Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Kymco agility matt-black and neon green Perää s4!

14.2.2012 19:15

_T3_ kirjoitti:no muuten hyvä mut se tekee tän: Kuva ja olin tota underii tekemässä tänää jo 2-4mm pellistä ja rälläkällä kerkesin tunnin vääntää sitä, ku ajattelin et, ei vi*** kyl pakko olla jotain muuta materiaalia jossain

edit reunat on siistitty jo :D kuvan hetkellä oli vaan tollee ja nyt heitin pohjamaalin ton underin päälle.


Sun pitää kuvan päällä painaa hiiren oikeaa nappia ja valita "Kopioi kuvan URL-osoite", ei osoitepalkista osoitetta. Tuon osoitteen minkä saat kun klikkaat kuvan päältä sen osoitteen laitat tuohon img tagien väliin. Tajusitko? ;)

Re: Kymco agility matt-black and neon green Perää s4!

14.2.2012 19:26

temeee. kirjoitti:Mikset vaan kerralla tee kunnolla, osta uus tankki ja laita se penkin alle tai jätä koko underi tekemättä. Uskon että et varmasti tuu tykkään tuosta lopputuloksesta että underista töröttää tuollanen möhkäle keskeltä.. :roll:

Mitä maalia muuten käytät ja käytäkkö lakkaa?


Itteäni ei häiritse toi tankin ala osa tossa yhtään, penkin tavaratilalle on parempaaki käyttöä. Käytän motoxin maaleja, lakat kans motoxin ja neon vihreät osat tulevat motipin neon vihreellä.
Ramba__ joo kiitoksia :D ompahan taas yhen asian viisaampi
Edit kyl mä sen ymmärrän et joidenkin mielestä ois parempi jos ei ois tankin ala osaa näkyvissä :) eipä tuo tosin siltikään näy takaa päin katsottaessa vaikka on korotettu sen 4cm, mut silti ei näy. Sivuilta katsottaessa tietyssä kulmassa asia onkin hiukan eri
Viimeksi muokannut _T3_ päivämäärä 14.2.2012 19:51, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Kymco agility matt-black and neon green Perää s4!

14.2.2012 19:36

Ei, ei, ei, ja vielä kerran ei.

Re: Kymco agility matt-black and neon green Perää s4!

14.2.2012 19:40

Antaa skootterin omistajan tehdä minkälainen itse vain haluaa, uskon että tästä tulee kuitenkin ihan hieno.. ;)

Re: Kymco agility matt-black and neon green Perää s4!

14.2.2012 19:54

No empähän nyt tiiä voiko tuota sanoa hienoksi,kuiduttaisit nyt vaan underin tuohon nii olisi paljon parempi ja tankki penkin alle. Jos kaikki tehtäisiin tollein ettei voi tehä jos halkee nii kukaan ei tekisi ite mitään vaan ostaisi.Se on elämää jos halkee ja ne korjataa.Tekee kunnolla nii kyllä se kestää.Miten muuten autoja korjattaisi kitillä koska autossa kuitenkin tärinöitä sun muuta koko ajan :roll:

Re: Kymco agility matt-black and neon green Perää s4!

14.2.2012 20:12

kaikenlaiset kommentit on tervetulleita. Mulla on ollu nyt vaan alusta asti se päätös et tähän skobaan ei kuitua laiteta. Tota mieltä te ootte nyt, mut katotaan sit ku on valmis :lol:

Re: Kymco agility matt-black and neon green Perää s4!

17.2.2012 20:33

Moro on tullu täs katteita maalailtua aina välillä, mutta niist ei oo kuvii vaan parista neon vihreästä osasta, joka onkin tumman vihreä neon vihreä siitä syystä johtuen, kun pohjamaalasin noi neon vihreät osat mustalla pohjamaalill joten väri siis hiukka muuttui, mutta ei se mitään. Joistakin osista tulee varmaan viikonloppuna tai ens viikolla kuvaa.
Kuvia: KuvaKuva

Re: Kymco agility matt-black and neon green kuvia s5!

17.2.2012 21:13

Neon maalit kuuluu maalata valkoisella pohjamaalilla!

Re: Kymco agility matt-black and neon green kuvia s5!

17.2.2012 21:27

joo kyl mä sen nyt tiiän :lol: en ollu aikasemmin lukenu vaan tost kyljestä et valkoselle pohjalle ja muutenki oon luullu et se on ihan sama mikä väri pohjana. Ompahan erikoisempi väri miksaus

Re: Kymco agility matt-black and neon green kuvia s5!

17.2.2012 21:32

Mun mielestä sun kannattais hioa nuo pois, sillä värihän on hyvä, mutta itseeni iskee paremmin se vaalea eli se "oikea" neoni.

Re: Kymco agility matt-black and neon green kuvia s5!

17.2.2012 21:50

uskon ja oishan se huomattavampi hiukan :D mut joo en taida rupee hiomaan noita enää, ku lakkaa noissa osissa 2kerrosta päällä ja tota vihreää varmaan 5 kerrosta. Turha kenenkää itkeä siitä, että ei ole neon vihreä. Ois pitäny lukee purkkii aikasemmin, et minkä väriselle pohjalle menee.

Re: Kymco agility matt-black and neon green kuvia s5!

17.2.2012 22:10

Voi huoh.

Re: Kymco agility matt-black and neon green kuvia s5!

17.2.2012 22:12

Huohottele muualla. T3 saa tehdä tästä aivan omanlaisensa ;) Ihan hyvä se on noinkin...

Re: Kymco agility matt-black and neon green kuvia s5!

17.2.2012 22:21

Juurikin näin ja ei tarvi kommentoida yhtään mitään, jos ei ole muuta sanottavaa kuin huoh.
tuo väri on juuri loistava!

Re: Kymco agility matt-black and neon green kuvia s5!

17.2.2012 22:30

Kylläpähän tästä "projutopicista" taisi tulla yhtä turaamista kuin siitä ensimmäisestä..!