Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

5.7.2011 22:33

Topsa- kirjoitti:Tuohon alkuperäinen putki, valkosivu renkaat ja vähän kiillottelet osia niin hyvä on ;)

tai sitte ei ensteks laitan tekniikan kuntoon ja sitte panostetaan ulkonäköön :D

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

6.7.2011 0:38

Teetä tähä jollakii nätisti istuva yläkauttane tehari, ei mikään räpellys.

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

6.7.2011 14:58

Griffsatz kirjoitti:Teetä tähä jollakii nätisti istuva yläkauttane tehari, ei mikään räpellys.

mitä meinaat räpelyksellä? jos tota änkkää tarkotat niin se on oon tehny joskus 10 vuotiaana eli 6 vuotta sitte.

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

6.7.2011 15:06

Lähinnä ettei saumat oo mitää pullukkaa ja hirveetä räkimistä ja putki vuotaa joka perkeleen saumakohasta ja lommonen ja kaikkee niin hirveetä. Kannattaa panostaa mopoon, miettiä mitä osaa itse tehdä, ja teetättää sitten niitä osia joista ei ole varmuutta osaako, niin niillä paremmin osaavilla.

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

6.7.2011 22:30

edistystästä:

Kuva

ulkonäköön ei ainakaan toistaiseksi paneuduta. koska tekniikka puoli on nytten etu sialla.

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

7.7.2011 1:25

xmoto.fi:lta 50 metra!! ;) Kairaa pako hieman isommaksi, sitten jo kyykyttää monet derbit.

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

7.7.2011 8:20

sellanen löytyy jo pitäs vaan saada kunnon putki ja kaasari siihen

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

7.7.2011 12:19

Meianatko Bingiä vai dellortoa laittaa? Tekeekö Bing edes muute isomman silmäluvun kaasareita? (~17mm)

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

7.7.2011 13:30

dellorton 16mm aattelin jos jostaki sais halvalla ja giannelli, simoni tai tunturin tehdas teharia aattelin putkeks. ei mun tietääkseni pingillä oo isompaa kun 17 mm

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

7.7.2011 22:06

Tollanen sopis kans..
http://www.mopomesta.fi/kauppa/product_info.php?products_id=707

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

7.7.2011 23:59

Älä nyt kuitenkaan ihan piloille raiskaa harvinaisuutta, ainakaan ulkopuolelta, semmoinen sleeper-tunturi ois kyllä möyheä :P

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

8.7.2011 10:38

Aleksi__ kirjoitti:Tollanen sopis kans..
http://www.mopomesta.fi/kauppa/product_info.php?products_id=707


en osta tommosta paska putkee ku on huonoja kokemuksia tosta

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

8.7.2011 16:16

Noh? Hyvin kai tuo minulla toimii.

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

8.7.2011 21:12

Osta toi ja lyhennä käyrää muutama sentti Tunturin oma tehoputken mittojen mukaisesti, sitten kiertää ja antaa mukavan piikin.

Re: Tunturi Break-> Harvinaisesta uniikki

10.7.2011 22:32

tekniikakin alkaa löytyä kunhan saa rahotuksen niin sitte alkaa tulla valmista.

PUTKEKSI: Tehnigas E-NOX?
KAASARI: Dellorto 16
PYTTY: Pienesti viilattu vakio pannu korkeapaine kannella (jossain vaiheessa metrakit 50 cc pytty)

mitä porukka on mieltä ideasta?