Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: SF2 Black&Gold || Välikasaus

9.9.2012 0:18

Tässä yön mittaan oon tätä projuu lukenu läpi enkä millään meinannu lopettaa lukemista kun on näin nätti pösö syntymässä ;) ! Jatka samaan malliin :)

Re: SF2 Black&Gold || Välikasaus

9.9.2012 18:23

^Kiitos, parhaani yritetään ja katsotaan lopuksi mikä on tulos :)
Tosiaan eipä tullutkaan katekuvia tälle viikolle. Päätin ruveta purkamaan skootteria ja tänään irroitin sylkänkin. Ihan hyvältä näytti ja mitään naarmuja mitkä tuntuisi sormella tai kynnellä ei ollut. Rikkaalla oli ilmeisesti käynyt koska putkeenkin oli roiskinut melko lailla. Mieleen tuli myöskin poistaa tuo tuoreöljyvoitelu, koska jotenkin ei vaan luota täysin siihen. Tarviiko tässä muuta tehdä kuin ottaa pumppu irti ja peittää se kyseinen "kolo" vaikka metallilevyllä?

Nopeusmittari tuli hommattua käyttäjältä Zoner ja tyytyväinen olin. Vielä ei ole päässyt katsomaan miten näyttää, mutta pitää sitten kalibroida se gps:n kanssa oikein. Kuvaa kumminkin valmiista ohjaamosta:
Kuva

Re: SF2 Black&Gold || Välikasaus

9.9.2012 23:22

Mulla tuo sama mittari on toiminut tosi hyvin, kunhan sain kalibroitua oikein. ;) Tanko näyttää kliiniltä noin kun ei ole välitankoa kiinni.

E: Jukke tommosen hinnallahan sais jonkun kunnon koson.
Viimeksi muokannut -atte- päivämäärä 10.9.2012 0:28, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: SF2 Black&Gold || Välikasaus

9.9.2012 23:39

Mää voin suositella Trailtechin Vapor mittaria, näkyy nopeus, ajotunnit, kello, on taustavalaistu ymsyms... On siis itellä ceeärrässä kiinni ja jos vaan ois rahaa nii terpiin löisin samallaisen heti! :)

http://www.mp-racing.fi/vapor-honda-crc ... -1276.html Tossa suunnilleen samallaine niinku itellä on ;)

Re: Re: SF2 Black&Gold || Välikasaus

10.9.2012 7:59

jukke96 kirjoitti:Mää voin suositella Trailtechin Vapor mittaria, näkyy nopeus, ajotunnit, kello.. blaablaa


Ei varmaan tuossa halvassa 7€ mittarissa noita ominaisuuksia ole? No tietenkin on. :D Hyvä, että mittari kelpaa. :)

Tuorevoitelun saa tietääkseni pois vaan ottmalla pumpun pois ja tekemällä metallilapun.
Viimeksi muokannut Zoneri päivämäärä 10.9.2012 10:11, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: SF2 Black&Gold || Välikasaus

10.9.2012 8:12

maksaa 140e tommone trailtechi, en oo onneks ite maksanu sitä ku tuli rossin mukana :lol:

Re: SF2 Black&Gold || Välikasaus

12.9.2012 18:29

Ota vaan viimeinenkin sentti pois keulasta jos vaan mahdollista! 8)

Ei siinä hyvältä se näyttää noinkin, prkl että tekis mieli purkaa vielä omakin pösö atomeiksi, kun ei tunnu oikein menevän kaupaksi. :s

Itse olen juurikin noin tenhnyt tuon tuoreöljyvoitelun poiston.

Re: SF2 Black&Gold || Välikasaus

12.9.2012 20:13

Ei kellään olis minkäänlaista koropalaa myydä pösöön?

Mites s4mU teit kaasarin tuorevoitelu nipalle? Annanko olla vai pitääkö tukkia jotenki?

Itselläkin vain mielessä se, että toivottavasti on mopopoikien makuun kyseinen vehje niin menee suht äkkiä kaupaksikkin :) Ainakin pitäisi erottua muista pösöistä jonkun verran.

Re: SF2 Black&Gold || Välikasaus

15.9.2012 0:18

Pikku letkunpätkä nippaan ja sen letkun sisään pyöritin sopivan pultin. Eli tukkoon. ;)

Re: SF2 Black&Gold || Välikasaus

24.4.2013 15:38

Viime päivityksestä jokunen kk, mutta tätä pitäs alkaa laittaan nyt ajo/myynti kuntoon. Koitin tuossa käyntiinkin polkasta, mutta ei lähtenyt. Haen kaverilta uuden sähköryypyn ja kokkeillaan sillä!

Pieni to do lista:
- Koropala taakse (Saa tarjota)
- Kultaista verkkoa (Saa tarjota)
- Ryyppy
- Katteiden hiominen/maalaus
- Takavalo (pieni, saa tarjota)
- Muu hifistely