Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo Uusia kuvia s.7

9.9.2011 21:49

Nalle Puch kirjoitti:
Olkkuz kirjoitti:Muista sitten, että Metran pytyn kanssa suositellaan Metran kampparia. ;)

Ai jaa...? Kuka suosittelee ja miksi?

Ja jokuko on katsonut asiakseen sörssiä pakoaukkoa moottorisahaviilalla? ;)


Tuokin on ns. välivaihe :D Pakoa oli joku älykääpiö menny poraileen käsi poralla luultavasti.

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo Uusia kuvia s.7

11.9.2011 11:05

nonniin nyt on sitte kone kasattu ja testi käytettyki. Vielä pitäs ajaa sisään. Yksi pikku ongelma vielä on: taka haarukan akselia ei voi kiristää. Eise ajoa haittaa mutta ärsyttää kun lähtee vedättään niin vie perää "edellä" kysynkin että olisko jollaki myydä sellasta ja siihen mutteria?

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo Uusia kuvia s.7

11.9.2011 17:09

Mageeta yksin puhelua :D noh eise mitään. Ensimmäinen tavoite saavutettu. 60 km/h rikki lähes viilaamattomalla vakio pytyllä. tavoite toki enemmän.

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo Uusia kuvia s.7

12.9.2011 16:39

pbt kirjoitti:nonniin nyt on sitte kone kasattu ja testi käytettyki. Vielä pitäs ajaa sisään. Yksi pikku ongelma vielä on: taka haarukan akselia ei voi kiristää. Eise ajoa haittaa mutta ärsyttää kun lähtee vedättään niin vie perää "edellä" kysynkin että olisko jollaki myydä sellasta ja siihen mutteria?


Sulla näköjään puslat loppu. Voimakoneelta saa uusia.

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo: tavoite lähenee! s.

14.9.2011 16:04

Vaikka vähän myöhässä, niin kyllä tätä täytyy ruveta seurailee.

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo: tavoite lähenee! s.

15.9.2011 14:46

Reetuhai2 kirjoitti:Vaikka vähän myöhässä, niin kyllä tätä täytyy ruveta seurailee.


no hyvähän että joku kiinnostuu. ku ei oo pahemmin seurailioita

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo: tavoite lähenee! s.

15.9.2011 18:17

Kyllähän minä ainakin seurailen, en vain älyä näistä vehkeistä suuremmin, niin olen ennemmin hiljaa.. :D

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo: tavoite lähenee! s.

18.9.2011 12:20

dodiin nyt sitte tarttettas tunturin tehari eli siis jos on tallinperällä turhia putkia niin tarjota voi yvllä

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo: tavoite lähenee! s.

18.9.2011 19:06

Jos jostai löydät mulle tunturin vakiputken, niin voin ton Mufflerin sulle myydä sopuhintaan.

E: Niin ja kyseessähän on siis Tunturi Tiger S vm 86. :D

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo: tavoite lähenee! s.

20.9.2011 21:24

joops nyt olen tullut siihen päätökseen että teen itse "oikean" laisen putken moperiin niin ei tartte olla ostaas uutta putkia kun ei toimi niin kuin haluaisi.

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo: tavoite lähenee! s.

28.9.2011 16:20

Siinä pieni video:

http://youtu.be/5lQvBr5kxuI

Uusi äänenvaimennin

Kuva

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo: käynti video s.8

28.9.2011 18:10

Etkai sä aio tappaa tätä millaa SaHAlla?

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo: käynti video s.8

28.9.2011 19:05

Jos ei viriä tuu niin on tuo Sha ihan ok kaasutin, virien kanssa jokseenkin mahdoton saada toimimaan kunnolla.

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo: käynti video s.8

28.9.2011 19:11

Eikös siihe tuu 50cc Metrakit, tehari ja mitä nyt muuta tuleeki. Ite en kyllä vaan SaHAa päästäis oman mopon lähellekkää.

Re: Tunturi Break -> Kisanen käyttömopo: käynti video s.8

28.9.2011 19:16

njoo kyllähän tuo metra jossaki vaiheessa tulee sekin nyt riippuu rahasta. Ja miks kaikki on sha:ta vastaan omien kokemuksien mukaan paras kaasari mitä on. esim. toimi lähes täydellisesti mankissa ja tuossakin aivan täydellisesti tosin suutin on hivenen liian pieni mutta ei toimi seuraavalla koolla. niin ja mikäs sille voi että sain ton ilmaseksi ja toi paremmi ku pingi :D
Viimeksi muokannut pbt päivämäärä 28.9.2011 19:18, muokattu yhteensä 1 kerran