Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ;P Kommenttia !

13.9.2011 20:41

Yam4ha kirjoitti:Ei kyllä taida kestä kovin hyvin, ainakaan kovia jarrutuksia :lol:


:( ois ollu pirun eksoottiset ! mutta asiaan, roxi seissy viikon tallissa siihen koskematta ja innostus niin pohjalukemissa kun olla ja voi ... derbiä on tullut kasailtua mutta kai sitä joskus tonki vielä saa hyvää kuosii, deadline on ACS

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ;P Kommenttia !

16.11.2011 0:36

Innostus lopahtanut , roxiin koskenutkaan 2kk seisoo tallissa osissa. Toisen puolen etuvanteesta oon saanu kiillotettu ;) pikkuhiljaa... pikkuhiljaaa, kevääseen mennessä pitäs olla valmis myyntiä varten :)

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ;P Kommenttia !

16.11.2011 0:39

Eikun joo sainhan myös etukatteen kitattua/hiottua ja nyt on se ja alempi etukate pohjamaaleissa, kuituperän teko alkaa tässä kun aika riittänee ;) kuvaa tulee huomenissa

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ;P Kommenttia !

4.12.2011 22:59

Kuva
Ja alkaa projekti taas rullaamaan =) deadline on kevät ja myyntiin pitäs saada, kuvia alkaa taas tulemaan ja tietenkin edistymistä ;)
+ Etuvanteen kiillotus 70% valmis , enään vähän hiontaa ja metalpolishia :)
Kuva
Etukate pohjamaaleissa :)
Kuva
Takakatteet hiotut ja leikkeltyt.
JA tässä vielä pieni hifistelykuva kesäisistä maisemista jolloin iskarin pultti tippuin kello kahdessatoista...
Kuva

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ;P Kommenttia !

4.12.2011 23:31

Hyvältä vaikuttaa :)

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ;P Kommenttia !

5.12.2011 1:49

Jos loksuu et oo viel hommannu ni täs ois perus malli, natsaa hyvin noitten etukatteitten kans eikä tarvi kummosta painetta lompakossakaa olla... :lol:
http://www.motorkit.com/fr/carrosserie- ... et-07.html
Underista saa parhaan näkösen tosiaan kun tekee kokonaan ite, ex roxin perästä kitit näköjää alkanu halkeitee... Sen ei pitäis olla kovin mahollista, koska neuvot sain herralta joka on erääseenki bemariinsa korisarjoja duunaillu... :lol:

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ;P Kommenttia !

5.12.2011 11:59

Akra perhana, kun paljastit mistä noita lokareita saa. :seko:


Hieno homma, ettö jatkuu. Nyt vaan kovaa tahtia eteepäin tätä! :)

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ;P Kommenttia !

5.12.2011 13:16

Jännä toi lowrider kuva :lol: Hyvältä näyttää työnjälki, ei siinä mitään. Jatka samaan malliin. ;)

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ;P Kommenttia !

5.12.2011 13:37

Noita loksuja saa ostettua suosaan sanottuna mistä vaan ite tiedän yli 5 kauppaa :lol: Evil lookin ostopaikkaa en kyllä kerro, varmaa ainoo suomessa hehheh

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ;P Kommenttia !

5.12.2011 13:42

Ite oon bongannu neljästä kaupasta, evillookkis oon bongannu muutamasta paikasta, sitä älä kerro. :D

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ;P Kommenttia !

6.12.2011 23:38

akra kirjoitti:Noita loksuja saa ostettua suosaan sanottuna mistä vaan ite tiedän yli 5 kauppaa :lol: Evil lookin ostopaikkaa en kyllä kerro, varmaa ainoo suomessa hehheh


Tota oon ajatellukki ja underi tullaan tekemään itse kunhan tallille kerkeän ;) JA etukatehan on Akran itsetekemä mutta loppu jääkin mysteeriksi :)
Viimeksi muokannut tomidi päivämäärä 6.12.2011 23:55, muokattu yhteensä 2 kertaa

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ;P Kommenttia !

6.12.2011 23:41

JA anteeksi kovasti kuvien huonosta laadusta , pitäs ottaa aina kamera mukaan tallille mutta pääsee unohtumaan, joten nyt tästälähin jos en muista sitä tulee entistä huonompaa kuvaa kun kännykästä kamera paskana eikä suostu oikein tarkentamaan... :(

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ,PROJEKTI JATKUU.. kuvia s.4

7.12.2011 0:01

Itellehän tulee samallainen maski, löytyy jos osaa etsiä :D

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ,PROJEKTI JATKUU.. kuvia s.4

7.12.2011 0:26

temeee. kirjoitti:Itellehän tulee samallainen maski, löytyy jos osaa etsiä :D


Tarkoitithan että jos osaa itse tehdä :D tuotahan ei tollasenaan saa mistään...

Re: Pommi aerox g0es 70cc helmi ,PROJEKTI JATKUU.. kuvia s.4

7.12.2011 0:43

Sitä just, kai oot muuten korjannu ton etukatteen vasemman puolen yläkiinnikkeen? Muistan ku hytittelin jossai tiksin yössä ja se pamahti perkele irti. Tuli todettua , että ämpäristähän ja villasukistahan se on tämäkin kate muottiinsa sulatettu :lol: Plus se viellä , että vantaan poliisi ettii varmaan tolla katteella höystettyä skootteria varmaan vielläki kehän peltipoliisin ansiosta :seko: