Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

5.4.2012 21:53

on josse toimii pösös nakkaa 13rpm sähköt kiinni.

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

23.5.2012 14:58

Noo kyllä kiertää nyt aika lailla erillailla ku ennen :D haluaiasin kyllä tietää kuinka paljon kiertää, mut ei oo sähköjen kanssa ollu mitää ongelmia ( ainakaa vielä :D ). tuli sitten vaihettua 21 kaasari ton 17,5 tilalle ja tuli vähän säädettyä ni keulii kaasusta :DDDD onneks on perää nostettu noin paljon muuten olis koko ajan katollaa :DD ja kuvia tilanteesta tulee kuhan kerkee ottamaan ja saanu jotai aikaseks :D

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

23.5.2012 20:03

Mikä on gianelli hiilikuitu tehari? :D:D: se on gianelli extra btw :)

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

8.7.2012 16:31

no onks tolla nyt sitte väliä ku kaikki kumminki kuvista ymmärtää mikä siinä on kiinni :D

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

8.7.2012 16:53

Mites tää on edennyt? Kuvaa?

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

6.2.2013 23:05

joo tuossa oli ongelmia hankkia hallia kaverin kanssa joten ei ole tullut kirjoiteltua piiiitkään aikaan tännekään mitään, mutta nyt on halli hankittu ja mopedit laitossa :)

Tässä jokunen viikko sitten olin rakentelemassa pösöä ni sitten siinä mahtavien ideoitten puuskassa päätin aloittaa (taas) alusta koko homman... Tällä kertaa ihan uudella tyyylillä lähin liikenteeseen, ajattelin sitten repiä ylimääräsiä sähköjä poies elikkäs nyt ei ole vilkuille, sähköstartille, valoille, eikä oikeestaan millekkään sähköjä muutakun ne et mopo toimii. Ja tankkikin tuli siinä samassa rytäkässä poistettua et saa tehtyä entistä kapeamman mallisen. Nyt ois ideana hankkia jostain joku kikserin perä tai joku semmonen ja tehdä jonkinlainen muotti siitä ja se iskee peräks. Saa nyt taas nähä mitä tästäki tulee :D mutta kuvia tulee siitä mitä olen mennyt tekemään :D

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

13.2.2013 16:54

Kuva

En mä mitää kikserin perää ala hankkimaan vaan rakennan ite uretaani vaahdosta ni tuleee paljon parempi! :) mitä nyt tota saa vähä leikellä mut tuleepahan oman näkönen.



Kuva

Tuossa on vielä sivusta pientä kuvaa. Kuha nuo vaahdot kovettuu ni vetäsee puukolla ylimääräset pois ja muotoilee vähäsen alkuun ja vetää lisää vaahtoa pintaa, sit jos selviäis pelkällä kittaamisella ettei tarviis alkaa kuiduttamaan hirveesti.. :D

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

14.2.2013 0:35

Kuva

Noni eli nythän se sit näyttää tälle ku sitä on jo vähän päästy mattoveitsellä nakertelemaan, alkaa se muotokin sieltä pikku hiljaa löytymään ja aikas kapeaki tosta tulee kun se tankki on otettu poies tuolta tilaa viemästä :)

En oikee tiiä miltä tulee näyttämään kun penkki on muutaman sentin katteiden yli eli siis on aika kapea nyt tulossa. Ja huomenna pitäis sit vaahdottaa kokonaan penkin ympäri ja leikellä toi perä oikeeseen muotoon ja varmaan sitäkin pikkusen vaahdottaa et saan muutaman sentin lisää pituutta :)

Sitten oliski varmaa alotettava kuiduttamaan tai kittaamaan saa nyt nähä miten hyvän pinnan tohon saa aikaseks tolla vaahdolla, mutta luulen et menee pelkällä kitillä ku tuli sen verran hyvin vedettyä tota vaahtoa ettei ollu mitää isoja reikiä.

Mutta huomenna taas lisää juttuu ja kuvia tapahtuneesta ja muutenkin täällä pitää ahkerammin alkaa olemaan pitkän tauon jälkee :)

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

14.2.2013 19:46

meniköhän mulla jotain ohi vai meinasitko ton kitata ja lyyä maalia pintaan?

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

14.2.2013 19:53

No mä en oo nyt ihan varma et teenkö tosta muotin vai veänkö kittiä ja vähä kuitua toho pintaa... Ku en millää jaksais taas sotkee tolla hartsilla ku sitä on sit joka paikassa mut saa nyt nähä miten sen teen. Toi perä taitaa olla muutenki jo 3 vai neljäs jonka rakennan toho ku kaikki muut on ollu ihan perseestä! :D

Kuva


ja nythän se näyttää tolle ku piti vähä lisäillä uretaani vaahtoo et saa sit jotai tekemistäki :D


ps. Ja jos joku ei ole huomannut/muista ni mullahan on lyhennetty penkki ni siks tossa penkki kohan lopussa on päällä uretaania.

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

14.2.2013 21:46

97heppatyttö kirjoitti:meniköhän mulla jotain ohi vai meinasitko ton kitata ja lyyä maalia pintaan?


Ehkä lähempänä muottihommia? :D Hope so.

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

17.2.2013 21:48

Juu kyllä mä sen nyt sit päätin kummiski muotin tehä :) Ja tänäänhän mä sain tota perää tehtyä aikas näpsäkkään näköseks ja ton penkin edestä ton kate homman sain kans aika lailla valmiiks.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Alkaa onneks sitä edistymistäki näkymään tettei pelkkää runkoa tarvii kuvailla :)




Seuraavaks olis sit vissii alettava laittamaan joko elmukelmua tai sitten foliaota. TAI sitten teen ekaks sillai et kittaan noi kaikki reijät umpee ja vähän hion ja sit vasta alan tekemään muottia..

Ja nyt olis pikku hiljaa alettava tilailee uusia osia kuten kaasaria ja kampiakselia ku vanhat alkaa lahoomaan käsii :D Osien nimiä laittelen sit ku oon keksiny et mitä viriä tilaan :D

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

18.2.2013 0:08

Ihan asiallisen näköstä hommaa. Jatka samaan malliin vaan. Seuraillaan.

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

18.2.2013 23:36

juu kiitoksia motivaatiotakin on ollut nytten enemmän :D

Taas tuli hallia pyörittyä melkee koko päivä ja kyllähän sitä sai jotai aikaseksi :)
Nyt sain kuidutettua ton päällisen ja sivut ja sit erikseen kuidutin vielä ton underin ja hyväthän niistä tuli :) Täytyy nyt vielä vähän niitä leikata et saa ne hyvin sit sopimaan yhteen

tässä näitä kuvia taas tapahtuneesta :)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


ps. saa näitä kuvia sit kommentoidakkin ihan vapaasti kyllä kestää arvostelutkin :D

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

19.2.2013 0:35

Ihan kivalta näyttää, itteä ei huvittais ruveta hartsin haisteluhommiin. ;) Hyvä että jotkut jaksaa. Tuohan olisi ehkä kannattanut tehdä sellaisella punotulla lasikuitumatolla, mutta kyllähän se tuollakin onnistuu.