Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

19.2.2013 0:47

Hahah onneks on kunnon maski päässä ni ei tuu höyryt nokkaa :D Ja en mäkää tosta oikee tykkää mut pakkohan se on tehä ettei oo nii painava tosta perästä ja tuo underihan on tehty semmosella punotulla matolla mut noi muut ei ku en löytäny aluks ku jotai paskaa mattoo jostai laatikosta ja sit ku olin tehny ne ni SIT kaveri sanoo et se parempi matto on selkäs takana... Ja kyllä taas hymyilytti :roll:

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

19.2.2013 1:06

Tuli tässä muuten mieleen että mitä vanteita ihmiset on lätkiny näihi squabbeihi ja trekkereihi?

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

19.2.2013 1:49

Itellä on Vivan vanne edessä ja Faitin vanne takana. Vivan vanteet menee suoraan, Faitin vanteen tarvit jos haluat tehdä levyjarrumodin.

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

19.2.2013 15:37

Ookei ookei semmoset pitää hakkia jos ei muuta löydy :) ku pitäis hankkia jotkut menevät ainaki 12'' ellei sit ihan 13'' paitsi että noissa 13'' pitäis vissii alkaa sorvaamaa lohkoa et mahtuu mut se on iha pikku juttu :D

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

19.2.2013 21:38

Ei mitää lohkoo tarvi sorvaa, näihinhä myydään adapterii Roxin vanteille, mutta sekin vaatii Levyjarrumodia. Yhessä Trekkerissä näinkin Roxin vanteet. :D

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

20.2.2013 4:17

_grim_reaper_ kirjoitti:Ookei ookei semmoset pitää hakkia jos ei muuta löydy :) ku pitäis hankkia jotkut menevät ainaki 12'' ellei sit ihan 13'' paitsi että noissa 13'' pitäis vissii alkaa sorvaamaa lohkoa et mahtuu mut se on iha pikku juttu :D

Miten helvetissä sä kiinität lohkon sorviin :roll:

thounimakarooni kirjoitti:Ei mitää lohkoo tarvi sorvaa, näihinhä myydään adapterii Roxin vanteille, mutta sekin vaatii Levyjarrumodia. Yhessä Trekkerissä näinkin Roxin vanteet. :D
Eikös pösössä oo jarrusatulan korvakkeet vakiona rumpujarrumalleissakin? Sillonhan kyseinen modi ei vaadi pahimmillaankaan kuin sopivan jarrusatulan siirtoadapterin tekoa...

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

20.2.2013 13:33

Mun käsityksen mukaan pitää hankkia Faitin jarrukamat. Sitten siihen faitista otettuun adapteriin laitetaan semmonen pala, johon saa Aeroxin vanteen kiinni, se Roxin vanne kun ei mene siihen faitin adapteriin. (Johtunee kiinnityspulttien välisten etäisyyksien erosra)

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

20.2.2013 20:23

no tuota... en mä nyt niiku ihan kunnon sorvia tässä tarkottanukkaa vaa ihan käsipelillä meinasin JOS olis tarvinnut mutta tässä tuli nyt harvinaisen selväks ettei tarvii sorvata :D elikkäs mun ei tarvii hankkia ku vanteet ja adapteri ja jarru hilppeet ni sillä sipuli :D



joo o tuli taas tänää hallilla käytyä ja sain nyt sen underin siihen kiinni ja kittailtua lasikuitukitillä pahimmat röpelöt pois mutta kyllähän sitä vielä huomenna pitää kitata ja vähä hioa jotta pääsis vetämään hienompaa kittiä pintaan.

ja taas kuvia sähläyksestä

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


paitsi että tossa viimisessä kuvassa toi on aika paljon vääntynyt alaspäin toi perä ja se täytyy huomenna laittaa oikeeseen asentoon :D

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

20.2.2013 20:31

Ja tuohon äskeseen juttuun lisätäkseni ni en mielelläni roxin vanteita haluais ku kaikilla on nykyään semmoset.. :|

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

26.2.2013 3:16

Nonii nonii tuli taas vklpun jälkee käytyä hallilla pikaseen pyörähtää ku ei oikee jaksa vklpun jälkee ahertaa :D Mutta mutta elikkäs sain nyt se perän oikeeseen asentoon eli nostettua reilusti ylöspäin ja muutenki kitattua sen paikalleen :)

Kuva

Kuva

Kuva


joo ja hiottuakin sain vähän ja vedettyä hienompaa kittiä pintaa mutta kuvia en muistanut ottaa tilanteesta :D

Ja mitäs muuta... Nii koneen otin irti ja purin kokonaan pöydälle lohkoja myöten ku tulee uus kampiakseli + muita hilppeitä :) Ja tuli lohkotkin siinä samalla kiillotettua jollai ihme metalli laikalla (nimeä en muista) :D Ja tarkotuksena ois maalata koko kone mustaks näillä näkymin.

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

28.2.2013 19:17

Intake system Stage6
€50.77
Motoforce Racing Crankshaft
€89.30
Carburettor Stage6 R/T Mk II Flat-Slide; 21mm (main jet...
€108.10
gnition Coil Motoforce Racing; 2 pins, 90° cap
€24.44

Joo o tommosia härpäkkeitä pitäis laittaa tilaukseen tässä joku päivä kuha rahatilanne näyttää paremmalle :) Ja eiköhän tuo ruoska ala näillä jo pelittää ku vanhoilla ei oikee toiminu... :D

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

28.2.2013 20:10

Vannejuttuun vielä. Kaverilla oli roksin vanteet trekkerissä. Eteen oli sorvattu sopivat holkit ja taakse ostettu se adapteri, lohkosta viilattu pois tavaraa että saa satulan paikalleen ja sitten laitettu roxin satula ite tehdyllä adapterilla.

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

1.3.2013 16:38

Kattelin yhessä vaiheessa, että tuosta perästä ei kyllä tule mitään, mutta nythän tuo näyttää hyvältä. Jatka samaan malliin!

Minkäs väriseksi sä tätä olet ajatellut?

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

1.3.2013 22:57

Olin kyllä itekki yhessä vaiheessa samaa mieltä että siitä ei tuu yhtää mitää... Itse asiassa joka kerran ku oon sen perän tehny ni, uskottavuus alkanu loppumaan ku siitä ikinä tuu hyvää mut kyl tää on nyt ollu paras mitä oon saanu aikaseks :D

Ja tosta väristä en oo viel yhtää varma joko siitä tulee joku sähkönsinine ja valkonen tai sit joku kameleontti :D Suunnitelmat ihan auki viel täs vaihees.

Ehdotuksia saa antaa värin suhteen! :)

Re: Peugeot Squab 50cc ''kauneusleikkaus''

2.3.2013 0:24

Elä ainakaan sähkönsini-valkosta, niin nähty ja kulunut. Elä myöskään puna-valkoseks, se on kuin joku kärrpässieni. Kameleontti kuulostaa sopivalta, sen kanssa vaikka kiiltävän mustaa?
Ja maalaa tälläkertaa myös toi jalkatilankate, kun oot perän kerta siihen kuiduttanu. Kattelinkin hirvityksellä noita sun vanhempia kuvia, missä oot perän kuidutellu siihen kiinni ja maalannu, mutta jättäny sen maalamatta, ihankuin maali olisi loppunu kesken.

*sopivalta
Viimeksi muokannut thounimakarooni päivämäärä 4.3.2013 16:04, muokattu yhteensä 1 kerran