Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

★07' Pro Project ★ Kuvapäivitys

26.1.2012 15:25

Terve vaan, joidenki harmiksi - joidenkin iloksi! Eli siirryin takaisin näihin kaks-pyöräisiin 50-kuutioisiin..

Ostin mopon takaisin Wozerilta, koska hän on muuttamassa omaan kämppäänsä lähiaikoina, niin päätin sitten tukea häntä.

Mopon historiasta tiedän lähes kaiken, sillä olihan tämä minulla ennen kuin Wozer tämän osti.Muistatte varmaan...
Wozer tälle on jo jotain tehnytkin, tai siis teetättänytkin. Jo tehtyä :

-Mopo leikkasi kiinni, joten siinä vaihdettiin sisälle vertexin mäntä, sylinteri hoonattiin, vesipumpun ratas vaihdettiin uuteen, sekä laitettiin uusi tiivistesarja.
-Johdot käyty läpi Wozerin mukaan, mutta eipä tuo jarruvalo toimi..
-Runko putsattu melko huolellisesti, niin ei itse tarvitse sitä ruveta heti tekemään.
-Uudet vakio-polttimot vaihdettu MMX-maskiin. Heittäkääs YV:llä tarjousta jos haluatte ostaa maskin pois!
-Kiertokangen laakerit yms. tsekattiin ja todettiin olevan hyvässä kunnossa!

Sitten suunnitelmia :
-Ktm katesarja(Saa hetken aikaa olla ilman tarroja,kevään kuluessa sitten niitä laittelen)
-Uudet endurokumit,Bilteman varmaankin(ei haittaa vaikka kuluisi nopeasti
-Runko tarroitetaan hiilikuitulook-tarralla.Vaihtoehtona maalaus tummanharmaaksi
-Ktm numerokilpi, sillä uudenmallin valomaski liian hintava :s
-Vanteet putsataan ja hiotaan hieman ja sitten mustaa tarraa vanteisiin niinkuin käyttäjällä derbiMONSTER ja niiden päälle oranssia vanneteippiä.
-Koropalakin täytyy hankkia :)
-Moottorinposkien maalaus tummanharmaaksi/niihin sitä samaa hiilikuitulook-tarraa :P
-Vakioänkän kiillotus ja asennon muuttaminen

Muokkailin hieman Gimpillä- vähän tuontapainen tulossa siis.
Kuva

Elikkä ulkonäön muuttaminen on ensisijaisena tarkoituksena! Tämä on sitten hitaasti etenevä projekti , sillä onhan tässä muutakin tekemistä, esimerkiksi lukio :D Kaikki tehdään siis mahdollisimman tarkasti.
Tässä on sitten erilainen meininki kuin aikaisemmissa...eli ne huutelut voi jättää ajatukseksi...
Minulla ei ole nyt niitä tämänhetken kuvia kun niitä vähän aikaa sitten poistelin koneeltani, mutta menen räpsimään niitä kuvia sitten, kun kuume on hellittänyt..

Toivottavasti tätä seuraillaan ja laittakaahan kommenttia vaan tulemaan! =)
Viimeksi muokannut Bettery päivämäärä 19.2.2012 21:47, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

26.1.2012 15:28

Iha jees mutta noi katteet ei oo noin pienet mitä tuossa kuvassa ja proohon ei tarvii koropalaa ja enskaan ei todellakaan!

Mutta joo seuraillaan.

Ja kuvia sitten kunnolla, ärsyttäviä ne projut missä vaan jauhataan ja kuvia vaan joka kolmannella sivulla.

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

26.1.2012 15:45

Hyvältä kuulostaa ja kunhan teet kunnolla loppuu ton nii hyvä siitä tulee.Ajan kanssa nää rakennellaan eikä huteloiden niikun joistakin projekteista huomaa,loppu tulos täyttä paskaa sillon!! Älä ota mitään sellasta aika rajaa tälle vaan teet sillo ku itseesi huvittaa ja aikaa. Sen verran noista huutelijoista ettei kannata välittää sellasista vaan ite ku tietää mitä tekee nii hyvä tulee :P

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

26.1.2012 15:56

Comanche888: Joo, niistä tuli hieman pienet :D No saa kai niistä jotain käsitystä.Koropalaa nyt katsotaan vielä, saattaa olla että pelkällä iskarin säädöllä voisi pärjätä :)

^^pazi^^ : Juu, en kyllä viitsi mitään deadlineä tälle asettaa, kun kyllä tuo lukio täytyy kunnialla loppuun suorittaa niin se vie jonkin verran aikaa :) mutta kyllä tällekkin sopivasti aikaa jää.

Miettisin näiden vakiokatteiden kanssa, että jos kuiduttaisi ne yhteen kun ovat aika löysästi eivätkä tiiviisti toisissaan kiinni?

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

26.1.2012 16:17

Miksi rupeet kuiduttaan vakiokatteita yhteen jos kerta kotarin katteet tulossa? Mut ihan hyvältä kuulostaa.

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

26.1.2012 16:38

iha hyvältä kuullostaa , mut hanki smotot tähä! 8)

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

26.1.2012 16:40

mielummin joku rossi lookki kun ne ainaiset smotot. Mutta teehän huolellla tää ;)

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

26.1.2012 17:01

xTreme. kirjoitti:Miksi rupeet kuiduttaan vakiokatteita yhteen jos kerta kotarin katteet tulossa? Mut ihan hyvältä kuulostaa.


No, ensi talveksi varmaan laitan vakiokatteet kiinni.Jos vahingossa kaatuu niin ei sitten vituta niin paljoo :lol:
Joksuuu- kirjoitti:iha hyvältä kuullostaa , mut hanki smotot tähä! 8)

En mä kyllä smotoja viitsi hankkia.Maksavat kuitenkin jonkin verran ja en halua tehdä tästä kuitenkaan sellaista Kotari-derbiä millainen joillain on.Endurolook on paljon nätimpi :P

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

26.1.2012 17:13

Koittakaa ny päättää sen mopon omistaja ! :lol:
Muista että päivittelet vain silloin kun jotain on oikeasti tapahtunut,ettei taas suunnittelua 15 sivua.

Noista vanteista,itse maalaisin/maalauttaisin mustaksi.Tuollaiset kiiltävät enskat aika karun näköset !

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

26.1.2012 17:15

Pahoittelen jos olen sokea, mutta Derbi onko kyseessä? :D

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

26.1.2012 17:18

Juu Derbi on kyseessä :D Tuo '' 07' Pro '' otsikossa tarkoittaa että tämä on vuoden 2007 DRD Pro.
Kuvia en kyseisestä laitteesta ole vielä räpsinyt, koska olen sairastuvalla.

H@nnu: Juu koitetaan koitetaan :D No, vanteisiin ajattelin mustaa tarrateippiä ja siihen päälle oranssia vanneteippiä.

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

26.1.2012 22:13

Ihan hyvältä kuulostaa ja vaikuttaa, mikäli hommat tehdään huolella! mutta ihmetyttää lähinnä se että ensin myit tämän mopon ja sitten hetken kuluttua ostatkin saman mopon takaisin? :lol:

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

26.1.2012 22:56

Siellähän se alotusviestissä lukee :D Hän muuttaa omaan kämppäänsä ja todennäköisesti pieni rahalisä tekee hyvää, onhan hän sentään minun kaverini :D Ja itse teki mieli mopoa taas, niin hommasin tämän tuosta läheltä takaisin :)

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

26.1.2012 23:02

Niinii , mutta tuskin sää mitään voittoa mahdoit tehdä kun kerran ensin myit ja sitten ostit takaisin mikäli et nyt ihan pilkka hintaan saannut? Se tässä vaan ihmetytti hieman, ;)

Re: ★07' Pro Ktm Enduro Edition ★

27.1.2012 16:19

Aa, sitä tarkoititkin .. :D En nyt halua mitenkään ylpeillä tai mainostaa, mutta itselläni rahatilanne on nyt ihan hyvä ja ostin tämän mopon takaisin hieman kalliimmalla kuin sen myin.Kaverillehan ne rahat meni, joten itseä ei sinänsä haittaa.Saa sitten tarjota joskus illan baarissa minulle jos haluaa :D

kuume vain nousee..