Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

19.2.2011 16:48

no eihän tästä mitään näyttelypeliä tulossa olekkaan :).. että jos ei hirveästi omaan silmään pistä niin se vois olla vaihtoehto.. mutta pitää kattoa sitäki vielä ku toisaalta sen vois vaan laittaa penkin alle piiloon...

21.2.2011 2:03

Penkin alle on nopea vetää johdot, bensan, öljyn ja lämmön näkee näppärästi sieltä.

21.2.2011 12:09

jonku näköstä kuvaa et tätä jaksais kattel ':)

21.2.2011 16:42

ei oo mitää mitä kuvailla ku mopo on huoltamossa :D.. tuli tilattua easyltä väärä t-pala :x olisko kellää tietoo et kuinka ne ottaa avattua pakettia joka on ylittäny palautus ajan.nii vastaa ..

ja olisko kellää tarvetta ?!

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... _9436.html

---ei oo laitettu edes pyörään kiinni !.. paketista vain ulos :D.. siis uudemman mallisiin roxeihin käy vissii ja buustereihin :) hintaa olis 100 e ---

nii ja tuo taas viivästyttää vehkeen kotiin saantia -.-

21.2.2011 19:31

miks toi ei käy sulle?

21.2.2011 21:46

se oli turhan paksu siitä alapäästä eikä voi oikeen sorvatakkaa ... mutta sopii muihin roxeihin / nitroihin varmaankin ku tuossa noita malleja ilmoitetaan :D omaa ei ilmotettu.. en huomannu lukee kunnol :D

21.2.2011 21:51

Toi on uudenmallin roxin keula, eli paksunee alaspäin.

21.2.2011 23:44

joo tuli huomattua.. mutta olisko kellää tarvetta ?? aivan uusi ! lukekaa ilmotuksista !!

22.2.2011 22:36

Lähetä takaisin easylle. Sinne on tosi helppo lähettää tavara takaisin, vaikka itse osassa ei olisi mitään vikaa. Palautuksen syyksi riittää että osa ei käynyt mopooni. ;)

22.2.2011 23:03

muttaku osan mulle saapumisesta on jo 2 viikkoo ainaki... :s
vai kuinka ne ajat sielä menee umpeen.. ku mitä oon jostain lukenu että 8 päivää aikaa lähettää takasi ? vai onko näin.. ja sitte seki että otettu paketista mutta ne muovit voi siihen kietasta helposti kyllä uuhelleen päälle..

23.2.2011 20:18

Eihän se auta ko kysyä? eihän siinä mitään häviä :)

24.2.2011 11:01

niinpä :D pitääs vaan se sähköposti olla englannisi mikä ei oikee oo mikää vahvin kieli mulla mutta eiköhän se jotenki :D

24.2.2011 18:28

Kyllä siellä easypartsilla ainaki iha ystävällinen asiakaspalvelu on.. tilasin joskus kesällä sieltä TNT laatu katesarjan ni ei menny ku hetki ni valmistusvirheen takia meni paskaksi.. No, ne lähetti sieltä heti uuden KOKONAISEN katesarjan tulemaan. ;) /// Sorry OT!

24.2.2011 22:18

joo veli tuli käymäs nii sain sen sähköpostin meneen .. eli sillekki asialle tuli edistystä.. nyt odotetaan vaa sitte vastausta.. ja jos ei siitä rahoja saa takasi nii myyn jollekki sen väärän ja tilaan uuden vaa sit .. mutta tän jutun takia mopo kotiin ja kuvaa ehkä n. 2-3 vko pääst

eli näkyillään sitte !

E; sain sähköpostia ja saan rahat takasin siitä :D.. todella ystävällinen asiakaspalvelu!

3.3.2011 19:30

Eli täs tällänen joskus aikoja sitte tehty suunnitelma suurinpiirtein mitä tulos.. värit ny ei ihan todellakaa täsmää ku tussivalikoima oli mitä oli enkä jaksanu photoshopatakkaa..


..mutta, mitäs porukka on mieltä :D ?

Kuva