaa tulla tarvetta ostaa tollane Wald Exhaust SpecialPipe? Tupla coolerit jo löytyy :roll:

Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

12.7.2013 23:43

Walde ei tuskin tee yhtäkään putkea ainakaan seuraavaan puoleenvuoteen, kun maanantaina lähti armeijaan.

Waltter-Racing on kuitenkin herran käyttäri, jos välttämättä kysyä tahdot, mutta sua on sitten varoitettu. Ja rosterista ei kuulemma tee enää tuubin tuubia.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

13.7.2013 0:15

Aha, eipä sillä metallityypillä kai niin suurta väliä olisi ollutkaan, mutta kun tuo Most 110 putki on vaan suunniteltu hinnaltaan vain harvoille ja valituille (kun ottaa huomioon, että ennen tätä täytyy jo hankkia pytty, kampura, kaasutin, imukaula, teholäppikset, uusi kytkin/paremmat levyt ja vahvemmat kytkinjouset ja työtäkin ihan kivasti siinä, että viilaa noille kaikille osille tilaa) ja olisin hieman paksummasta pellistä (1,2mm-1,5mm) putken halunnut, ettei Uudessa-Seelannissa asti kuulla julmettua kilinää kun pistää laitteen tulille... Ja kyllä tässä varmaan ensi kevääseen menee, ennen kuin tuo putki tulee tarpeeseen; todennäköisesti pidempäänkin.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

16.7.2013 22:31

Noniiiin.. nyt on Derbin tarina minun osalta loppu ja vaihtoon tuli Gas Gas EC125 mikä ilmestyy projuksi piikki puolelle. Katteiden maalaus,kilpien saanti ja yleis kunnostusta.

Vähän harmittaa Debasta luopuminen, mutta ei taas toisaalta kun tuo kuitenkin oli jo kunnossa. Mietin kanssa että kun sanotaan jokapaikassa että täysin kisakäyttöön. Ja kuitenkin aika äärirajoille vedetty pytty. Niin ei valmistuksessakaan tietysti otettu varmaan huomioon sitä parasta kestävyyttä vaan kunhan sillä saa mahdollisimman nopeaa kiihdytettyä suoran päähän/ajaa kisaa muuten.

tuolla kun jo pariviikkoakin normaalia ajoa vastaa aika montaa kisaa ja kierrosta :D Mutta kiitos seuraajille ja toivottavasti uus omistaja tekis topikin siitä.
Kuva
Kuva

Re: Derbi goes 110cc Parmakit|virallisesti loppu

17.7.2013 1:18

Prkl meikäki kahteli tota gassua et ois hussen vaihtanu siihe :paha: :lol:

Re: Derbi goes 110cc Parmakit|virallisesti loppu

17.7.2013 10:41

Toivotaan että tästä Derbistä kuullaan vielä.