Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

3.3.2011 20:01

NRGn/apiskan vanteet ois namut!

3.3.2011 20:37

aprilian vanteet siis tulos :) 2-värisinä varmaanki niinku tosta kuvastaki selvii :d

4.3.2011 0:20

Hyvältä vaikuttaa. Ootellaan edistymistä! ;) ja kova oot piirtämään.

4.3.2011 10:39

Jos saat tuollaisen kuin kuvissa niin on aika näpsäkkä. Itse vain maalaisin vanteet sisältä mustaksi ja ulkoa saman väriseksi kuin katteet/kiillottaisin.

4.3.2011 13:32

Itse kehottaisin tekemään jotain erillaista. Kuten pientä akselivälin pidentämistä.. Yhtään tontitettua roxia ei ole tullut vastaan.

4.3.2011 15:47

pyrho kirjoitti:Itse kehottaisin tekemään jotain erillaista. Kuten pientä akselivälin pidentämistä.. Yhtään tontitettua roxia ei ole tullut vastaan.


itse olisin samoilla linjoilla , mutta tästä nyt tulee omasta mielestä ainakin aian hieno ja itsellehän näitä tehdään, totta kyllä että roxeja on paljon ja samanlaisia.. mutta sellainen "half bolt on" nitro tästä on tulossakin , vaikka tekniikka ei ole kun tehari ja säädöissä niin näyttää mielestäni ainaki kisasemmalta ilman mitää hirveetä kuiduttamista, toki teen varmaan vanhasta katesarjasta jotain kivaa mutta sen näkee myöhemmin ;).. ja mitään en rupea kiillottamaan , sen olen päättäny :D

ja ite oon ainaki aika monta tontitettua roxia nähny :D .. en toki suomessa..

5.3.2011 9:25

Suomessakin nähty muutama...

31.3.2011 22:35

noniin elikkäs easylta saapui viimein oikea t-pala kun sain sen vanhan väärän sinne takaasi läheteltyä.. että huomenna varmaan kasas ja sitte alkuviikosta vois kuvaa pikkuhiljaa tänne laitella ! ekat kuvat koko moposta ton alotusviestin jälkee :lol:

1.4.2011 9:39

Nice topicci sulla :D varmasti seurataa :P Kyl tuloo kylän hienoon skopo ;)

7.4.2011 10:12

elikkäs vihdoin ja viimein kuvaa tänne koko skoposta :) astinlaudat ja koro pitäs laittaa vielä

Kuva

Kuva
likaanen :)

ja sitte sellasta infoa että varmaanki dmp:n eulevy tulos jos saan kaupat sovittua siitä..
sen näkee sitte loppuviikosta, ja siihen levyyn liittyen, nii kannattaisko se vaan maalata se keskiosa ja adapteri , vai kuinka se onnistuis sillä jollaki viemärin avaus aineella se elaksoinnin poisto, ku eikö sitä oo niinki tehty, ? kuinkakohan se levy oikeen reagoi siihen aineeseen , että kannattaisko vaan maalata ?

7.4.2011 15:09

Tee jotain tolle peilille :roll: Muuten iha jees

7.4.2011 17:56

joo no pitäs lyhentää sitä pidiketta ja maalata se ja sitte se jarrulevy mikä tulee ja muita pikkuosiaki samalla värillä ku vanteet.. tosin väri ei oo vielä tiedos :D

7.4.2011 18:40

katteet ei oo oikee mun makuu str8 ois ollu komeempi :(

7.4.2011 19:35

noo ei oikeen pääse oikeuksiinsa tuos huonos kuvas ja likasina :) ja ite tykkään ainaki a eikös se oo se tärkein juttu :)...

nii ja mullahan on tähän toisetki katteet, niile en oo vielä mitää keksiny, mutta eiköhän niistä jotain saada aikaseksi :).. nuo pysyy ny vielä hetken aikaa ainaki :D

8.4.2011 16:51

Väri on siisti, mutta kyllä sulla vielä tuossa on tekemistä. Lyhennä peili, maalaa vanteet, kiillota osia, vaiha ducktail yms. :D