Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: ★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

19.2.2012 23:39

no valkonen kuituperä, siniset etukatteet ja lokari ja se yz numerokilpi niin vois olla kommee ;) siihen vielä kunnon nappularenkaat ja vaikka sininen yz lokari niin ois aika namu :P

Re: ★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

20.2.2012 0:05

Ei herra jumala sentään xd Ensin uhoat että teet oman mielen mukaan kotariderbin ja kun joku sanoo että tee vakiokatteilla derbi niin heti vaihdat mielipidettä. Koita päättää ja tee sentään joku kunnolla loppuun ;)

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

20.2.2012 11:17

Bettery kirjoitti:...ei tarvitse tulla siitä sanomaan että taas vaihdan suunnitelmaa, sillä tajuan sen itsekkin että olen vähän liian monta kertaa vaihtanut suunnitelmia..ja itsellenihän minä tätä teen, niin jos jokin toinen juttu tuntuu paremmalta kuin alkuperäisessä suunnitelmassa niin varmasti voin vaihtaa sitä vaikkei se kaikkia miellyttäisikään :)


xd vaan sinullekki :D

Re: ★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

20.2.2012 23:44

ei jumalauta oikeesti, vaiha tän "projun" nimeks "ajattelua, pohdintaa ja mietiskelyä part2"

Re: ★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

21.2.2012 0:09

miks tuntuu ettei tästä henkilön hommasta tunnu tulevan lasta eikä paskaa..

Re: ★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

21.2.2012 0:20

Kumma miten täällä ei suvaita pientä mietiskelyä tai mielipiteen vaihtelua. Joka projektissako pitäs selkeet suunnitelmat heti alkuun olla ja varata maalaamot ja hakea acs:ään ja laittaa 80cc:t tilaukseen ja mitähän kaikkea. Ja jos ei proju jostain syystä miellytä sitä voi olla hiljaakin ja katsoa muuttuisko se pikkuhiljaa kuitenkin paremmaksi.

Minä taas täälä puolustelen kun en muutakaan osaa. Onhan se niinkin että tässä projussa ei mitään suurempaa kauheesti oo tapahtunu viime aikoina..

Re: ★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

21.2.2012 0:32

viimeks tää sama jannu teki ihan samanlaise projun, mut siin oli vaa 16 sivuu paskanjauhantaa :DDDsit lukotettii

Re: ★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

21.2.2012 1:01

Jos ei kiinnosta tälläinen mietiskely, suunnitelmien muuttaminen yms niin lopettakaa seuraaminen.

Ja te jotka tätä haukutte niin tehkääpä parempi?

Re: ★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

21.2.2012 1:14

Riidelkää ja haukkukaa rauhassa.Ei mua kiinnosta :roll:

Re: ★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

21.2.2012 15:33

Tuomi_ kirjoitti:
Ja te jotka tätä haukutte niin tehkääpä parempi?


ei tarvi olla aina parempi arvostellessa, kuka silloin voisi sanoa ikinä mitään negatiivista esim lionel messistä tai usain boltista :lol:

Re: ★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

21.2.2012 15:39

Sitä mä tässä ihmettelen vaan, kun valitetaan monille projektin tekijöille kun topic täynnä paskanjauhantaa..Useesti ne on ne kommentoijat ketkä vaan haluu purkaa vitutustaan johonkin asiaan.Enkä nyt tarkoita todellakaan että teidän pitäis lopettaa kommentointi :roll:

Sä lemberi et yhtään vaikuta tähän mun projektini etenemiseen, teen tätä kuitenkin itse ja silloin kun haluan. Kommentteja on mukava lukea vaikka ne ei oliskaan positiivisia :) Kai tätä jotkut silti haluaa seurata niin sen takia täällä tämmöne topic on.Ja vaikka nyt olen pari projektia kusassu, ni se ei tarkota et tämä menis vaan sillo oli asiat vähän eri mallilla kuin nykyään

Re: ★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

21.2.2012 15:48

Virheistä opitaan ja niin edelleen. Kyllä tästä nyt hyvä tulee, mutta kannattaa miettiä tarkkaan mitä on tekemässä ja tehdä ne huolella mitä tekee. ;)

Jos tarvitset jeesiä noiden takakatteiden kuidutustenkanssa, niin voin tehdä kys. homman kun löytyy niiden osalta kokemusta (ja kaikki tarvittavat aineet/tavarat myös nurkista viellä) ja sit löytyis kiiltävän valkoset ruiskumaalitkin viellä ylimääräsenä nurkista.. 8)

Re: ★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

21.2.2012 16:30

Luulen itsekin etä bettery tekee tän kunnialla loppuun ja tottahan toi on et ku kaikki tulee valittaa ku ei tapahu ja päätä sun muuta nii sivuja tulee monia ku kaikkien pitää tulla samaa asiaa sanomaa. Tosiaan niikun miksutin sanoi et virheistä opitaan ja antakaa nyt betteryn tehdä tämä rauhassa ja jos teil ei ole muuta sanomista ku valittaa kaikesta pienestäkin nii miksi luette tätä ?

Re: ★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

21.2.2012 17:46

^^Juuri niin, ja ne jotka täällä valittaa niin nehä ne just tämän topikin sillä paskalla täyttää.. Mutta nyt loppuu tämä ainakin minun osalta ja toivottavasti muittenki.

Re: ★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

21.2.2012 17:55

Eli minkälainen suunnitelma tällähetkellä? Toivon todella että saat lopullisen suunnitelman valmiiksi tälläviikolla ja aloitat oikeasti projektin, kun nyt taas vaikuttaa kääntyvän samaan suuntaan niinkuin aikasemmissa projekteissa.

(Viestin on tarkoitus olla kannustava.)