Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

28.1.2012 2:19

Suosittelen lämpimästi tarrojen laittamista _uusiin_ katteisiin. Varsinkin jos puhutaan joistain "kunnon" tarrasarjoista. Ja muistahan laittaa ne tarrat huolellisesti. Osoitteesta www.race-styles.com voi tilata aivan käsittämättömän paljon erilaisia tarrasarjoja (ja muoveja myös). Ja tilatessasi voit laittaa ruksin ruutuun että laittavat tarrat valmiiksi muoveihin (vaikka mulle eivät kyllä laittaneet ruuturuksista huolimatta :lol: )

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

28.1.2012 9:28

Miksi hajosin kun luin topicin aloitusviestin :lol: Oi kuinka Wozer:kin uhosi että hän tekee derbin loppuun ja tulee ihan helvetin hyvä mutta kuinkas kävikään :D

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

28.1.2012 11:47

Kyllä se sunkin derbi proju aika lailla munille kusi, ei tainnu plan b toimia ;) :D

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

28.1.2012 12:06

Noniii jätkät järkipäähän ja lopetellaan se lapsellinen huutelu. Ja ollaan kaikki kannustavalla, positiivisella mielellä ja uskotaan että "virheistä" opittu ja tällä kertaa Bettery näyttää miten homma viedään kotiin! 8)

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

28.1.2012 12:25

Bettery kirjoitti:No, ensi talveksi varmaan laitan vakiokatteet kiinni.Jos vahingossa kaatuu niin ei sitten vituta niin paljoo


Itse projektista en jaksa sen enempää naamapalmuilla tälläkertaa, mutta tohon täytyy ottaa sen verran kantaa, että etköhän säkin vielä joskus tajua kummilla katteilla kaatuminen vituttaa enemmän. Eli jos jätät suosiolla ne kotarin katteet vaan niihin kotareihin.

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

28.1.2012 12:35

Sami L kirjoitti:Miksi hajosin kun luin topicin aloitusviestin :lol: Oi kuinka Wozer:kin uhosi että hän tekee derbin loppuun ja tulee ihan helvetin hyvä mutta kuinkas kävikään :D

No enpä tiedä, eikä minua haittaakkaan. Ja tuo Wozerin juttu, niin jos minä löytäisin jonkin hyvän työpaikan toiselta paikkakunnalta ja löytäisin vielä hyvän hintaisen kämpänkin sieltä niin kyllä sais mopot jäädä ainakin vähäksi aikaa.Hänellä ei ollut tiedossa projektia aloittaessaan, että työpaikka olis tiedossa eikä sen kummemmin kotoa pois muutostakaan..Uskon kyllä, että hän olisi tämän projektin vienyt loppuun asti jollei tuota muuttoa tapahtunut..annetaas nyt tämän asian olla.

Ja kiitos Kassude paljon! Aionkin laittaa tarrat kiinni katteisiin, mutta niillä ei ole mikään kiire :)

Mixxer: Kyllä ne kotkan katteet tähän tulee ja endurot kiinni..

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

28.1.2012 18:10

Sellanen vinkki noista katteista, kun kirjoitit että talveksi orkkis katteet ettei vituta kun kotarinkatteet hajoavat. Niin ktm katteet ovat suhteellisen pehmeätä muovia, voit käännellä ja väännellä miten haluat ja ei meinaa rikki mennä, varsinkaan kevyistä kaatumisista. Toisin kuin derbin katteet jotka ovat jotain kova muovia tai vastaavaa ja pienestä kolhusta halkeavat tuhanneksi muruseksi.

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

28.1.2012 19:18

Ja vakiokatteiden hintakin on senverran kova, että ennemmin kaatuu niillä tarvikemuoveilla ja ostaa satasella uuden läjän.

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

28.1.2012 20:10

Kyl mun Derbin katteet oli niin hyvää kamaa ettei oo tosikaan, kesti vaikka minkälaista kaatumista. En sitten tiiä noista uuempien katteista.

Asiaan, ihan siisti mopo tulee kunhan vain sovitat kotkan katteet hyvin.

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

28.1.2012 22:32

Jees, kattellaan sitä sillon sitte. =)

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

29.1.2012 16:26

Mites Wozer on työpaikan saanut 16 vuotiaana? Luulis jatkokoulutusten olevan vielä kesken..
Myös aika hyvä tuuri käynyt että joku ottaa vain peruskoulun käyneen 16v jannun toiselta
paikkakunnalta töihin.

EDIT: Voihan tuo olla hyvinkin totta mutta molemmilla on ollut senverran selittelyjä ja tekosyitä näissä projekteissa että jotenkin vaikea sulattaa tuota.

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

29.1.2012 16:53

Sukulaissuhteiden kautta pääsi yhteen työpaikkaan.Enempää teidän ei tarvitse tietääkään.Jos jätettäis projektiin kuulumattomat asiat vaikka yksityisviesteihin? :)

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

30.1.2012 0:41

Tosiaan, pikkuhiljaa olisi syytä siirtyä jo itse asiaan.

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

19.2.2012 14:26

Huppista, uppista.Päässyt tippumaan..

Tuli tuossa etelän lämmössä käytyä, niin en oo hirveesti päivitelly.

Njuu, elikkä jotain on kuiteskin tullut tehtyä:

-putken irroitin (tsekkailin vaan, että missä kunnossa) ja laiton takas kiinni
-katteet irroitin ja kattelin vähän, että löytyykö naarmuja/halkeamia.No löytyhän niitä ja olisko katteiden uusiks maalaus tässä kohtaa hyvä idea? En kyllä kuiduta niitä takakatteita kiinni toisiinsa, vaan paikkailen noita halkeamia vaan..
-toi mun ''upee'' underi lähti helvettiin!miksköhä mä semmosenki oon tämmöseen aikoinaan väsänny :lol: se oli ruosteessaki kokonaan.
-teippituuningit revin poies.
-maskin otin pois. nyt sen sais ostaa pois! maski on siis MMX-maski ja hyvässä kunnossa! YV:llä tarjouksia tulemaan
-vilkut otin myös pois ja nekin saa ostaa pois ja tukea tätä projektia :)
-en hokannu tuota takavaloa vieläkään.Lähti aluksi jo toimimaan niin ku sen pitäiskin mutta nyt taas palaa koko ajan jarruvalo? O.o olisko neuvoja?

Eli mitään maata mullistavaa en ole vielä tehnyt vaan tämmösiä pikkujuttuja näin alkuun..

Pikku hiljaa tarviis noita osia ruveta tilailemaan, ja niihin kuuluu ne kotarin katteet, uudet renkaat, tarroja yms.
Yks juttu olis viellä..Saa tarjota kyykkyjen vanteita tai muita alle 150€ smotovanteita!Ruvennu hieman mietityttämään sittenkin näiden enduroiden jättäminen koska ajelen kuitenkin pääosin asfaltilla.Ja vaikka noita smotoderbejä nyt onkin kotarin katteilla niin ei tästä tarvi ihan samanlaista tehdä :)

Tuollainen pikku muutos olis harkinnassa ja ei tarvitse tulla siitä sanomaan että taas vaihdan suunnitelmaa, sillä tajuan sen itsekkin että olen vähän liian monta kertaa vaihtanut suunnitelmia..ja itsellenihän minä tätä teen, niin jos jokin toinen juttu tuntuu paremmalta kuin alkuperäisessä suunnitelmassa niin varmasti voin vaihtaa sitä vaikkei se kaikkia miellyttäisikään :)

Kuvia en nyt jostain syystä saa siirrettyä edes puhelimelta koneelle!? Joten niitä tulee sitten myöhemmin kun saan niitä koneelle.
Pysykää kärsivällisinä :P

Edit: Tommoselta se saattais tulla näyttämään :) Kommenttia?
Kuva

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

19.2.2012 17:18

Bettery kirjoitti:Bla blaa blaa :lol:

Edit: Tommoselta se saattais tulla näyttämään :) Kommenttia?
Kuva

Hyvin alkaa, jos tänään teit kaiken tuon ;)

No jos sitä kritiikkiä antas ?
-Penkki näyttää korkealta (?)
-Enska loksu - enska renkaat / Smoto loksu - smoto renkaat ;)
-Taka tapit poies
- ?