Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Long&(s)low NG Büüster

15.7.2012 17:23

xTreme. kirjoitti:Tosin saattaa johtua myös siitä että tuuletinkopat ei oo paikallaan.

ymmärsinkö oikein että ajat tuolla ilman jäähdytystä:O

Re: Long&(s)low NG Büüster

15.7.2012 19:59

Käytännössä kyllä, ja kaikenlisäks ilmesesti liian kuumalla tulpalla. Tosin nyt lähtee tilausta Easylle josta tulee puhallinkoppaa ja flektiä ym, eli asia kyllä korjaantuu.

Re: Long&(s)low NG Büüster

15.7.2012 22:16

Hyvin kyllä liikkuu!! ;)

Re: Long&(s)low NG Büüster

16.7.2012 21:53

osta uus takakumi niin ei ota siihen imukaulaan, toi takakumi on ihan perkeleen korkeaprofiilinen, itellä ollu roxissa kans tuo, eikä kyllä mikään hienokaan ole.. halppis rompetta..

Re: Long&(s)low NG Büüster

16.7.2012 21:54

ja videosta päätellen turhan jäykkä vp tai liian keveet rullat, toihan vain huutaa vasten eikä kulje mihinkään?

Re: Long&(s)low NG Büüster

17.7.2012 13:56

Kylmemmäl koneella menohalut ihan eri luokkaa, voin ottaa uutta videoo, ehkä jopa parempi laatustakin. Perstuntumalta kylmemmällä koneella menee noin 80km/h, tänään vois koittaa sitäki todistella. Ja näistähän loppuu perävälitkin kesken noissa nopeuksissa.. Eikö roxissa oo pidemmät perävälit? Ilosesti ainaki tuntuu kiihtyvän huippuihin saakka vaikkei mun makuun tarpeeks kierräkkään

Re: Long&(s)low NG Büüster

17.7.2012 14:22

On Roksissa juu pidemmät välit.

Re: Long&(s)low NG Büüster

17.7.2012 19:53

kyllä noita tubelessejakin on tullu paikkailtua.
http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=80-8832
tämmösellä sarjalla onnistuupi :D

Re: Long&(s)low NG Büüster

17.7.2012 20:11

Juu siis tuo rengas tuli jo viime syksynä joskus paikkailtua. :)

E: Poltan kyseisen gummin kumminkin tässä joku päivä että saan matalampaa tilalle.

Re: Long&(s)low NG Büüster

17.7.2012 21:18

Mul pitäs ol pari kappalet 13" kummei. saa hakee pois jos haluas :)

Re: Long&(s)low NG Büüster

1.8.2012 19:17

Juu, thänks tarjouksesta, täytyy kattoa jos tartten. :) Mul on kyl tallissa yks ihan ok kuntonen matalampi kleebo, vois sen käydä vaihdattamassa vanteelle joku päivä. Voi kyllä olla et tilalle tulee jopa Kieslerin vanne, saas nähä...

Tosiaan, vihdoin onnistuin hankkiin sen alemman nokkakatteen, pitäis huomenna noutaa postista. :)

Ja Easypartsilta tuli osaa:

Malossin punanen VP
Puhallinkoppa
Itse tuuletin
pulttisatsia
uutta tulppaa
tarroja..............
......ja 25KPL jarruvaijereita. Mitä jumalauta, tilasin tosiaan yhen. :D Vakiota pidempiä yleismallisia, eli just sopivia tälläsiin jatkettuihin laitteisiin. Saa myös lyhennettyä just sellasen pituseks kun haluaa. MYYNNISSÄ ON JOS KIINNOSTAA!

Re: Long&(s)low NG Büüster

1.8.2012 23:13

Joudutko ite maksaa nuo kaikki extra vaijerit, vai tuleeko "kaupanpäälle"? :eek:

Re: Long&(s)low NG Büüster

2.8.2012 8:58

Siis maksoin tilisiirrol jo ennen ku ees paketti lähetettiin. Pakettia avatessa kirosin kun ei ees yhtä tarraa taaskaan kaupan päälle, mut jarruvaijerilaatikkoo avatessa vääntyi naamalle kunnon mitävittua-ilme. :D eli käytännössä ihan kaupan päälle. Noita ei tietääkseni ees saa suomesta, 2m pituutta eli sopinee vielä n. 30-40cm pidennettyyn boosteriinkin. Tietty sopii Neosseihin, stuntteihin, aprilia rallyihin ehkä, ym.

Eilen illalla kävin viel lyömässä jäähytyksen kuntoon, sai muuten pikkasen askarrella tota puhallinkoppaa et alkaa istuu sylkän päälle.. Varmaan puolet siitä piti leikel pois kiitos tuon imukaulatsydeemin :)

Re: Long&(s)low NG Büüster

3.8.2012 11:21

Kuva

Jonkunlaista todistetta kyseisestä :D

E: Linkki korjattu, ei oikee ottanu toimiakseen puhelimen kautta.
Viimeksi muokannut xTreme. päivämäärä 3.8.2012 15:40, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Long&(s)low NG Büüster

3.8.2012 11:53

iha perus! :lol: