Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

11.8.2011 21:57

Huomasin tuossa että molemmat renkaat vuotaa. Ja pytty on väljä uudellaki männällä että sellasta.
Voimakoneen pakettia ei näy eikä kuulu.
Noh tuli taas pikku hommia tehtyä

Johtojen uusiminen ja niputtaminen

Kuva

Sigman ja Virtalukon asennettuna

Kuva

Lokarit "kiillotettuna"

Kuva

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

17.8.2011 7:39

Noniin tulihanse kauan odotettu woimakoneen paketti. Mielenkiintoista yksin puhelua. Mun puolesta voi lyödä lukkoon sikäli mikäli ei porukkaa kiinnosta enää.

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

17.8.2011 7:40

Kiinnostaa mua ainaki tää proju todella paljon. Sääli vain, että en ymmärrä mitään järkevää sanottavaa näistä, niin parempi, että olen hiljaa? :D

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

17.8.2011 15:04

Tuota ei kukaan sattus tietää noita Tankin ja Rungon väri koodeja? Mutta tuskimpa se nyt haittaa jos ne menee normi mustalla ja tankki valkosella niin ja tietysti sivu muovit. Maalaus tulossa luultavasti joskus lähi tulevaisuudessa vaikka vähän luulen että menee raha tilanteen puolesta ens kesälle. Muuten pystys maalaamaan muttaku ei oo lämpöstä tallia jossa vois maalata talvella.

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

17.8.2011 17:20

Pistät metalliosat pulverimaalattavaks..?
Ja nuo sähköjohdot, kannattaa vetää oikeastaan tuolleinkin muotoon ne, ja sitten kuumentaa tuota kutistesukkaa niiden päälle jokakohtaan, parempi ratkaisu kuin sähköteippi, tulee nättiä ;)

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

17.8.2011 22:49

Topsa- kirjoitti:Pistät metalliosat pulverimaalattavaks..?
Ja nuo sähköjohdot, kannattaa vetää oikeastaan tuolleinkin muotoon ne, ja sitten kuumentaa tuota kutistesukkaa niiden päälle jokakohtaan, parempi ratkaisu kuin sähköteippi, tulee nättiä ;)


kyllähän tuo pulveri maalaus olis ihan jees mutta eipä oo budjetissa tilaa.
Jee testi ajo suoritettu! :D Hyvin sirittää vanhalla männällä noh jossaki vaiheessa tulee 39 koon L-profiili ja tottakai porautus.

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

18.8.2011 21:29

Itseasiassa eipä se nyt sen kalliimpaa ole se pulverimaalaus kuin lähteä kilikolilla maalailemaan. Meinaan kun itse vein derbin osia (runko, takahaarukka, t-palat ja tukijalka) pulverimaalattavaks mustaksi nii koko lysti maksoi tasan 40e. ;) Ja eipä noile väreille ole "oikeaa" värikoodia, joten perus mustaa ja valkoista vaa ja sitten tarrat kii.

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

18.8.2011 22:35

itte asiassa olin kyllä ruiskulla maalaamassa ja tällä hetkellä rahat on loppuu elikkäs voi mennä pahimmassa tapauksessa ens kesälle :D Kun ei voi maalata omassa tallissa ku ei pysy lämpösenä talvella. Pitäis hakee uuet sisus kumit ja mäntä ostaa ja pytty porauttaa niin vielä on tekemistä.

Käy ja kukkuu niin hyvin ku vanha mopo vaan voi:
Kuva

Polkasimeen tuli osat ja kytkin jousen vaihdoin hieman jäykempään ja vaihteen siirto jousi vaihdettiin uuteen. Ja nyt ei oo Mädäriä änkässä enää :D Mitä ootte muuten mieltä tosta änkästä?

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

19.8.2011 6:10

Aika.. Sanoisinko, että 'skootterimainen'. Ei oikeen istu minun silmään.

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

19.8.2011 7:42

Ota tuo putki jo pois tosta ja hommaa/modaa joku yläkauttanen!

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

19.8.2011 14:25

Mielestäni ei yläkauttainen sovi Breakkiin, rungon pienuus ja tila sille eivät ihan riitä.
Kuuluukin olla alakauttainen, kyllä lommojen oikaisu ym on helppoa :)

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

19.8.2011 15:39

Griffsatz kirjoitti:Ota tuo putki jo pois tosta ja hommaa/modaa joku yläkauttanen!


eipä ole rahaa ostella jotaki kalliita teini derbin putkia. joten tuo on kiinni ja pysyy. ja putki on erittäin hyvä vaikka onkin joku yleis malli "tehari"

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

19.8.2011 16:22

Mun mielestä toi putki on ihan jees :)

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

19.8.2011 17:51

pbt kirjoitti:
Griffsatz kirjoitti:Ota tuo putki jo pois tosta ja hommaa/modaa joku yläkauttanen!


eipä ole rahaa ostella jotaki kalliita teini derbin putkia. joten tuo on kiinni ja pysyy. ja putki on erittäin hyvä vaikka onkin joku yleis malli "tehari"


Ja eipä tällainen vehje mitään kummoisempaa putkea tarvitsekkaan, kun ei breakin alkuperäinenkään putki ole ihan maksimitehoja tavoitellen rakenneltu, että tämmöiset vähän vanhemmat mopot eivät niin kauhean nirsoja ole tuon pakoputken suhteen, vaikka nyt tietysti yläkauttaista tarkoitettiin ulkonäön puolesta parempana ;)

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

19.8.2011 18:08

Ei tämä nyt miltään uniikilta minusta näytä :roll: