Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Zonerin kiinanihme: "carbon" osia

27.6.2012 12:32

No nyt on kunnolla päässy lomille. Nyt oikeestaan proju vasta alkaa. Laskin etupumppuja maltilliset 2.8cm. Kommenttia tuliko liian matala? Vielä tänään yritän kytkimet kasata. Pitäisköhän tähän sit se krossitanko hommata?
Katteita tuun raskaasti modaamaan.

Tuosa nyt on kuvat:

Kuva
Kuva


Kuva
Viimeksi muokannut Zoneri päivämäärä 29.6.2012 20:02, muokattu yhteensä 3 kertaa

Re: Zonerin kiinanihme: Etupumput laskettu

27.6.2012 13:27

Ihan sopiva madallus! Hommaa crossitanko jos ite tykkäät siitä, siinä ei kuitenkaan ole enää mitään ihmeellistä ja massahan seki on :D Mitäs tuut katteille tekemää?

btw miten mulle ei tuu mitenkää mielee etten olis nähny tollasta vehjettä Porvoossa kertaakaa? :D Katos Galleriasta toi mun Derbi jos tunnistat?

Re: Zonerin kiinanihme: Etupumput laskettu

27.6.2012 13:36

Oikein hyvä tuo madallus!

Perä vain näyttää kauhean massiiviselta, mutta eikö siihen ollut tulossa muutosta?

Re: Zonerin kiinanihme: Etupumput laskettu

27.6.2012 23:21

Juu, perä tehdään uusiksi, myös keulan katteet. Kuva
Katteiden modaaminen alkoi. Huom! Nuo aukot on vasta ihan alkutekijöissä. Huomenna lisää kuvaa ohjaamosta ym.
Vârit on päätetty: Sisäkatteet mustaksi, ulkokatteet hopeaksi/harmaaksi. Sisäkatteiden amishtyyning verkot tulee olemaan hopeana/harmaana.


Jos et ole lukiosta, en tunnista mopoa. Tasan yhen ton merkkisen terpin oon nähny porvoossa. Vääräkö?
Tätä zoneria on vaan tasan yksi porvoon suunnilla ja se on tää mun zoneri. Tällä mopolla on vaan yksi syksy ajettu kouluun, ei muuta.. Huoltoajosuhde alkaa näyttää aika toivottomalta: noin 30h:1h. Eli 30h rassataan, 1h ajetaan. :D Muutenkin tätä vaan myytiin tasan yhtenä vuonna cittarissa. :D

Re: Zonerin kiinanihme: katteiden modausta

28.6.2012 9:48

No nyt niitä kuvia. (:
Kuva
Kuva
Mattamustalla maalatut kytkimet
Kuva
Kuva
Kuva
Mukavasti maali kiehui... Eikun uudestaan...
Kuva
Kytkimistä tuli tommoset. Omaan mieleen ihan hianot.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Hanskalokero oli leikattava pois etupumppujen madalluksen takia. Etupumppuja myöskin pikkusen jäykistettiin. Vaikuttaako etupumppujen laskeminen paljon ajettavuuteen?
Kommenttia!
Edit: Mietin noita yamaha jog r sivukatteita. Tietääkseni jerepen projussa on myös. Ne on vaan niiiin tyylikkäät. (:

Re: Zonerin kiinanihme: kuvapläjäys

28.6.2012 12:48

Voisit pikkuhiljaa ottaa tuon takalokasuojan pois :eek:

Re: Zonerin kiinanihme: Etupumput laskettu

28.6.2012 13:33

Zoneri kirjoitti:Jos et ole lukiosta, en tunnista mopoa. Tasan yhen ton merkkisen terpin oon nähny porvoossa. Vääräkö?


Lukioon tulossa syksyllä :D Eli väärä...

Re: Zonerin kiinanihme: kuvapläjäys

28.6.2012 14:26

Komiaa! Pitääpi seurailla näitä kinukkiprojuja, kun näitä on aika harvassa 8)

PS: jos tarttet jotain osaa tähän, niin lähtee halvalla! ;) ja ostas multa tähän adabteri roxin vanteille?

Re: Zonerin kiinanihme: kuvapläjäys

28.6.2012 23:35

Osta tähän multa roksin vanteet+uudenveroset nastakummit ;) ei oo tarvetta enään ittelle!, laita yv ;)

Re: Zonerin kiinanihme: kuvapläjäys

30.6.2012 10:51

Takalokari lähtee pois + uush perä tulee. Solikka, tähän tuo sun vanneadapteri ei käy tähän. Liian paksu takaakseli. Tähän käy cpin, keeway, ja muiden kopiominarellin vanteet. Mites roksin vanteet sais tähän/miten saa kopiominarelliin roksin vanteet siihen kiinni?

Tilauksen pistän menemään kunhan saan rahhaa.
Se sisältää
-aprilia sr ditech vakioputki
-roksin tuning etuvalo
-vasemman + oikean puoliset kytkimet
-vakiovari
-vasemman ja oikean puolen peilit
-yamaha jog r sivukatteet
-ehkä 14mm dellorton kaasarin

Re: Zonerin kiinanihme: kuvapläjäys

30.6.2012 11:08

Miks 14mm Dellu?

Re: Zonerin kiinanihme: kuvapläjäys

30.6.2012 11:15

Tuohon toiseen moottoriin minkä jossain välissä kasaan. Tai sitten nykyiseen moottoriin, että polttoainetta pikkusen vähemmän kuluisi. Tietääkseni dellua pystynee säätämään enemmän. Mm. Nykystä mikunia ei pyge paljoa säätää. Esim neulaa ei pysty säätämään. Toinen moottori tulee olemaan tappiviilattu 50cc. Parempi läppärunko, itetehty tehari, ymym.

Re: Zonerin kiinanihme: kuvapläjäys

2.7.2012 14:48

Sori vaan nyt mahdolliset seuraajat! Tästähän piti tulla hiano katteellinen kuituohjus mutta omaan silmään semmonen ei natsaa ollenkaan. Entisiä katteita työstän hitaasti ja varmasti, ja entiset katteet tulee aika varmasti toiseen soliferiin. Tästä Zonerista tulee puolikatteeton mopo. Katteita tulee vaan: takakatteet, pieni etukate ja jalkatilan katteet. Nuo tehdään pellistä. Nyt se krossitanko tulee. :D Mitään rottamenopeliä ei tehdä. Osia tullaan kiillottamaan, maalaamaan. Kuvaa tulloo heti kun jaksan ottaa ja enempi olen tehnyt mopoon muutoksia.

Re: Zonerin kiinanihme: suunnitelmat vaihtu!

2.7.2012 22:45

Sulle tuli sitten samat suunnitelmat, kun mulle XTR:rän kannsa :)
Mimmonen etukate sulle siis tulee? Mielessäni en saa hahmoteltua mitenkään järkevää etukatetta, paitsi perus mopon maski :D

Re: Zonerin kiinanihme: suunnitelmat vaihtu!

2.7.2012 22:48

Mielenkiinnolla odotellaan mitä tuleman pitää ;)