Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Zonerin kiinanihme: Mittarit tipahti postiluukusta alas.

9.9.2012 21:30

Tuo 2 puoli teippi on omasta mielestä vain ns. pehmusteena tai paikalleen pitävyytenä. Itse laitoin niin anturin kuin itse laitteenkin nuilla nippusiteillä. Ei näy ainakaan tangossa nuo nippusiteet juuri ollenkaan, koska oli ihan omat urat niille. En sitten tiedä laitoitko minulle eri nippusiteitä, mutta mikään niistä ei lahonnut käteen? Vedin niin tiukalle kuin sain ja hyvin pysyy :) Toimintoja en vielä ole päässyt kokeilemaan. Omasta mielestä hintansa arvoinen!

Re: Zonerin kiinanihme: Mittarit tipahti postiluukusta alas.

9.9.2012 22:19

Zoneri kirjoitti:Voe vitsi. :( Ei nyt löydy, mutta voin kuitenkin lisää tilata kiinasta. 7€ maksaa postikuluineen tuo mittari. Ja noudolla vitosen. No tässä varmaan ensi viikolla pistän taas uudet 5 mittaria tulemaan. :)
No ainakin tuo mittari on jotenkin "sporttisempi" omasta mielestä kun perus sigma. Ja jopa on enempi hyödyllisiä (hyödyttömiä :D ) toimintoja, esim. Ajan otto. Tuolla ylhäällä on kaikki moitittavat jutut mittarista.


Joo no jos tilailet niin ilmota kun saapuu, kyllä voin ainakin yhden ostaa :)

Re: Zonerin kiinanihme: Mittarit tipahti postiluukusta alas.

10.9.2012 16:17

Jos seiskalla saa kotii mittarin nii otan kans yhe!

Re: Zonerin kiinanihme: Mittarit tipahti postiluukusta alas.

6.10.2012 17:40

Okei. Mittarit ei ole vielä tullut kiinasta kotia päin, mutta aika varmasti ensi viikolla tulee. :)

Noh, vähän turha päivitys, mutta mutta..

Sylkkää jä mäntää oon työstänyt eteempäin.

Kuva
Entinen leikannut mäntä, hipastu 1200 paperilla ja eikun uudet m renkaat paikalleen ja käyttöön. :)
Kuva
Tuossa nyt on tuo kolmiosainen pakoaukko täysin mallattuna tms. Männän kanssa mallattu ja ei ongelmia tuon kanssa.
Kuva
Kuva
Männän lakea aloitettu laskea. Kokeillaan, onko mahdollista saada tasalakimännäksi. :D Tavaraa voi vielä noin 0.5mm laskea ainakin.
Kuva


Kyllä se siitä. :)

Kuva

Re: Zonerin kiinanihme: Pientä ''moottoripäivitystä''

7.10.2012 11:09

Muuten hyvä, mutta jos sais tosta triplapako systeemistä vähän tarkempia kuvia...

Re: Lukkoon.

22.7.2014 1:41

saako mäntä riittävästi voitelua?

pikkusen lisää öljyä sinne männälle niin pitäisi toimia :D

Re: Lukkoon.

22.7.2014 7:04

Aloittajan pyynnöstä lukkoon. Ja edelliselle postaajalle: nostit 2v vanhan threadin, hieno homma.